Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

יש לי יונדאי אקסנט 2008 מנוע 1600.

החלון של הנוסע ליד הנהג הפסיק לעבוד ונאמר לי שהלך המנוע של החלון.

מה טווח המחירים שזה אמור לעלות?והאם יותר שווה להזמין מעליאקספרס וכאלה..?

אגב,אשמח לתמונה לדעת איך נראה מנוע כזה🙏

פורסם

אצל זגגי רכב ניתן לתקן או להתקין מנוע חלון משופץ ו/או חדש.

מהיכן אתה בארץ?, כי אולי ניתן יהיה לכוונך לזגג רכב באזורך.

בתמונה דוגמא למנוע חשמלי לחלון ברכב.

בברכה  -  רפי לין

 

image.png.159caa4c0c2b27f4eac8d4559fddb9e7.png

פורסם (נערך)

כדאי בהחלט לנסות להזמין באתרים השונים. (קוראפס מומלץ במיוחד לבעלי הקוראניות).

זה יהיה זול משמעותית מלקנות בארץ, וזול ללא השוואה מללכת לזגג רכב.

ההחלפה היא 3 ברגים וקונקטור חשמלי שקע-תקע.

 

המק"ט של מנוע חלון קדמי ימני לשנתונים שלנו הוא

 98820-1g100.

(אתה תסיר את המקף כשתעשה חיפוש. פשוט הפורום הופך לי את הספרות אם אני לא שם מקף).

 

אבל אני הייתי מוודא קודם שאכן מדובר במנוע.

מה בדיוק התקלה? כשאתה לוחץ על הכפתור אצל הנהג וגם הדלת עצמה אין שום רעש?  יש רעש של גריסה? נסית לפתוח את הדיפון ולתת מתח ישיר לחלון?

 

חבל לקנות סתם ולגלות שזו לא התקלה. גם בחו"ל מנוע כזה יעלה לך איזה 200 שקלים כמו כלום.

המנועים הללו לא ידועים כבעייתיים.

בדגם שלנו יש הרבה יותר תקלות בכפתורי השליטה מאשר במנועים.

גם המנגנון עצמו עדין יותר מהמנוע שלו.

 

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...