Jump to content
קיבלנו דיווח על בעיה בחידוש מנויים. אם חוויתם בעיה דומה, שלחו הודעה פרטית למשתמש "פבל" ונעזור לכם
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עכשיו כשג'יפונים עולים כמו רכב משפחתי, למה אנשים ממשיכים לקנות רכב משפחתי /סדאן?


me5000
 שיתוף
עוקבים 44

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, me5000 כתב:

לגובה יש יתרונות גם פרקטיים וגם פחות 

גובה נחשק בכל תחומי החיים

אנשים תמיד יעדיפו דירה בקומה כמה שיותר עליונה ואם אפשר אז פנטהאוז 

נשים מעדיפות גברים גבוהים 

אז גם רוב האנשים יעדיפו רכב גבוה מאשר נמוך 

גם יותר פרקטי ונוח וגם הרבה יותר בטיחותי

בגלל זה גם אנשים מוכנים לשלם טיפה יותר על רכב גבוה 

כדי להוכיח לך שאתה טועה אני צריך להראות שקיימת אישה שמעדיפה גברים נמוכים

 

https://www.reddit.com/r/CasualConversation/comments/dniz8o/i_really_love_short_men/

 

אתה טועה.

 

בנוסף, למה רכב גבוה הוא בטיחותי?

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 286
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אני אישית לא הצלחתי להתחבר לאף ג'יפון שנהגתי בו מבחינת ניהוג. נהיגת שטח זה סופר כיף, נהיגת כביש זה סופר כיף. הג'יפונים לא יודעים לעשות כמו שצריך לא את זה ולא את זה, אז למה שאני ארכוש אחד? או

תכלס, משיחות עם הרבה מאוד אנשים - גם לקוחות וגם אנשים שמוכרים מכוניות - רוב האנשים שקונים ג'יפונים/קרוסאוברים (שזה מבחינתי כל רכב גבוה בלי יכולות שטח - החל מקיה סטוניק, טויוטה CHR וסוזוקי איגניס וכלה

הדבר הכי טוב בטרנד הג'יפונים זה שאפשר לקנות רכב מנהלים בן 3 ב 80,000 ש"ח.   

תמונות שפורסמו בשרשור

נכון,  אבל רכב זה גם עיצוב שמתאים לך. סטיישן עבורי לא רכב יפה - תמיד העדיף האצ'בק/משפחתי.

במיוחד שהרכב משמש רק עבורי רוב הזמן, אין לי צורך ברכב סטיישן בשום שלב. (נוהג לבד, בלי לצאת לקמפניג)

למען האמת גם ג'יפון איני צריך לנסיעות שלי, אבל במחירים שלהם היום (שווים כמעט לרכב משפחתי) אני מוצא

בו את כל מה שאני מחפש מרכב, במיוחד כניסה ויציאה נוחה. ( יכול לחיות עם פחות דינמי או אוחז)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 27 דקות, eitanuch כתב:

כדי להוכיח לך שאתה טועה אני צריך להראות שקיימת אישה שמעדיפה גברים נמוכים

 

https://www.reddit.com/r/CasualConversation/comments/dniz8o/i_really_love_short_men/

 

אתה טועה.

 

בנוסף, למה רכב גבוה הוא בטיחותי?

אישה אחת לא מייצגת את רוב השנים.

מבחינת הבטיחות שדה הראיה הרבה יותר טוב

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, me5000 כתב:

מבחינת הבטיחות שדה הראיה הרבה יותר טוב

 

כבר הרבה טענו לך וגם אני בניהם ,מנסיון, שברוב הרכבים שאתה מחשיב ל"גבוהים", העניין הזה שולי ביותר ובקושי קיים. 

אולי שקלת שאולי אתה טועה? 

 

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון

שדה ראיה טוב יותר משמעותית ברכב גבוה אמיתי, כמו אוטובוס או איזה מסחרית גדולה.

להבדל של 20 ס"מ בין ג'יפון למשפחת רגילה אין הרבה משמעות מבחינת שדה ראיה.

.Volvo 740. It's hip to be square

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, davemustaine87 כתב:

 

כבר הרבה טענו לך וגם אני בניהם ,מנסיון, שברוב הרכבים שאתה מחשיב ל"גבוהים", העניין הזה שולי ביותר ובקושי קיים. 

אולי שקלת שאולי אתה טועה? 

 

מניסיון אישי יש לזה משמעות גדולה גם אם מדובר רק בכמה ס"מ 

כמובן שאדם אחר יכול להרגיש אחרת

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חושב שזה בעיקר עבור כניסה ויציאה.

להורים שלי יש קארוק, לי יש איביזה. כשאבא שלי צריך להיכנס ולצאת מהאיביזה הוא אשכרה סובל ומוציא קולות כאילו דחק עכשיו 120 קילו בסקוואט.

לי מאוד מוזר לנהוג פתאום בקארוק, מרגיש לי שאני מנותק מהכביש.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, evc כתב:

הדיון סטה להשוואה בין התאמת הרכב לאנשים רגילים שאינם חובבי נהיגה לבין אנשים שהם חובבי נהיגה.

 

אז ברור שבהשוואה הזאת ג'יפון לא ייתן לחובבי הנהיגה את הנהיגה הדינאמית שהם רוצים.

 

אבל חובבי הנהיגה כנראה חיים במציאות חליפית של אשליה עצמית, כי במציאות שאני מכיר בישראל נהיגה דינאמית לא אפשרית במהלך חיים רגיל של אדם, נקודה. לא טכנית עקב העומס בכבישים, מבנה הכבישים- רמזורים, שלטים מעברי חציה, הולכי רגל וכו' ולא עקב כך שהיא מצריכה עבירות על החוק מבחינת מהירות הנסיעה, נהיגה שלא בהתאם לתנאי הדרך, הפרעה לציבור וסיכונו, ובכלל אתם נראים מהצד  בדיוק כמו שבן דוד מצוי מהפזורה נוהג ומרגיזים כמוהו, שלא תחשבו שלא בגלל שאתם יהודים "מתורבתים" (בואו נניח שיושב איתכם באופן קבע שוטר ברכב- האם תעזו בכלל לנהוג את הנהיגה "הדינאמית שלכם? האם נהיגה כזאת עדיין תהיה לגיטימית?)

 

ואני לא מתכוון לחובבי נהיגה הארד קור שקמים באמצע הלילה כדי לנהוג בכבישים נידחים או שנוהגים במסלול וגם נוהגים על רכבים ספורטיביים שאז נהיגה דינאמית אפשרית.

 

אז בואו נחזיר את הדיון למציאות הנוכחית שבה נמצאת רוב האוכלוסייה הרגילה שאינה חובבת נהיגה ופשוט נוהגת רגוע ובצורה חוקית כדי להגיע מנקודה א' ל- ב', איזה רכב עדיף לאוכלוסיה הזאת? רכב נמוך או גבוה?

 

אני דרך אגב נוהג ברכב נמוך, אבל עדיין משתדל לחשוב בצורה אובייקטיבית.

 

היחיד שחי במציאות חליפית של אשליה עצמית זה אתה, כי אתה בטוח שמכיוון שאתה לא יוצא מהפקקים, כולם לא יוצאים מהפקקים. אז לא, זה לא המצב. לא כולם גרים/עובדים במרכז, ולא, אין שום סיבה להחזיר את הדיון למציאות שלך. יש מספיק אנשים שלא כל חיי היומיום שלהם הם פקקים והם רוצים להנות גם בדרך לעבודה, גם אם זה בדיוק 3-4 פניות בדרך עירונית צדדים וריקה, או כיכר מזדמנת, או כביש מפותל שאפשר לסטות אליו בדרך הביתה גם בלי לקום באמצע הלילה (שגם את זה אנחנו עושים בשפע, לא על זה אני מדבר).

לרדד את הדיון הזה לרוב האוכלוסיה משרת אולי את הפואנטה שלך אבל שוב, אנחנו בפורום חובבי רכב. אם אתה רוצה עצות של רוב האוכלוסיה, קח קורולה הייבריד אצל קצין הרכב שלך.

 

לפני 3 שעות, me5000 כתב:

לגובה יש יתרונות גם פרקטיים וגם פחות 

גובה נחשק בכל תחומי החיים

אנשים תמיד יעדיפו דירה בקומה כמה שיותר עליונה ואם אפשר אז פנטהאוז 

נשים מעדיפות גברים גבוהים 

אז גם רוב האנשים יעדיפו רכב גבוה מאשר נמוך 

גם יותר פרקטי ונוח וגם הרבה יותר בטיחותי

בגלל זה גם אנשים מוכנים לשלם טיפה יותר על רכב גבוה 

 

בית קרקע עולה יותר מפנטהאוז, ואני מניח שיש לזה סיבה. לגבי גובה ונשים - זה לא שרשור הרווקים של האוף טופיק, אבל וואלה - יש גורמים אחרים שמשפיעים יותר. ממרומי (מורדות?) ה-1.70 מ' שלי, ושל לא מעט אנשים שאני מכיר.

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כי אולי לאנשים אין צורך לרכב כזה גדול??
קשה יותר למצוא חניה?

לא כולם קונים רכבים לפוזה.. אתה יודע..


Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, kurko1992 כתב:

כי אולי לאנשים אין צורך לרכב כזה גדול??
קשה יותר למצוא חניה?

לא כולם קונים רכבים לפוזה.. אתה יודע..


Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk
 

כל הפואנטה של השרשור היא שרכב גבוה הוא לא פוזה אלא נותן לך תנוחת ישיבה גבהוה ונוחה ומאפשרת לך לראות *יותר* מברכב נמוך. 

עריכה אחרונה על ידי me5000
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כל הפואנטה של השרשור היא שרכב גבוה הוא לא פוזה אלא נותן לך תנוחת ישיבה גבהוה ונוחה ומאפשרת לך לראות *יותר* מברכב נמוך. 
סבבה, אבל עדיין, לא לכולם נוח, כל מה שכתבתי חוץ מ הפוזה זה עדיין נכון



Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

  • מעניין 1

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון
לפני 11 שעות, evc כתב:

אבל חובבי הנהיגה כנראה חיים במציאות חליפית של אשליה עצמית, כי במציאות שאני מכיר בישראל נהיגה דינאמית לא אפשרית במהלך חיים רגיל של אדם, נקודה

 

אז מה זה כל טיולי הנהיגה שקבוצות חובבים מארגנות בסופ"ש בבקרים וימי מסלול? זה לא אמיתי, הכל בvr? 

.Volvo 740. It's hip to be square

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גובה.. ממש כי ההפרש גובה בין אלנטרה לטוסון הוא כמו ההפרש בין מיאטה לדיפנדר

  • אהבתי 1

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 שעות, Super_T כתב:

אני מזמין אותך לכל חניוני קק"ל (ואחרים) שאליהם אני מגיע בסופ"ש לרכיבות, מכוניות מגיעות למקומות שלא תאמין, וזה תמיד או ליסינג או רכב של בני דודינו (ואני ממש משתדל לא להישמע מכליל מגעיל כי אני לא אדם כזה, פשוט זה מה שאנו פוגשים בצפון)..
אין לי מושג איך זה שאני בא עם חבר שיש לו קארוק ואנחנו בוחרים תוואי בכניסה לכל מיני חניוני יום של קק"ל ולידינו עוברות איוניק במהירות כפולה או כל מיני רכבים נמוכים שאין סיכוי שעברו "חלק",

 

זה לא קשור לליסינג. זה נטו המנטליות הדפוקה של האנשים במדינה הזאת שמצד אחד משלמים את המחירים בין הגבוהים בעולם על רכב (רכישה או שווי שימוש בליסינג) ומצד שני מתייחסים למכונית שלהם כמו לפח אשפה על גלגלים. סמוך עלי ב-90% מהמקרים האנשים האלה היו מתייחסים למכונית בצורה כזאת גם אם היא הייתה בבעלותם המלאה. הם היו מפרקים את הרכב במשך 3 שנים כי "רכב עובד בשבילי ולא אני עובד בשבילו" ואחר כך היו מנסים לגלגל אותו הלאה ביד 2 לפני שהיו נאלצים לפתוח את הארנק לתיקונים. 

 

אגב, כל הנזקים שהם גורמים לרכב ליסינג הם משלמים עליהם מהכיס כאשר המכונית חוזרת לחברת השכרה. אף אחד לא יוצא פראייר מהסיפור חוץ מהאדם שהרס את המכונית כי הוא "לא פראייר". 

 

ציטוט

באחת הפעמים לקחנו אוקטביה של מנהל בעבודה שכל תא המטען שלה היה מלא חתיכות בוץ ומיני צעצועי ילדים וההגה היה דביק... 🤢 
החזרנו את הרכב לבן אדם עם האמירה שאין מצב שלוקחים אותו לנסיעה (הקצרה) שהיינו צריכים כי הרכב לא נהיג, הוא אמר לנו במשיכת כתפיים "לי זה לא משנה, גם ככה השטיפה (החינמית שמגיעה לו) רק עוד שבוע"
נוראי. אמנם זה ספציפית קיצוני, אבל זה הלך רוח. ובזה אני אפסיק להסיט את השרשור מייעודו. 

 

גם זה לא קשור לליסינג/השכרה. זה פשוט בן אדם מלוכלך שלא אכפת לו לשבת בערימה של זבל במכונית שלו. מבטיח לך שאם תיכנס אליו הביתה תראה דירה מטונפת לא פחות מהאוטו שלו. אם הרכב היה בבעלותו המלאה הוא עדיין היה נראה כמו פח זבל על 4 גלגלים. 

 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הגדרות:

 

חובב נהיגה "לייט"= אחד שאוהב נהיגה דינאמית שמשתלבת במהלך אורח חייו הרגיל, בנסיעה לעבודה, קניות, מכון כושר וכו'.

 

כפי שהוסבר כאן על ידי @RKנסיעה טיפוסית של חובב נהיגה לייט, מורכבת מ- 2,3 פניות וכיכר מזדמנת (נניח 1 אחוז מהנסיעה) ושאר 99 אחוז מהנסיעה הוא נאלץ לנסוע כאחד האדם.

 

חובב נהיגה "הארד קור"= חובב נהיגה לייט שבנוסף קם במיוחד באמצע הלילה, נוהג במיוחד לכביש נידח או "סוטה" מהדרך לשם, טיולי נהיגה, ימי מסלול.

 

לגבי חובב נהיגה הארד קור- ההגיון להעדיף רכב נמוך על פני ג'יפון מובן.

 

 

לגבי חובב נהיגה לייט- ההגיון להעדיף רכב נמוך על פני ג'יפון בשביל 1 אחוז אחוז מהנסיעה ולא להיפך להעדיף ג'יפון בשביל 99 אחוז מהנסיעה, ממש לא מובן, אבל בסדר סבבה, נזרום, כי זה פורום חובבי נהיגה (איפה רשום דרך אגב שזה פורום לחובבי נהיגה?).

 

אבל אני לא מדבר לא על חובבי נהיגה "הארד קור ולא על חובבי  נהיגה "לייט", אלא על אדם רגיל שגם את ה- 2,3 סיבובים וכיכר מזדמנת הוא לא תוקף, שזה בינינו 98 אחוז מהאוכלוסיה, אבל כאן רוצים למשוך את הדיון ל- 2 האחוז דווקא.

 

אדם כזה שצריך לבחור בין רכבי סדאן נמוכים כגון יונדאי אלנטרה, ניסאן סנטרה, פורד פוקוס סדאן, לבין ג'יפונים באותה סביבת מחיר כדוגמת קיה סלטוס, סקודה קארוק, סיאט אטקה, ניסאן קשקאי, שברולט טרייל בלייזר, מה עדיף לו?

 

חובבי הנהיגה בפורום הזה כל כך מרוכזים בהגיון "המיוחד" שלהם ולא מסוגלים לענות תשובה כללית.

עריכה אחרונה על ידי evc
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...