Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת מאזדה 3 ב-3008 או דומה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אנחנו זוג + 2 עם עוד אחד בדרך..

(יהיה מצב של 2 כיסאות תינוק ובוסטר).

אנחנו מעוניינים לשדרג את הרכב (מאזדה 3 2014) ומעוניינים בפיג׳ו 3008 שראיתי המלצות רבות על הרכב...

כבר שיריינו את הצבע השחור בחברה אבל חבר שלי הזהיר אותי ששחור זה ״מכה״ מבחינת לכלוך ושריטות..

  1. מה דעתכם בנושא ? אני מחפש באינטרנט איך נראה הצבע הלבן (נוטה לשמנת) עם השחור למעלה, אם יש למישהו תמונות אשמח לראות...
  2. עדיין לא עשינו נסיעת מבחן על הרכב ואני אישית רוצה מאוד לעשות נסיעת בלפחות 3 רכבים כדי להיות סגור סופית על הרכב הזה..

חשבתי על סיטרואן c5 אחרי ביקורות טובות שקראתי, יש לו 5 שנות אחריות שזה מושלם והוא גם ממש נוח מבחינת ישיבה (ניסיתי כשהייתי בסוכנות של פיג׳ו..)

איזה לדעתכם רכבים כדאי לי לנסות חוץ מהפיג׳ו 3008 ?

מה שסגרנו בינתיים זה הדגם של המנוע 1.2 בגימור פרימיום ויוצא בערך 175,000₪..

חשוב לי ברכב:

א. בולמי זעזועים (כבישים של ירושלים 🤦🏻‍♂️)

ב. מקום מרווח מאחורה לכיסאות

ג. בטיחות של הרכב

ד. נסיעה שקטה גם במהירות גבוהה

ה. שיהיה ניתן למכור את הרכב בקלות

ו. איבזור

 

בגדול אני די סגור על הפיג׳ו ומחכה לנסיעת מבחן, אני פשוט חושש שאני לא בודק מספיק עוד רכבים בסכום שאני מעוניין להשקיע..

 

אשמח לתובנות..

תודה :)

פורסם

תבואו לנסיעת מבחן עם שלושה כסאות תינוק ותבינו לבד למה פיג'ו 3008 לא מתאים לכם.
כנראה יהיה לכם קשה לוותר אבל בסוף תחשבו קצת ותעברו שולחן ותזמינו C5 שמגיעה עם מתלים רכים יותר , מושבים רחבים יותר, חלונות כפולים ואותם מנועים. זה אפילו אותו מוכרן.
אופציה נוספת : 5008 .
הערה: זו לא השקעה . זה הסכום שאתה מוכן לשרוף לפני ששרפת טיפת בנזין.










  • רעיון טוב! 1
פורסם

נראה לי שהוא מעווניין בחדש עם אחריות יצרן

  • מעניין 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כנראה שהסי 5 תתאים לכם יותר

באותו כסף (ואפילו פחות) תוכל לקבל מנוע 1.6 בנזין במקום 1.2, רכב הרבה יותר גדול ומרווח ובעיקר - שימושי יותר לשלושה ילדים.

גם תא המטען בסי 5 הוא יתרון על פני ה-3008 הטובה מאוד בפני עצמה.

  • מעניין 1

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

ייתכן שזו תמונה של ‏‏מכונית‏ ו‏כביש‏‏

 

זה הלבן פנינה {לא הלבן הרגיל},זה בלי הגג השחור ,אבל זה בגדול הרכב.

יש לך גם את שני הכחולים.

לגבי הלבן פנינה,קח בחשבון שלתקן צבע כזה זה קשה להתאים לשאר הרכב.

רכב מעולה,אתה תהנה ממנו מאד.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

לגבי הצבע שחור הוא באמת הכי הכי קשה לתחזוקה (היו גם לא מעט שרשורים פה בעניין בשבועות האחרונים).
לדעתי האישית זה גם הצבע שיושב הכי פחות טוב על ה3008. יש לה לא מעט משטחים/אלמנטים שחורים והכל הולך לאיבוד עם צבע שחור.
אם אתה לא רוצה ללכת על אחד הצבעים הצבעוניים הבאמת יפים שיש להם להציע אז הפנינה בשילוב גג שחור נראה מעולה.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • מעניין 1
פורסם

קח את שלושת הכסאות לאולם התצוגה, תרכיב אותם ותבדוק אם הדלתות נסגרות, יכול מאוד שתהיה מופתע לרעה למרות הגודל החיצוני של האוטו..

יקח לך כמה דקות ותכסוך לך הרבה כאב ראש.

פורסם
תבואו לנסיעת מבחן עם שלושה כסאות תינוק ותבינו לבד למה פיג'ו 3008 לא מתאים לכם.
כנראה יהיה לכם קשה לוותר אבל בסוף תחשבו קצת ותעברו שולחן ותזמינו C5 שמגיעה עם מתלים רכים יותר , מושבים רחבים יותר, חלונות כפולים ואותם מנועים. זה אפילו אותו מוכרן.
אופציה נוספת : 5008 .
הערה: זו לא השקעה . זה הסכום שאתה מוכן לשרוף לפני ששרפת טיפת בנזין.












משום מה קצת קשה לי להתחבר למותג של סיטרואן, אולי קיבעון מחשבתי..
מה גם שמבחינת עיצוב הוא נראה הרבה פחות טוב, לפחות לטעמי..
אבל למרות כל זה כנראה שכן ננסה את הרכב, לצערי הוא היחיד שכנראה עונה על הציפיות בטווח המחירים שאני מעוניין לשלם..

ה 5008 לא בתקציב..


Sent from my iPhone using Tapatalk
שרפת כסף רצינית,יש ביד 2 דגמי דיזל פרמיום במחירים של 70000 שקלים פחות בנות 3

אני מעדיף רכב עם אחריות ואפשרות לשדרג בעתיד..


Sent from my iPhone using Tapatalk
כנראה שהסי 5 תתאים לכם יותר
באותו כסף (ואפילו פחות) תוכל לקבל מנוע 1.6 בנזין במקום 1.2, רכב הרבה יותר גדול ומרווח ובעיקר - שימושי יותר לשלושה ילדים.
גם תא המטען בסי 5 הוא יתרון על פני ה-3008 הטובה מאוד בפני עצמה.

תראה מה שהגבתי ל [mention]save [/mention]


Sent from my iPhone using Tapatalk
קח את שלושת הכסאות לאולם התצוגה, תרכיב אותם ותבדוק אם הדלתות נסגרות, יכול מאוד שתהיה מופתע לרעה למרות הגודל החיצוני של האוטו..
יקח לך כמה דקות ותכסוך לך הרבה כאב ראש.

אצטרך להשיג כיסא בשביל זה ולבדוק..
תודה :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
פורסם

בתקציב הזה אפשר לנסות טיגואן, ראב4 (בדגם הפשוט) ו... 5008 (עם קצת מיקוח). 

או לצאת מהקופסא ולבדוק את רנו סניק ברמת גימור הגבוה - הוא באמת הכי מתאים לדרישות שלך. אבל הוא מיניוואן ולא ג'יפון. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

×
×
  • תוכן חדש...