Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 האצבק, 2017, פרימיום?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

במסגרת חיפושי רכב מצאתי מאזדה 3, שנת 2017, דגם האצבק פרימיום, יד 1 מפרטי.

הרכב עבר 55,000קמ ונדרש עבורו 87,000 שח.

 

רציתי לשמוע המלצות או דיס-המלצות על הרכב, והאם מומלץ בתקציב של 80,000 רכב אחר בסגנון? (משפחתית האצבק/סופר מיני מרווחת, מהנה לנהיגה, אמינה, ברמת גימור גבוהה)

 

כפי שציינתי, התקציב שלי הוא 80, אך אם המאזדה שווה את זה, אני מאמין שאוכל למתוח מעט (ולהוריד קצת את המוכר)

 

תודה

פורסם

להוריד את המוכר יהיה קשה במידה וזה הדגם המאובזר ביותר כולל גג נפתח.

רבים מהמוכרים מבקשים אלפים טובים מעל המחירון ואלו שמבקשים מחירון או 1000-2000 מתחתיו מוכרים די בקלות -כמובן בהנחה שאין איזו עז של פגיעת שילדה חלילה.

אבל,אם אתה לא רוצה לחרוג מ 80,000 ש"ח גם ב 2016 הרכב מספיק טוב וכדאי לחפש אחת כזו שמורה (אם לא תמצא ישר מיד פרטית,חפש בטופ טרייד מוטורס ברעננה- הם טרייד אין ארצי של היבואן מאזדה פורד ומגיעות אליהם מכל הארץ מכוניות של לקוחות שעשו טרייד אין ).

אני זוכר שכאשר חיפשתי מאזדה כזו משומשת (לפני קניית ההונדה שלי) אמרו בסוכנויות בצפון שהם לוקחים מלקוחות את הרכב המשומש שלהם,לא מוכרים אותו בכלל בצפון ומשנעים ישר לרעננה למגרש הטרייד).

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

פרימיום זה אכן הדגם הכי מאובזר שהיה ל-3, עם מושבי עור וכו'.

 

לא חושב שב-2016 היה פרימיום, אני חושב שאז ספיריט הייתה רמת הגימור הגבוהה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...