Jump to content
קיבלנו דיווח על בעיה בחידוש מנויים. אם חוויתם בעיה דומה, שלחו הודעה פרטית למשתמש "פבל" ונעזור לכם
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עכשיו כשג'יפונים עולים כמו רכב משפחתי, למה אנשים ממשיכים לקנות רכב משפחתי /סדאן?


me5000
 שיתוף
עוקבים 44

פוסטים מומלצים

לפני 28 דקות, ניקו פ. כתב:

 

למה שאני אקח רכב סופר מיני שרק הגביהו אותו מעט ובכך חרבנו לו כל טיפה דינמיות (שגם ככה הייתה מועטה) רק כדי להרגיש גבוה יותר? לא תודה, הגב שלי בסדר גמור ואני יכול להיכנס גם לרכב "נמוך".

כי אתה צריך לבחור בחבילה המתאימה לך בנקודת זמן מסויימת. בכל רכישה אתה עושה פשרות לפי סדר עדיפות. אז היום אתה צעיר עם גב גמיש ובלי ילדים, ובהתאם לתחום העניין שלך אתה שם דגש על הדינמיות. יתכן, ואפילו סביר, שבעוד כמה שנים, עם 3 ילדים וסט דיסקים בולטים מה שיעניין אותך יהיה נהיגה רגועה, כניסה נוחה לרכב ונוחות בטיפול בצאצאים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 286
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אני אישית לא הצלחתי להתחבר לאף ג'יפון שנהגתי בו מבחינת ניהוג. נהיגת שטח זה סופר כיף, נהיגת כביש זה סופר כיף. הג'יפונים לא יודעים לעשות כמו שצריך לא את זה ולא את זה, אז למה שאני ארכוש אחד? או

תכלס, משיחות עם הרבה מאוד אנשים - גם לקוחות וגם אנשים שמוכרים מכוניות - רוב האנשים שקונים ג'יפונים/קרוסאוברים (שזה מבחינתי כל רכב גבוה בלי יכולות שטח - החל מקיה סטוניק, טויוטה CHR וסוזוקי איגניס וכלה

הדבר הכי טוב בטרנד הג'יפונים זה שאפשר לקנות רכב מנהלים בן 3 ב 80,000 ש"ח.   

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 9 דקות, yoav911gt2 כתב:


 

 


זה על בסיס i30, לא i20.

 

OK טעות שלי.. בכל מקרה קטנה וצפופה יותר מi30

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 דקות, yoav911gt2 כתב:

זה על בסיס i30, לא i20.

ונניח שהייתה על בסיס i20 (אפילו שהיא לא), עדיין היא מגיעה עם יחידת הנעה היברידית שלא קיימת ב-i20 (לפחות בארץ).

 

כאחד שהוא חלק מהטרנד הזה כביכול, רציתי לרכוש איביזה, קניתי את הארונה כי הייתה לי נוחה יותר והגיעה עם אבזור נוסף שלא קיים באיביזה (חיישני רוורס מקוריים וניטור רכב בשטח מת).

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, me5000 כתב:

חוץ מהעניין של הפוזה,  לעניין של הגובה איו תחליף מבחינת שדה הראיה בנהיגה, פלוס קלות של כניסה ויציאה. 

אני תוהה למה אנשים ממשיכים לקנות רכבים משפחתיים "רגילים" וסדאן, שלא לדבר על רכבים עם תמחור הזוי כמו הגולף 8...כשג'יפון עולה אותו הדבר, הרי יש להם 0 יתרונות על ג' יפונים...

גיפון יהיה נחות מכל סדאן\האצ מקביל מבחינת ניהוג ואחיזה, וגם צורך יותר דלק.

מי שחשוב לו ה5 סמ יותר גבוההים בישיבה שיהיה לו לבריאות- אני גיפון לא אקנה.

אני כן יכול להבין מי שקונה גיפ אמיתי שאפשר לצאת איתו לשטח כמו לנד קרוזר, כאן יש באמת משמעות לפגיעה בניהוג(יש לו יתרונות עבירות בשטח), אבל לגיפון זה לא רלוונטי.

זה פשוט מרכב שהוא נחות ביחס לסאדן\האצ שהאופנה הגדירה כ"מגניב"

  • אהבתי 1

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 17 דקות, sperial כתב:

כי אתה צריך לבחור בחבילה המתאימה לך בנקודת זמן מסויימת. בכל רכישה אתה עושה פשרות לפי סדר עדיפות. אז היום אתה צעיר עם גב גמיש ובלי ילדים, ובהתאם לתחום העניין שלך אתה שם דגש על הדינמיות. יתכן, ואפילו סביר, שבעוד כמה שנים, עם 3 ילדים וסט דיסקים בולטים מה שיעניין אותך יהיה נהיגה רגועה, כניסה נוחה לרכב ונוחות בטיפול בצאצאים.

נו ברור. 

הוא שאל למה קונים סדאן/הצ'בק, הסברתי לו. את ההודעה שכתבת אליי היית צריך להפנות אליו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים




 
כאחד שהוא חלק מהטרנד הזה כביכול, רציתי לרכוש איביזה, קניתי את הארונה כי הייתה לי נוחה יותר והגיעה עם אבזור נוסף שלא קיים באיביזה (חיישני רוורס מקוריים וניטור רכב בשטח מת).

ואם היה את אותו אבזור בשתיהן(כי זו בחירה של היבואן בסופו של יום באיזה מפרט להביא), במה היית בוחר?
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אופנה או לא, אנשים מחפשים פרקטיות ונוחות להם ולמשפחה. ג'יפון נותן מזה הרבה. 

לי אין, אבל כמעט בטוח שהיה בקרוב. ואין לי ממש צורך לנהוג בשטח, אלא רכב שיהיה גבוה, ונוח לכניסה ויציאה.

יש מגמות שלא ניתן להתעלם מהם, ואת זה יצרני הרכבים מבינים כנראה יותר טוב מאיתנו. יש ביקוש, יש ייצור. 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם בנאדם לא סובל מבעיית גב משמעותית, אין שום צידוק לרכישת ג'יפון. אבל זו רק דעתי שמנוגדת לרוב האנשים כנראה ששבויים באופנת השופוני המטומטמת הזו (כמו הרבה אופנות מטומטמות אחרות בימינו).

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, yogev20 כתב:

קאמיק למשל פחות איכותית בפנים באשר גולף/אוקטיבה. 

הוגן להשוות את הקאמיק לסקאלה/פאביה.

אוקטביה ממוצבת מול הקארוק אם כבר.

 

לא אוהב לשבת גבוה אז ג׳יפון זה לא רכב שאקנה.

אוהב את הישיבה הנמוכה ההונדה/סובארו/מאזדה.

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שופוני? ארונה היא יותר שופוני מאיביזה? 

 

יש מגמה של ייצור כלי רכב עם מבנה שונה, כאשר לכל קבוצה כזו יתרונות וחסרונות, מעבר לתכונות של כל דגם. טוב שיש מבחר ושכל אחד יכול לבחור ברכב המתאים לצרכיו.

 

לפני שנה יצאתי עם אשתי לחפש לה רכב חדש. הכוונה היתה לקנות סופרמיני, אבל עם ה-1.50 מ' שלה והצורך בתא מטען נוח היא לא היססה לשלוף את פנקס הצ'קים ולשלם עוד כמה אלפי ש"ח כדי לקנות את הרכב עם המבנה הג'יפוני(שכלל לא היתה מודעת לקיומו עד הביקור באולם התצוגה).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ושום מילה על בטיחות פסיבית?

אני זוכר שלפני עשורים, "בכו" על האופנה ה"חדשה" הזאת של ג'יפים בתוכנית טופ גיר, הם התללננו על כך שכל האמהות הצעירות מעדיפות ג'יפים בגלל הביטחות, ובגלל זה לונדון נהית להם צפופה מדי.

כמה שהשלדה שלי יותר גבוהה מהקרקע, כך אני יותר רגוע במפגש חזיתי.

 

אני, שלא דמיינתי לרכוש רכב גבוה כרווק, כעת כאבא לתאומים, הייתי בכיף נוסע גם במשאית, רק לשם בטחונם

 

כמובן שיש לא מעט ג'יפונים שזוכים לכינוי הזה רק בגלל העיצוב ואולי יתרון גבוה שניתן לספור על יד אחת בסנטימטרים, כך שאפקט הבטיחותי לא מתקבל בהם והם נתפסים בעייני כמיותרים

כבר חתמתי...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 51 דקות, Alif2 כתב:

לדוגמא: יונדאי קונה היברידית (שבתכלס זה I20 על עקבים) עולה כמו איוניק, שזה רכב גדול ואיכותי יותר. 

 

לא בדיוק. נכון שבסיס הגלגלים שלהם יחסית דומה, וההפרש באורך לא עובר את ה15 ס"מ, אבל מדובר על יחידת כח אחרת לגמרי, ואבזור אחר לגמרי. אתה משווה I20 עם 120 כוחות סוס לקונה עם 177?

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 דקות, yairw כתב:

ושום מילה על בטיחות פסיבית?

אני זוכר שלפני עשורים, "בכו" על האופנה ה"חדשה" הזאת של ג'יפים בתוכנית טופ גיר, הם התללננו על כך שכל האמהות הצעירות מעדיפות ג'יפים בגלל הביטחות, ובגלל זה לונדון נהית להם צפופה מדי.

כמה שהשלדה שלי יותר גבוהה מהקרקע, כך אני יותר רגוע במפגש חזיתי.

 

אני, שלא דמיינתי לרכוש רכב גבוה כרווק, כעת כאבא לתאומים, הייתי בכיף נוסע גם במשאית, רק לשם בטחונם

 

כמובן שיש לא מעט ג'יפונים שזוכים לכינוי הזה רק בגלל העיצוב ואולי יתרון גבוה שניתן לספור על יד אחת בסנטימטרים, כך שאפקט הבטיחותי לא מתקבל בהם והם נתפסים בעייני כמיותרים

 

הבעיה שמצד שני מרכז כובד גבוהה מקטין את היציבות ומעלה את הסיכוי להתהפכות ואיבוד שליטה.

  • רעיון טוב! 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 דקות, yairw כתב:

 

כמה שהשלדה שלי יותר גבוהה מהקרקע, כך אני יותר רגוע במפגש חזיתי.

תסביר מה הקשר?

לפני 6 דקות, yairw כתב:

 

כמובן שיש לא מעט ג'יפונים שזוכים לכינוי הזה רק בגלל העיצוב ואולי יתרון גבוה שניתן לספור על יד אחת בסנטימטרים, כך שאפקט הבטיחותי לא מתקבל בהם והם נתפסים בעייני כמיותרים

גם טוסון וגם אסקלייד הם ג׳יפונים.

רכבים מוגבהים בעלי יכולת שטח מוגבלת,המנעד דיי רחב.

 

 

  • אהבתי 1

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האופנה הזו מקורה בארצות הברית שעם הזמן משכה את אירופה אחריה. אבל כבישי אירופה צרים מאלו שבארצות הברית בוודאי שבערים היותר ותיקות ולכן קיבלנו את wannabe SUV מיפן (שגם צפופה בעיר) והאירופי בעיקבותיו.

כאן זו אופנה נטו. כאילו שכל אחד כאן רוצה להיזכר בשרותו הקרבי בקריה ולצ'זבט אודות שירותו המעוטר בנהיגת שטח כנהג סיור 😄  במיוחד בעלי הלנדקוזר השחורים המצוחצחים "שמעולם לא ראה שטח" והממוגנים (כי זה יפה) .

 

אומר בעל האתר שכן " מיני על סטילטו" נוחה בדיוק כמו שנוח לבנות הזוג שלנו לרוץ עם עקבים. 

אכן, קל יותר להכנס לרכב גבוה. אבל כאן היתרון מסתיים. מרבית הכלים לא ממש גבוהים, 17 ס"מ מרווח מהקרקע לא ממש מאפשר לטפס על מכשולים (גם לא מדרכות מסויימות או לחצות אי תנועה בנוי) ובהרבה מקרים הראות לאחור (וגם לפנים) לא ממש טובה ומקשה על חנייה בין כלי רכב נמוכים, מן הסתם כי לא רואים אותם היטב.

 

אישית, תמיד העדפתי האצ'בק (פיאסטה, פוקוס דור ראשון, ושלושת רכבי הסיאט )וקיבלתי את הסדאן כאילוץ (רכב חברה) . הספורטאז' משמש רק את אישתי כדיילי. 

 

 

לפני 6 דקות, Potato כתב:

תסביר מה הקשר?

גם טוסון וגם אסקלייד הם ג׳יפונים.

רכבים מוגבהים בעלי יכולת שטח מוגבלת,המנעד דיי רחב.

 

 

אסקלייד זו משאית בתחפושת יוקרה. לא תראה הרבה ממנה מחוץ לארצות הברית למעט "אירגונים מסויימים"  😄

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...