Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

יש לי מאזדה 3 רמת גימור spirit (מנוע 2.0 ל׳) שהיא מאוד מבוקשת בשוק המשומשות. 

הרכב שנת 2016 עם 60,000 ק״מ בשעון.

אני אוהב את הרכב, קניתי אותו במחיר של 76,000 ש״ח לפני שלושה חודשים. 

ולאחרונה אני חושב שעשיתי טעות ובטווח המחירים הזה הייתי יכול להשיג הונדה סיוויק האצ׳בק 1 ליטר טורבו שנת 2018 (או גרסת סדאן עם מנוע 1.6 ל׳ מאותה שנה). כלומר רכב חדש יותר, שנתיים פחות על הכביש. 

אני שוקל למכור את המאזדה הנוכחית ולעבור לסיוויק. 

מה דעתכם? זה יהיה צעד נכון? יש חסרונות כלשהם בסיוויק? יתרונות למאזדה?

פורסם

קנית רכב? אתה מרוצה? תשאר איתו.

 

אם אתה רוצה לזרוק כסף סתם - אשמח לשלוח לך את מספר חשבון הבנק שלי 😜

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לא רואה במה סיוויק סדאן 1.6 תיתן לך שהמאזדה לא נותנת.

בסדאן תקבל מנוע חלש יותר עם גיר רציף מסרס, אין מערכות בטיחות ותא נוסעים אפרורי ולא איכותי במיוחד. 

בסיוויק האצ'בק יהיו יותר מערכות בטיחות מאשר במאזדה, היא תהיה יותר פרקטית, לגבי ביצועים התוספת של הטורבו תתקזז עם הגיר הרציף ויש גם את העניין 

עם הטיפולים התכופים יותר בהונדה.

נהגת על אחת הסיוויקים האלה או שאתה סתם תוהה? 

  • אהבתי 2
פורסם

מנוע 1 ליטר טורבו אמור להיות הרבה יותר חסכוני בדלק בהשוואה ל-2 ליטר אטמוספרי. כלומר, אם מסתכלים בטווח של 5 שנים ויותר - אני חוסך פה די הרבה כסף? ובמיוחד שזה רכב משנתון גבוה יותר (2018 לעומת 2016), פחות בלאי - פחות הוצאות על תיקונים? 

 

נהגתי על הסיוויק הזו לפני שרכשתי מאזדה, משתיהן נהניתי באותה מידה. מה שקנה אותי במאזדה זה, סאנרוף, ג׳אנט גדול יותר, כניסה והנעה ללא מפתח, שליטה נוחה במולטימדיה ועוד כל מיני פינוקים כאלו... 

פורסם

את הכסף שתפסיד במכירה לא תחזיר גם בחמש שנים של נסיעה.

הטיפולים בסיוויק יקרים ותכופים יותר.

לא תחסוך כלום - רק תפסיד.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אף על פי שאני סבור שהייתי מצליח למכור במחיר שבו קניתי, אלך עם עצתכם. אני אשאר עם המאזדה. תודה לכם וחג שמח! 

×
×
  • תוכן חדש...