Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במהלך החג, כך עדכנו אמצעי התקשורת, הוחרמו ע"י המשטרה רכבים שננהגו בקלות דעת ושכרות וכו', כפי שהבנתי יש מכרז של מדינת ישראל והרכבים הללו נמכרים, השאלה אם אזרחים יכולים להציע הצעות או שזה מכרז תפור לחלוטין (פעם סיפר לי שוטר שקנה אוטו כמעט חדש בפחות מרבע המחיר).

משתדל לעזור

פורסם

רכבים שמוחרמים עקב עבירות תנועה לא נמכרים במכרז. הם חונים במגרש תקופה (בהתאם לעבירה) וחוזרים לבעליהם החוקיים. נראה לך שתפסו מישהו נהיגה בשכרות והעונש שלו יהיה לאבד את הרכב?

מכרזים יש על רכבים מעוקלים (של אנשים בחובות, הכסף מהמכרז הולך לנושים לכיסוי החובות) או של רכבים ששימשו את המשטרה/מנהל הרכב/גוף דומה אחר.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

  • אהבתי 1
פורסם

אחד המכרזים השקופים והיעילים במדינה.

ישנם במכרז, מעבר לרכבי משטרה, גם רכבי החרמות ששימשו לביצוע פשע וחולטו.

  • אהבתי 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 3 שעות, tinoki כתב:

אחד המכרזים השקופים והיעילים במדינה.

ישנם במכרז, מעבר לרכבי משטרה, גם רכבי החרמות ששימשו לביצוע פשע וחולטו.

איך מגיעים למכרז כזה?

משתדל לעזור

פורסם
לפני 9 שעות, המחליף כתב:

במהלך החג, כך עדכנו אמצעי התקשורת, הוחרמו ע"י המשטרה רכבים שננהגו בקלות דעת ושכרות וכו', כפי שהבנתי יש מכרז של מדינת ישראל והרכבים הללו נמכרים, השאלה אם אזרחים יכולים להציע הצעות או שזה מכרז תפור לחלוטין (פעם סיפר לי שוטר שקנה אוטו כמעט חדש בפחות מרבע המחיר).

סיפורי פוגי.

רכבי משטרה וחילוטים נמכרים במכרזים פומבים הפתוחים לציבור הרחב.

רכבים מבוקשים נמכרים לעיתים במחירי מחירון מלא למרות עבר משטרתי (4X4 למיניהם )

ניתן לראות את מחירי המכירה בקבצי המכירה הפומבית ברשת. 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני 3 שעות, robertf כתב:

ברצינות חשבת שאם החרימו לך את הרכב על נהיגה בקלות דעת, איבדת אותו?

סוף סוף ענישה דיפרנציאלית!

אם אתה עשיר העונש יהיה בסכום של אאודי חדשה ואם אתה אני(עני) אז אימפרזה בת 17.

  • מצחיק 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

לא קיים דבר כזה לקיחת הרכב במדינה מתוקנת. כן צריך להחמיר מבחינת חקיקה משפטית.

לא יעלה על הדעת לקחת רכב עקב עבירת תנועה, שיכול להיות שהוא הרגלים של האימה או האבא.

רכבי יוקרה של פושעים כן מעוקלים, במידה ומוכחת בבית משפט שהם שימשו לביצוע פשע, או נרכשו מכספי פשע

 אז הם חולטו מתוקף החוק. 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, yogev20 כתב:

לא קיים דבר כזה לקיחת הרכב במדינה מתוקנת.

 

רודי ג'וליאני עשה את זה בניו יורק בסוף שנות ה90.

 

העירייה החרימה רכבים מנהגים שיכורים, ואז מכרה אותם במכרז.

 

https://www.nytimes.com/1999/02/21/nyregion/police-to-seize-cars-of-people-accused-of-drunken-driving.html

 

הבנתי שזה די מקובל באמריקה - שוטרים מחרימים רכבים מעבריינים, ואז או מוכרים או משתמשים לצרכים שלהם:

 

Tulsa Police rolls in a Cadillac Escalade seized from drug dealer – 102.3  KRMG

 

Seized From A Drug Dealer - Imgur

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

החרמה היא לא חילוט.

 

חילוט מבוצע כמעט באופן גורף עפ"י החוקים למלחמה בפשע המאורגן.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 שעות, המחליף כתב:

כנראה שמדובר ברכב ששימש למטרת פשיעה ו/או ללא רישיון נהיגה של בעליו.

למטרת פשיעה מחולט ונמכר.

ללא רשיון מוחרם ומוחזר.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

החרמה היא לא חילוט.

 

התכוונתי להחרמה יענו seized (לקחת ולא להחזיר)

לא להחרמה impounded

 

אל תתפסו אותו במילה, לא בקיא במושגים

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

seized למיטב ידיעתי יכול לכלול גם החזרה מתישהו (בד"כ אחרי שכל הנושא המשפטי מסתיים).

בד"כ המונח הזה נועד לבטא את המצב שבו גורמי אכיפת החוק שמו ידיים על משהו, נניח רכב, שנתפס והוא בידי גורמי אכיפת החוק, הוא seized.

בעברית בד"כ משתמשים במונח "נתפס/נתפש".

 

בישראל שגור המונח "חילוט" עבור הלקיחה מפושע והעברה לרשות המדינה.

המונח "החרמה" (עוד מימי בית הספר) נועד ללקיחה מאדם והחזרה מתישהו. ("אני אחרים לך את הפלאפון ותקבל אותו בסוף היום").

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

הכוונה שלי הייתה ל"לקחת ולא להחזיר".

 

גם בארץ משתמשים לרוב במילה "הוחרם", כמו "הוחרם משלוח סמים מסוחר שנעצר".

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...