Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עכשיו כשג'יפונים עולים כמו רכב משפחתי, למה אנשים ממשיכים לקנות רכב משפחתי /סדאן?


me5000
 שיתוף
עוקבים 44

פוסטים מומלצים

לפני 10 שעות, sjerby כתב:

אני אוהב את הטרנד הזה, כולם רוצים רכב גבוה, אוטומטי ויפני וכיוצא מכך לשאר הסגמנטים  יורד תמחור השוק, וככה אשמח לרכוש איזו פיגו 508 בעוד כמה שנים במחירי בדיחה , גם צרפתיה לא אמינה וגם יושבת נמוך, גוועלד...

אין מאושר ממני, תמשיכו לקנות ג'יפונים יפנים.

 (למען הסר ספק - אין לי בעיה עם יפניות, אפילו יש לי בחניה מאזדה והונדה, אבל אני חם על רכבים אירופאים במיוחד בתמחורם ההזוי ולא מוצדק לדעתי בארץ).

 

כאשר תמכור את הפיג'ו 508 הזאת תסבול בדיוק מאותן בעיות בדיוק - ירידת ערך מטאורית וקושי למצוא קונה. 

לפני 2 דקות, vadim6385 כתב:

 

אני עדיין לא מצליח להבין את הריבוי של ראם/פורד F/סילברדו שיש בארץ.

 

עזוב שזה טוחן דלק, אבל להתנהל עם זה ברחוב ממוצע בישראל בטח מרגיש כמו פיל בחנות חרסינה.

 

מדובר בקבלנים שעבורם דלק זו הוצאה מוכרת והם צריכים את היכולת גרירה/העמסה. אף אחד לא קונה את הרכב הזה בשביל לנסוע מהבית למשרד ובחזרה. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 286
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אני אישית לא הצלחתי להתחבר לאף ג'יפון שנהגתי בו מבחינת ניהוג. נהיגת שטח זה סופר כיף, נהיגת כביש זה סופר כיף. הג'יפונים לא יודעים לעשות כמו שצריך לא את זה ולא את זה, אז למה שאני ארכוש אחד? או

הדבר הכי טוב בטרנד הג'יפונים זה שאפשר לקנות רכב מנהלים בן 3 ב 80,000 ש"ח.   

תכלס, משיחות עם הרבה מאוד אנשים - גם לקוחות וגם אנשים שמוכרים מכוניות - רוב האנשים שקונים ג'יפונים/קרוסאוברים (שזה מבחינתי כל רכב גבוה בלי יכולות שטח - החל מקיה סטוניק, טויוטה CHR וסוזוקי איגניס וכלה

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 14 דקות, vadim6385 כתב:

עזוב שזה טוחן דלק...

זה מוגדר כמשאית ולכן החזר המיסים מתקזז עם השתיינות של המנוע.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 49 דקות, TheAvatar כתב:

 

אתה מייצג אולי 0.001% מכל משתמשי הרכב בישראל. נהיגה "ספורטיבית ודינאמית בישראל" = לזגזג כמו מפגר בין רכבים בתנועה שזורמת בקושי על 90 קמ"ש, להבהב עם הפנסים ולשרוף את הברקסים. 

אני העלתי אחת מהסיבות שאנשים יעדיפו סדאן/האצבק על פני ג'יפון, לא את ההתפלגות באוכלוסיה, סיבה לגיטימית לחלוטין לא לרצות לחנות על המדרכה.

ולגבי נהיגה ספורטיבית, אני לא מסכים איתך לחלוטין, גם לפני שהיו מסלולים (5-6 שנים אחורה), הנהיגה הספורטיבית והדינאמית הייתה מתבצעת לצערנו על כביש ציברי, אבל לא לזגזג ב90 קמש, אלא לצאת ב3:30 בבוקר לכבישים מרוחקים או למנחת מטוסים נטוש כשאין תנועה ולהגיע לפני רוכבי האופניים, כדי לנסוע מהר, ולפעמים קרוב מאוד למגבלות.

היום - כשיש מסלולים פעילים אני חושב שאין מקום לנהיגה כזאת על כביש ציבורי, וכל מזגזגי ומהבהבי האורות על איילון, זו לא דוגמא לנהיגה דינאמית וספורטיבית, מדובר בבהמות שלא חושבים יותר מ3 שניות קדימה.

  • אהבתי 1

עברתי לסקייטבורד

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש בארץ כבישים מספיק כיפיים ומאתגרים לנהיגה גם במהירות חוקית לגמרי - נס הרים, בית אורן, מצפה רמון, 12 ועוד.

 

לא צריך להתפרע כדי להנות מנהיגה בהם (לדעתי לפחות). ההיפך - תנהג שם כמו חורני, מהר מאוד תעוף מהכביש.

  • אהבתי 4

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במיוחד שהכבישים בישראל מתחילים להיות עמוסים יותר ויותר, ולפי נבואות, עד לכדי עצירה או זחילה.

בלי קשר רוב האנשים מחפשים לנהוג מנהלתית במיוחד שיש בני משפחה ברכב, להרגיש בטוחים ונינוחים.

עדיין כל האנטי נגד ג'יפונים לא משפיעים על רוב הציבור שיבחר ברכב גבוה. גם רוב הנשים שאני מכיר

מעדיפות את הצורה הזו בפיזור וילדים מבחינת נוחות. 

 

אישית מעולם לא סבלתי רכבים נמוכים (כאמור,  בגלל זה מעולם לא קניתי הונדה שיושבת על הרצפה) תמיד חיפשתי את היותר גבוהים. ייתרת מכן, ברכבים של שנות ה - 90 לרוב הייתי מוסיף כריות לתמיכה, או הלבשה שלמה מעל הכיסא כדי לקבל יותר גובה. זה היה מאז ומעולם בכל רכב. כשהיום כשיש  רכבים שנותנים לי את זה בילד אין - למה לוותר על זה. 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, yogev20 כתב:

במיוחד שהכבישים בישראל מתחילים להיות עמוסים יותר ויותר, ולפי נבואות, עד לכדי עצירה או זחילה.

בלי קשר רוב האנשים מחפשים לנהוג מנהלתית במיוחד שיש בני משפחה ברכב, להרגיש בטוחים ונינוחים.

 

לצערי זו כבר לא נבואה אלא המציאות היומיומית בכבישים. וזה רק ילך ויחמיר. מהסיבות האלה הרכב הבא שלי יהיה היברידי/פלאג-אין/חשמלי. אם אני כבר צריך לשבת בפקק לפחות אני אעשה את זה בשקט מופתי וצריכת דלק נמוכה. 

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 שעות, Super_T כתב:

 

נתן לה יותר ביטחון והיו פחות מקרים בהם "לא ראו" \ "לא ספרו" אותה על הכביש, לעומת הסוזוקי ובטח לעומת היאריס הפיצית.

היינו עם היאריס ארבעה שבועות, אותי חתכו בערך פי שתיים לעומת מה שקרה לי עם הארונה הגבוהה והסיוויק שהיתה לי (שהיא אמנם נמוכה אבל גדולה יחסית ותופסת את העין בעיצוב שלה).

 

בחיי שאני לא מבין את זה. כן, חותכים אותי לפעמים. לא רואה שזה קשור לרכב שאני נמצא בו, בין אם מכונית ספורט שמשרדת (ה' יודע למה) יוקרה או רכב קטן יותר, או מכוניות של חברים או כל דבר אחר. מי שחותך אותי חותך כי הוא ז', לא כי אני ברכב X או ברכב Y. לא מבין בכלל למה להיכנס למשחקי כבוד וכאלה בכביש. כשנוסעים כמו שצריך (בימני חוץ מעקיפות), זה ממוזער למינימום.

 

לפני 13 שעות, evc כתב:

למה אדם ממוצע צריך דינמיות טובה יותר מזו של ג'יפון ממוצע, בשביל הסלאלום בפקקי איילון?

 

זאת באמת תופעה נפוצה מאד שאדם נכנס לסוכנות יונדאי ושואל את איש המכירות: "תגיד איזה רכב יותר דינאמי הטוסון או ה- i30 או האלנטרה כי אני רוצה את הרכב הדינאמי יותר" 😉

 

 (תזכירו לי כמה טוסונים נמכרו וכמה i30 או אלנטרה נמכרו? למרות שהאחרונים הרבה יותר זולים).

 

לפני 13 שעות, evc כתב:

מקום הרכב הוא על הכביש, אבל לא לנהיגה דינאמית/ אגריסיבית/ מדוייקת/ ספורטיבית או כל מיני מילים מכובסות של "חובבי נהיגה" שהם בעצם ילדים שלא התבגרו  חסרי יכולת איפוק ששמים קצוץ על כל העולם.

 

איפה בדיוק יוצא לך לנהוג נהיגה אגריסיבית/ מדוייקת? בדרך לעבודה בפקקי הבוקר? או בדרך חזרה בפקקי/ עומסי הערב? או אולי בפקקי סוף השבוע בדרך לטיול? או בדרך לבית הספר להוריד את הילדים?

 

תתבגרו, נהיגה "דינאמית" מקומה רק במסלול, לא בכבישים.

 

תזכיר לי מה אתה עושה עם ההטפות האלה בפורום חובבי רכב? כאן נמצאים כל אלה שלא מתבגרים מבחירה. 

 

ונהיגה דינאמית זה לא אומר להיות על הקצה כל הזמן, זה כן אומר להנות יותר בכל רגע נתון, גם אם זה אומר לא להרפות להגז במקום בו היית צריך לבלום ברכב גבוה (כששני הערכים בתחום המהירות החוקית) - להנות יותר מכל נסיעה. 

 

לפני 12 שעות, me5000 כתב:

בעתיד רכבים "רגילים "יהיו רכבי נישה לחולי הגה בלבד, בדיוק כמו שרכבים לא חשמליים יהיו רכבי נישה. 

 

ועד אז, נהנה כמה שאפשר.

 

לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

 

אני עדיין לא מצליח להבין את הריבוי של ראם/פורד F/סילברדו שיש בארץ.

 

עזוב שזה טוחן דלק, אבל להתנהל עם זה ברחוב ממוצע בישראל בטח מרגיש כמו פיל בחנות חרסינה.

 

מאד לא נוח בעיר, מאד שימושי לקבלנים ובפועל הדלק עולה חצי כי יש הכרה מלאה. 

  • אהבתי 5

Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממש מעודד. עבורי פקקי תנועה זה סיוט שיכול להרוס כל חופש או בילוי.

לכן  בשנים האחרונות אני ממעט לצאת מהבית בחגים שאני יודע שהכבישים עמוסים. 

המצב רק הולך ומחמיר, למרות מערכת כבישים טובה יחסית לכמה עשורים אחורה.

 

למזלי זה לא מפריע לי לא לצאת לתוך עומסים רק כדי לעשות על האש עם חצי מדינה

מעדיף לעשות על מרפסת עם חברים/משפחה. 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני שואל את השאלה ההפוכה, איזו סיבה יש לבן אדם לקנות ג'יפון? רכבים מגושמים, כבדים ויקרים ביחס לתמורה.

עוד יותר מוזר לי שאנשים חושבים שלנהוג בספורטאג' וחבריו זה 'פוזה' או משדר יוקרה כלשהי.

 

אם כבר לנסוע גבוה אז ברכב אמיתי (לנד קרוזר/פאגרו לדוגמא) ולא בג'יפונים האלו שמצליבים על מדרכה.

נהגתי על עשרות ג'יפונים בחיי, יכול לספור אולי 1-2 שהיו נחמדים (ועלו בהתאם).

 

 

עריכה אחרונה על ידי o.r
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, Potato כתב:

כי פג׳ו 3008 הוא רכב חמוד ומעוצב שעולה 150 אלף ולנד קרוזר עולה קרוב ל400.

 

 

רוב רכבי המנהלים המקבילים יתנו יותר מג'יפון באותו טווח מחיר.

לגבי ההשוואה בין לנד קרוזר ל3008- הכוונה הייתה בעיקר להמחיש שג'יפון זה רכב פשרה- לא מספיק טוב כמו סדאן מקבילה על הכביש, ולא באמת בעל יכולות שטח למרות הגובה (מלבד אולי שני יחידי סגולה).

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 דקות, o.r כתב:

אני שואל את השאלה ההפוכה, איזו סיבה יש לבן אדם לקנות ג'יפון? רכבים מגושמים, כבדים ויקרים ביחס לתמורה.

עוד יותר מוזר לי שאנשים חושבים שלנהוג בספורטאג' וחבריו זה 'פוזה' או משדר יוקרה כלשהי.

 

 

אתה בעצם שואל שאלה שכל תשובה הרי לא תספק אותך, כי מראש אתה נגד. (אתה שואל, ועונה בשלילה בו בזמן)

 

שוב, מבחינתי, ורק עבורי, לאחר שנהגתי על כמה עשרות רכבים כולם רכבים משפחתיים/האצ'בק/מסחריים הגעתי למסקנה

לאחר שנהגתי על 2008 ומחר על CX-3 (בלי להזכיר שישבת על עוד רכבים של חברים) שזה הרכב הכי מתאים עבורי.

את הסיבות הרי מיניתי כבר בתחילה, והם בעצם מה שמובילים אותי להחלטה הזו, שהיא רק שלי. 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 51 דקות, RK כתב:

תזכיר לי מה אתה עושה עם ההטפות האלה בפורום חובבי רכב? כאן נמצאים כל אלה שלא מתבגרים מבחירה. 

 

ונהיגה דינאמית זה לא אומר להיות על הקצה כל הזמן, זה כן אומר להנות יותר בכל רגע נתון, גם אם זה אומר לא להרפות להגז במקום בו היית צריך לבלום ברכב גבוה (כששני הערכים בתחום המהירות החוקית) - להנות יותר מכל נסיעה. 

 

בול!

  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...