Jump to content

Alif2

  • הודעות

    48
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Alif2

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

8

מוניטין

  1. איביזה style אופציה טובה, בימי מכירות נמכרת ב-100k ואפילו פחות. מוניטין האמינות של הגיר לא בשמיים, אבל לדעתי שמירת הערך וצריכת הדלק הטובות עשויות לקזז את עלויות התחזוקה ביחס לאופל/מאזדה (כתלות בהרבה משתנים..)
  2. Alif2

    איביזה 2017-2018

    יש לי 1.0 DSG סטייל, בנסיעה משולבת יוצא לי סביב 1 ל-15. קח בחשבון הבדלים גדולים מאוד בין צריכת הדלק בתוך העיר (1 ל-12 ואפילו פחות) ומחוצה לה (יכול להגיע ל-1 ל-20)
  3. מניסיון עם הדגם הקודם של ה-i10, הוא בסדר גמור אבל מתאמץ בעליות ולא מאוד נוח בנסיעות ארוכות. לחדשה (2020) גיר רובוטי שפוגם עוד יותר בביצועים והופך את הנסיעה לקופצנית במהירויות נמוכות. איביזה עולה עליה בכל פרמטר אפשרי.
  4. אני אמנם רק אחרי 5,000 ק"מ, אבל על סמך הניסיון קצר הטווח שלי - מאוד מרוצה בינתיים. הרכב זריז, יציב, מהנה לנהיגה וחסכוני (יוצא לי 15 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, ועד 20 ק"מ בנסיעות מחוץ לעיר). לגבי ה-DSG - אלה מצמדים שנשחקים בנסיעות עירוניות וכנראה יצטרכו החלפה בסופו של דבר... אבל מכיר חברים שנסעו מעל 100,000 ק"מ ללא תקלות. בכל מקרה, מהבחינה הזאת הגיר ב-i20 דומה.
  5. Alif2

    סיאט איביזה - דרגת זיהום

    זה עדיין לא מסביר איך רכב מזהם כמו ניסאן סנטרה מקבל דרגת זיהום 4... מניח שלא אקבל כאן תשובה, אבל זה די מעצבן לאור החוק שמחייב פרסום "נתוני זיהום" שעשויים להשפיע על השיקול ברכישת רכב חדש (למי שזה שיקול עבורו).
  6. Alif2

    סיאט איביזה - דרגת זיהום

    אז בעצם משרד האוצר נותן דרגת זיהום נמוכה לרכבים מזהמים שיותר "נוח" לו לייבא, ולהיפך?
  7. Alif2

    סיאט איביזה - דרגת זיהום

    ועכשיו ראיתי פרסומת לניסאן סנטרה (רכב שמגיע ללא תקינה אירופית, עם מנוע אטמוספרי 2,000 סמ"ק), עם דרגת זיהום 4. בדיקה השוואתית באתר מחו"ל העלתה, כצפוי, שפליטות ה-CO2 שלו גבוהות משמעותית מאשר במכוניות סופרמיני כמו האיביזה וה-i20 (ב-30-40%). האם ייתכן שהדירוג הנ"ל הוא עבודה בעיניים?
  8. Alif2

    יונדאי i20

    ה-1000 טורבו ב-i20 (מופיע בדגמי 2019 ואילך) הרבה יותר חזק מאשר ה-1400 שהגיע עד 2018, שהוא חלש ובזבזן דלק. אם i20 אז הייתי הולך רק על 1000 טורבו. אם התקציב מאפשר רק עד 2017-18 יש אופציות מוצלחות יותר (מאזדה 2, סקודה פאביה ועוד).
  9. החסרון הגדול של הסטוניק ביחס לשתי האחרות הוא המנוע - מיושן וחלש באופן משמעותי ביחס לאחרות ובכלל. לנסיעות מחוץ לעיר זה פקטור די משמעותי...
  10. עכשיו שיחזירו את ה-i30... הרי אף אחד לא יקנה איוניק אם המחיר שלה יקפוץ פתאום ל-160,000 ש"ח.
  11. איביזה style חדשה יכולה אולי להיכנס עם חריגה קלה מהתקציב. (המחירון 102k, אבל יש הנחות די רציניות בימי מכירות, במסגרת מכירת חיסול לפני הגעת מתיחת הפנים)
  12. האם ידוע למישהו אם ניתן לבטל את האיתוראן ואת התשלום החודשי במידה וכבר הותקן ברכב במסגרת העסקה? (אני כבר חודשיים עם איביזה 2021, מאוד מרוצה והחוויה די דומה לתיאורים של דור.. אבל קצת מפריע לשלם 400 ש"ח בשנה שיעילותה נגד פריצות מוטלת בספק).
  13. רק אציין שבמקרה של יאריס, ההיברידית גם מאובזרת יותר (אם משווים בין גרסאות style בשני המקרים). ממה שאני זוכר, הבנזין מגיעה עם אבזור די מעליב - גם ביחס להיברידית, וגם ביחס לסופרמיני אחרות באותה סביבת מחיר.
  14. שאלת המשך: יש סיבה שה-DSG של סיאט/סקודה תמיד מעלה סימני שאלה בנושא אמינות, אבל קיה ריו/יונדאי i20 עם הגיר הרובוטי שלהן נחשבות ל"מניה בטוחה" יחסית? או שההבדל הוא נטו סטיגמות?
  15. מה לגבי איביזה FR 1.5? זה כמו אאודי A1, לא ממש ספורטיבי אבל ביצועים די טובים... וחיסכון עצום במחיר
×
×
  • תוכן חדש...