Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז את הרכב קיבלנו מתנה לחתונה.

שימש אותנו לאורך השנים, נרכש מהחברה מדובר על רמת גימור אלגנס ,מנוע 1400 122 כ"ס.

אשתי מאוד אהבה את הרכב ועכשיו לך תמצא תחליף שיימלא את המקום במחיר שפוי?.

 

הסקודה בילתה איתנו 92,000 ק"מ באמינות מופתית!.

מלבד טיפולים קבועים, רפידות פעמיים מצבר פעמיים, וצמיגים לא הוחלף כלום.

צריכת הדלק הייתה בממוצע לאורך השנים בסביבות 14 ק"מ לליטר.

חשוב לציין זה רכב שננהג על ידי בחורה ועבר חיים מאוד קלים.

נסע לפחות 70 אחוז מהנסיעות בבין עירוני במהירות של לא יותר מ110 קמ"ש, פעמים בודדות לחצו עליו.

מבחינץ נוחות, פה קבור הכלב! קטסטרופה, הגאנטים הגדולים, יחד עם הבולמים הקשיחים נותנים הרגשה שבכל באמפר מישהו משחרר לך בוקס לגב, אני אישית לא אהבתי לנסוע עליה רק בגלל זה, אשתי לאחר שהתרגלה לא הסכימה לרדת מהרכב הזה בעד שום רכב אחר.

התמכרה למנוע הטורבו שלטענתה סוחב הרבה יותר טוב מכל מה שהכירה לפני.

הקלאצים והמנוע מקוריים עד קילומטר זה (92,000) ומרגישים כרכב שיצא מהחברה.

הרכב עבר בדיקה לפני קניה, ואפילו הבודק ציין שהרכב חדש, " שום חלק לא נצבע ואפילו לא תוקן עם מכחול, תתחדש"

הראפיד הייתה בצבע שחור צבע שמאוד קשה לשמור עליו בארץ שלנו.

עברה במהלך חייה פעמיים פוליש ואחת לחצי שנה / 8 חודשים ווקס.

נראיתה כמו חדשה!

המכירה לקחה קצת יותר מחודש, התקשרו כל יום 3 4 אנשים, אבל בגלל שרציתי משמעותית מעל המחירון אף אחד לא הגיע לראות, הראשון שבא לראות גם לקח אותה, ותאכלס זכה בגדול

יאמר לזכות הרפיד שלעולם לא תקעה אותנו בצד הדרך.

מה הלאה? שאלה טובה אבל צריך להחליט זריז כי האישה בלי אוטו.

התקציב עד 100 אש"ח, עשתה נסיעת נבחן על האוקטביה החדשה, והמאזדה 3 ולבסוף הוחלט למצוא משומשת ולהשאיר קצת כסף בצד

שם תמונה של הרכב ממש מלפני המכירה כמה ימים

da2add24590f4aad284d238f692ecc6b.jpg

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

 

 

פורסם

כיף לשמוע. תודה על השיתוף. 

איך הרכב מבחינת איכות חומרים? כשמעבירים יד על הדאשבורד/דלתות הרכב, הוא נעים למגע  או מרגיש כמו פלסטיק זול? והאם הרכב רועש בנסיעה במהירות גבוהה?

 

נשמע שהקונה הרוויח רכב שמור. 

חג שמח.

פורסם

בודדות הפעמים שישבתי באוטו הזה מעל 100 קמש, ויכול להגיד שעד 100 קמש, יחסית שקט בתא הנוסעים, המנוע מאוד נינוח מבחינת סלד .
לגבי איכות חומרים סך הכל נשארו כמו ביום שיצא מהחברה כלום לא התקלף או הראה סימני עייפות.
בנוסף אין רעשי קרקושים מעצבנים כמו שהיה במאזדה שלי שהייתה בת 8 9


Sent from my SM-G960F using Tapatalk

פורסם
לפני שעתיים, Crazy motorcycle כתב:

מבחינץ נוחות, פה קבור הכלב! קטסטרופה

מסכים, במתיחת הפנים של הדגם, הנושא שופר משמעותית. 

 

אם מה שמשך אותה הוא השילוב מנוע/גיר, תחפש משומשת של הקונצרן. היא חייבת משפחתית? 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

זה מזכיר לי שהיה לאבא שלי סוזוקי שכל באמפר היה גורם לך ללכת לאורטופד. והוא רצה את אותו הרכב משנתון יותר מתקדם. כי הוא התרגל אליו ואין כמו סוזוקי!.

הלך למגרשים וחיפש..אמרתי לו תעשה נסיעת מבחן על רכב אחר מה אכפת לך? עשה על קיה נירו וקנה אותה. לפעמים קשה לאדם לשחרר את החשיבה.

פורסם

לדעתי הרפיד בקטגוריה שלה הייתה המובילה, היא מרווחת, תא מטען גדול ופרקטי וכמובן המנוע הזריז.

אני נסעתי מספר פעמים על דיזל, אולי המידת צמיגים שם שונה, אך הנוחות לא הייתה נוראה.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אנחנו משפחה היא חייבת משפחתית.
הכיוון הוא אכן נירו/איוניק/אוריס. בשביל לא לפגום בצריכת דלק אלא לשפר.
היא מכירה את האיוניק ולא מתנגדת, היה לי כזאת 100,000 קמ מהעבודה הקודמת.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

פורסם

שמח לקרוא שהיה לך נסיון טוב מאןד עם ראפיד.
אצלנו בחברה היו 4 עובדים עם רכבים כאלה. לא יקנו יותר רכבים כאלה אצלנו. לכולם היו בעיות בגיר, בכולם הוחלפו מנוע/רדיאטור/קלאצ'ים ועוד. הדבר היחיד שכולם מציינים לשבח הוא גודל תא המטען.
והרכבים אצלנו בבעלות החברה ומטופלים במוסך אמיתי ללא חיסכון.

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

×
×
  • תוכן חדש...