Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, כרגע בבעלותי רנו גרנד סניק 13', עקב בעיות אמינות  הוחלט להחליפו, אפילו שזה לא כל כך כלכלי, עם נשים קשה להתווכח (אשתי נהגת חדשה)

יש לנו 4 ילדים ב"ה, הרכב חייב להיות 7 מקומות.

התקציב יכול להגיע לרכב שעולה 80 אלף, עם שאיפה לפחות מזה

אמינות ומרווח פרמטרים הכי חשובים, ביצועים חשובים לי מאוד אבל......... אם נצטרך להתפשר על משהו כנראה שזה יבוא בחשבון.

אז ככה, אם כבר משקיעים אז להתקדם בשנים לא? 

קיה קארנס 17' עם קילומטראז' נורמלי יכולה להיכנס, אבל הרכב צפוף מאוד, ולא מחדש כלום, מרגיש לי פשוט מיותר לקנות אותו.

מצד שני, סורנטו 13' או 14' יכולה להיכנס גם כן, אבל, לא התקדמנו הרבה, ומצד שני קיבלנו מרחב, ביצועים ונוחות ואם תתנו לי עוד יתרונות שיש בה אשמח לשמוע.

וכמובן שתמיד מרחפת השאלה האם ללכת לכיוון האירופאי, למרות שנכוותי ממנו עכשיו, שהוא מספק תמורה יותר גבוהה למחיר, שזה פיקאסו 17' שאומרים שהדגם החדש אחרי 2016 מוצלח הרבה יותר או פג'ו 5008 אבל הפחד מהאמינות לא נותן לי לעשות את זה, אשתי לא מוכנה לשמוע על זה, אני אשמח לשמוע  מכם אם מישהו מכיר מכלי ראשון מקרים שאפשר להעיד על הרכבים האלה על האמינות שלהם אני ממש אשמח.

אני נמצא במערבולת של מחשבות ואני אשמח אם תוכלו לעזור לי לעשות קצת סדר ופרופורציה בדברים.

תודה רבה!

  • מעניין 1
פורסם

אאוטלנדר יהיה פתרון טוב עבורכם. רק שים לב למושב האמצעי בשורה שניה. 

פיקאסו 165 כ"ס זה רכב מצוייו. אבל כמו שאמרת, עם נשים לא מתווכחים. 

אופציה נוספת היא טויוטה ורסו. יש לה שורה אמצעית מצויינת (3 כיסאות נפרדים) והיא זריזה ואמינה. הבעיה זה למצוא אחת עם נתונים נורמליים ובמחיר שפוי (נמכרת מעל המחירון בד"כ). 

הקארנס נדירה ומאוד צפופה. 

הקרניבל ישנה והאחזקה שלה יקרה מהאופציות האחרות כאן. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

הפיקאסו 2017 היא דגם מוצלח - מבחינת אמינות, כל עוד טופלה לפי הספר, עם שמנים לפי תקן היצרן אז היא אמורה להפגין אמינות טובה יחסית. המכלולים של האוטלנדר ו/או הוורסו פשוטים יותר (מנועים אטמוספריים מיושנים יחסית ופשוטים) ולכן צפויים להיות עם פוטנציאל נמוך יותר לתקלות. בכל אופן, בשנתון הזה אין לפיקאסו כשלים מיוחדים.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

ומה אתם חושבים על הפרמטר של תמורה\שנתון?

עדיף פיקאסו ודומיו 2017 או סורנטו\סנטה פה ודומיהם 13-14'?

מבחינת אמינות בעיקר אני שואל

פורסם

לדעתי, הפיקאסו היא תמורה נהדרת לכסף. 

לגבי הסורנטו (והסנטה-פה המקבילה), יש כשל במנועי הבנזין 2.4 ליטר עד שנת 2015 לערך. לא מעט מנועים הוחלפו.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

לי יש פיקאסו 15 הדגם של 17 משופר יותר מבחינת כמה מכלולים. אבל לצערי קשה לי להמליץ על הרכב למישהו שאמינות בראש מעייניו. 

לטכנולוגיה עתיקה ופשוטה יש יתרון מבחינת אמינות והיפניות בדיוק יושבות על המשבצת הזו.

 

  לזכות-מחיר רכישה נמוך . פרקטי מאוד ונוח להפליא למשפחה. יש פתחי מיזוג מאוד יעילים בשורה השניה. בשורה השניה יש 3 מושבים מלאים עם איזופיקס (ולא 2 וחצי כמו באאוטלנדר ודומיו). וביצועים מעולים (ביחס לקטגוריה כן...) 

לחובה- התחזוקה צריכה להיות ממש מוקפדת ויתכנו הפתעות לא משנה כמה שמור הרכב, וירידת ערך מטורפת. תהפוך לסלב "הטיפש שקנה סיטרואן" :)

 

אם אתה בכל זאת חושב עליו שווה לשקול קניה מליסינג עם אחריות של שנתיים אמנם לא זול אבל נותן סוג של שקט.

 

המלצתי תתחבר לקבוצת הווטצאפ של בעלי הפיקאסו ותתרשם.

כמובן שבקבוצה הזו כמו שאר קבוצות הרכב עולות בעיקר בקשות עזרה בתקלות אבל זה אינדיקציה לא רעה  לתחזוקה צפויה.

 

https://chat.whatsapp.com/LSnRR4CvVie11xrfTePHxa

 

פורסם

בינתיים יש לי את הכובע של "הטיפש שקנה רנו" השאלה אם להחליף כובע או להוריד אותו

מודה לך מאוד, אנסה להתרשם משם על הדגם החדש יותר

 

פורסם
לפני 4 שעות, yd b-4 כתב:

לי יש פיקאסו 15 הדגם של 17 משופר יותר מבחינת כמה מכלולים. אבל לצערי קשה לי להמליץ על הרכב למישהו שאמינות בראש מעייניו. 

לטכנולוגיה עתיקה ופשוטה יש יתרון מבחינת אמינות והיפניות בדיוק יושבות על המשבצת הזו.

 

  לזכות-מחיר רכישה נמוך . פרקטי מאוד ונוח להפליא למשפחה. יש פתחי מיזוג מאוד יעילים בשורה השניה. בשורה השניה יש 3 מושבים מלאים עם איזופיקס (ולא 2 וחצי כמו באאוטלנדר ודומיו). וביצועים מעולים (ביחס לקטגוריה כן...) 

לחובה- התחזוקה צריכה להיות ממש מוקפדת ויתכנו הפתעות לא משנה כמה שמור הרכב, וירידת ערך מטורפת. תהפוך לסלב "הטיפש שקנה סיטרואן" :)

 

אם אתה בכל זאת חושב עליו שווה לשקול קניה מליסינג עם אחריות של שנתיים אמנם לא זול אבל נותן סוג של שקט.

 

המלצתי תתחבר לקבוצת הווטצאפ של בעלי הפיקאסו ותתרשם.

כמובן שבקבוצה הזו כמו שאר קבוצות הרכב עולות בעיקר בקשות עזרה בתקלות אבל זה אינדיקציה לא רעה  לתחזוקה צפויה.

 

https://chat.whatsapp.com/LSnRR4CvVie11xrfTePHxa

 

הייתי שמח לשמוע באילו בעיות אתה נתקלת עם הרכב?.

 

פורסם

אקדים שהרכב שמור וטופל כמו שעון במוסך היבואן. 

 

מסך לוח שעונים (בעיה מוכרת באקסלוסיב)  הוחלף באחריות בעת הרכישה מהליסינג - במוסך טענו שהתיקון בערך 7000ש"ח

מיכל דלק שהוחלף פעמיים  עלות תיקון במורשה גם כמעט 7000ש"ח

מצערת ומכסה שסתומים  ב85 אק"מ -7000ש"ח 

משולשים ב90 אק"מ גם סיימו את זמנם- לטעמי מוקדם מאוד...

לחבריי בקבוצה ממירים קטליטיים כבר הוחלפו באזור הק"מ הזה- כתוצאה ממחלה ידועה של התייבשות גומיות שסתמוים מה שגורם לצריכת שמן גבוהה והתכה של הממיר.

כנ"ל קיט טיימינג נדרש להחלפה בדרך כלל באזור ה120 אק"מ (למרות שרשמית הוא לכל אורך חיי המנוע) 

מערכת סטייה מנתיב (קיימת רק באקסלוסיב) אני לא מכיר אפילו אחד!! שהיא עדיין פועלת אצלו. למותר לציין ששום מוסך שפניתי אליו כולל המומחים לא הראה כיוון ליידע איך מתקנים בכלל. (כולל מורשה)

 

התרשמות שלי עד ל80-100 אק"מ הרכב הראה אמינות מופתית (חוץ מריקול שקט על מיכל הדלק לא היה כלום) מאז מתחילים הכשלים והם לא ממש זולים. 

 

 

 

 

 

פורסם

מצטרף להמלצה על האאוטלנדר למי שמחפש שקט תעשייתי ושעמום, וכמובן מכירה מהירה בסוף תקופת האחזקה.

אחי עם 3 ילדים קנה כזו שנה שעברה, משנת 2016, בתקציב שלך.

פורסם (נערך)

האם אתם חושבים שהתפרעות שתוביל אותי לקניית סורנטו 16-17 תשחק לטובתי? אני לא אחד שמחליף רכב כל שנה...אני גם לא נוסע הרבה, פחות מ10000 בשנה

אתם חושבים שהוא יספק לי את הנחת המבוקש ויספק את הסחורה?

עריכה אחרונה על ידי b-e-n-n-y
  • מעניין 1
פורסם
לפני 11 שעות, yd b-4 כתב:

אקדים שהרכב שמור וטופל כמו שעון במוסך היבואן. 

 

מסך לוח שעונים (בעיה מוכרת באקסלוסיב)  הוחלף באחריות בעת הרכישה מהליסינג - במוסך טענו שהתיקון בערך 7000ש"ח

מיכל דלק שהוחלף פעמיים  עלות תיקון במורשה גם כמעט 7000ש"ח

מצערת ומכסה שסתומים  ב85 אק"מ -7000ש"ח 

משולשים ב90 אק"מ גם סיימו את זמנם- לטעמי מוקדם מאוד...

לחבריי בקבוצה ממירים קטליטיים כבר הוחלפו באזור הק"מ הזה- כתוצאה ממחלה ידועה של התייבשות גומיות שסתמוים מה שגורם לצריכת שמן גבוהה והתכה של הממיר.

כנ"ל קיט טיימינג נדרש להחלפה בדרך כלל באזור ה120 אק"מ (למרות שרשמית הוא לכל אורך חיי המנוע) 

מערכת סטייה מנתיב (קיימת רק באקסלוסיב) אני לא מכיר אפילו אחד!! שהיא עדיין פועלת אצלו. למותר לציין ששום מוסך שפניתי אליו כולל המומחים לא הראה כיוון ליידע איך מתקנים בכלל. (כולל מורשה)

 

התרשמות שלי עד ל80-100 אק"מ הרכב הראה אמינות מופתית (חוץ מריקול שקט על מיכל הדלק לא היה כלום) מאז מתחילים הכשלים והם לא ממש זולים. 

 

 

 

 

 

זה מנוע דיזל?.

×
×
  • תוכן חדש...