Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז הגעתי לגיל המדובר.

השכלה על תיכונית- אין.

ידיים טובות- יש.

אנגלית טובה - יש.

יכולת ניסוח וכתיבה טובה בעברית - יש.

כסף- אין, אבל זו משוכה שניתן לעבור במידת הצורך.

רצון עז להיות עצמאי- יש, אך רועדות הביצ*ם מללכת לפתוח משהו גנרי ולהתמודד מול מתחרים עם נסיון רב יותר.

מה נשאר? להוציא את הראש מהתחת ולתת עבודה! ובעבודה אני מתכוון ללמוד משהו מועיל.

התחלתי איזה קורס במקצוע שולי שעיקרו ידיים טובות וחיש מהר הבנתי שבא לי להשתמש בשכל, על אף שאני לומד טוב יותר מחבריי לקורס. 

לעקרו של עניין- לימודי כלכלה- לא בא לי לבלות 4 שנים מול ספרי מתמתטיקה. נראה לי אפשרי אך מעדיף את המילה הכתובה.

משפטים- קורץ לי מאוד אך מכינה +לימודים+ סטאז' יביאו אותי (אם יקרה נס) להיות עו"ד בגיל 45 ואני לא יודע אם זה צעד חכם.

 

מחפש רעיונות ללימודים. רוצה להשתמש בשכל, אם יש משהו שישלב ידיים + שכל זה עדיף.

מאוד מעוניין במשהו שלא ייקח 5 שנים להתחיל לעבוד בו, אם יש איזה כיוון ללימודים של שנתיים +- אז כמובן שאעדיף.

 

שוב, משפטים מאוד קורץ לי על אף כל החסרונות אך זה יגרום לי לחיות בשנים הקרובות כמו כלב במלונה רעועה ואיני יודע עד כמה זה חכם.

 

עד פה. רעיונות? תובנות? תודה.

פורסם

השאלה מה הרקע שלך.

 

אתה בגיל שכבר צוברים ניסיון חיים ויכול להיות שיהיה לך כדאי ללמוד משהו שימנף את הניסיון.

 

 

ולגבי משפטים, ניסיון החיים שלך יבוא לידי ביטוי וכשתסיים תהיה יותר טוב מבוגר בן 26.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 9 דקות, Night Driver כתב:

השאלה מה הרקע שלך.

 

ידעתי שזו תהיה השאלה הראשונה ואף על פי כן נמנעתי מלפרט.

שלל עבודות כמו נגרות, רתכות, מכונאות (ועוד) של מיומנות ידיים עם קצת שכל ואפילו שלוש שנים בהיי טק בהם התקדמתי מעובד ייצור לאיש qa אבל זה לימד אותי שלשבת כל היום מול מחשב ולנתח נתונים זה לא אני.

אז כפי שכתבתי- נשארו קצת תאים במוח וידיים שיודעות ואוהבות לעבוד.

אני מחפש רעיונות להם לא נחשפתי.

 

וכמובן הדגש הוא לימודי ערב בלבד.

פורסם

מה עם לעשות קורס ביזמות, קורס ניהול עסקים קטנים, קורס שיווק ולצאת לדרך עצמאית בתחום מסגרות/רתכות/נגרות?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

שיווק- לא.

לא יודע למכור כלום, אלא אם זה משהו שאני מומחה בו.

רוצה דרך חדשה, ללמוד משהו מאפס למאה בצורה מסודרת (משהו שלא עשיתי מעולם).

 

רוצה כמובן להרוויח כסף, אך יש רצון עז להרחיב אופקים ולהתעניין ולהתרגש. 

מחפש משהו שכל האחרונים האחרונים יסתנכרנו בו.

פורסם (נערך)

אם הכוונה שלך ללמוד משפטים כדי לעבוד בתור עורך דין, רד מזה. 

השוק מוצף, הרמה יורדת משנה לשנה ואיתה גם סוג האנשים שנכנסים למקצוע. 

למה בעצם תחום המשפטים קורץ לך?

לדעתי זה אחד התחומים שנהנים מתדמית זוהרת בניגוד גמור למה שקורה שם בפועל.

 

קח בחשבון שגם אם תלמד משהו בצורה תיאורטית מאפס, כלומר באקדמיה, זאת רק ההתחלה. 

אחר כך מתחילים לעבוד בתעשייה ושם רוכשים את הניסיון האמיתי בתחום. 

ככה שעד שתגיע לעמדה טובה יחסית תהיה כבר בן 50.

בנוסף תמיד יהיו חברה שצעירים ממך ב 20 שנה ויוכלו להתפשר במשכורת, לעבוד יותר שעות, וכנראה גם יתאימו יותר לחתך הגילאים. 

 

אז עד עכשיו כנראה רק ביאסתי אותך, מצטער על זה, מנסה להיות ריאלי. 

 

עבודה בתור עצמאי זה משהו שיכול להתאים לך? 

אני רק זורק לך רעיונות פה, אבל אולי ספר (כזה עם מספריים)? 

תופר? כן, כן, כמו תופרת, רק גבר :) - לא רק תיקונים של מכפלות והצרות מכנסיים, אפשר גם לתפור שמלות כלה או לחילופין וסטים צבאיים. 

משהו יותר טכני כמו הדפסות תלת מימד? לא מכיר את התחום אבל מערב ראש וידיים ונראה מעניין.

 

קח בחשבון שאם תהיה עצמאי, ולא משנה באיזה תחום, תהיה חייב להתעסק בשיווק,  להביא לקוחות, להביא מוצרים משלימים ולמכור שירותים שאולי לא תכננת מראש. 

כלומר חלק גדול מהעבודה יהיה גם ניהול של העסק ולא רק הצד הטכני שבו.

 

בכל מקרה שיהיה בהצלחה. 

 

עריכה אחרונה על ידי SurfHigh

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

לא ספרת לנו מה למדת ומה אתה יודע לעשות היום. זה חשוב - זה הבסיס ללימודים נוספים.

 

חוץ מזה - אם אתה מתכוון ללימודים אקדמיים אתה צריך להביא בחשבון 3-5 שנים של לימודים אינטנסיביים עם יכולת מוגבלת לעבוד לפרנסתך. האם יש לך אורך נשימה כלכלי, אוש שאתה צריך לימודים יותר קצרים, או, לחליפין, לימודים בהיקף יותר קטן אבת יותר ממושכים, מה שיביא אותך לסיומם קרוב לגיל 50.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מה עם הנדסאי חשמל/מיזוג.

 

אומנם זאת עבודה פיזית. אבל רובם מצליחים להרוויח סבבה +- (לא הייטק, אבל הרבה מעל מינימום)

 

 

 

.

פורסם

כשקראתי את מה שרשמת קפץ לי לראש "אחזקה".

למרות שייצא לתחום שם פחות "נוצץ",במקומות הנכונים הוא מעניין מאוד ומשלב עבודה של השכל ושל הידיים.

 

הייתי מחפש להכנס במכונאי/חשמלאי אחזקה במקום כלשהו.

במקביל,ללמוד מהנדס בלימודי ערב.

אני יודע שאפקה מציעה מסלול כזה,והוא גם נחשב לסביר יחסית.

אמנם ייקח 5 שנים אבל תוכל להתקדם למשרות ניהוליות/טכניות בכירות וגם השכר יעלה משמעותית(מנהלי אחזקה בתחומי המכונות עושים 20++ ורכב).

 

אם תרצה ללכת על מסלול פחות תובעני אפשר ללמוד הנדסאי מכונות,מה שיגביל אותך באפשרויות התעסוקה אבל גם פה,המשכורות סבירות לגמרי,מכמה חברים שעבדו כמכונאי אחזקה אחרי הצבא השכר הסתובב על ה50 לשעה.

הנדסאי ייקח לך 3 שנים בלימודי ערב,והלימודים פחות תובעניים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 9 שעות, SurfHigh כתב:

למה בעצם תחום המשפטים קורץ לך?

 

מעבר לזה שאני חושב שאני אהיה טוב בזה זה ממש מעניין אותי, אבל אכן אולי פספסתי את הרכבת בתחום הזה.

עדיין חושב על זה.

ספר זה לדעתי אחד המקצועות שיותר דורשים נסיון כדי להתקדם בו. וכדי להרוויח טוב צריך להיות קצת גיי או ערס, לא בדיוק אני.

לפני 8 שעות, om2 כתב:

מה עם הנדסאי חשמל/מיזוג.


 

 

 

מיזוג- בהחלט תחום שבא בחשבון.

אמנם דורש נסיון אבל לעשות קורס ולרכוש קצת נסיון זה לא בשמיים בכלל.

לפני 7 שעות, Potato כתב:

כשקראתי את מה שרשמת קפץ לי לראש "אחזקה"..

כיוון מעניין.

אבל למצוא עבודה בתחום, בגילי, נראה לי שיסתכלו עליי בתור 'עוד אב בית' ולהתקדם יהיה מאוד קשה.

פורסם
לפני 49 דקות, אורח לרגע כתב:

כיוון מעניין.

אבל למצוא עבודה בתחום, בגילי, נראה לי שיסתכלו עליי בתור 'עוד אב בית' ולהתקדם יהיה מאוד קשה.

השאלה כמה אתה מוכן לעבודה פיזית וכמה אתה בעל רקע טכני (יכולת לקרוא שרטוטי חשמל/שרטוטי הרכבה מכנית ולהבין מי נגד מי שם).  אם אתה מוכן ויכול בתחום טכנאי השירות למכונות תעשייתיות חסר תמיד כוח אדם טוב וכולם מחפשים אנשים על מנת להכשיר אותם לתחום.

זו עבודה לא קלה, רצים בכל הארץ והשעות הן ארוכות אבל עבודה מעניינת ומאתגרת (לדעתי לפחות) ואפשר להגיע לשכר יפה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הייתי מכוון למקצוע עם דרישה שדורש ידיים טובות אבל שלאנשים עם שכל יש יתרון כי אין הרבה.

 

חשמלאי/מיזוג כבר אמרו.

מה עם איש דיאגנוסטיקה בתחום הרכב? הכל הופך ליותר ממוחשב ובטח יש לזה דרישה. מניח גם שמחפשים אנשים כי צריך אנשים עם שכל ואנגלית טובה ולא יודע כמה זה קל למצוא כאלה בענף המוסכים.

 

הייתי פונה לכיוונים האלה. 

בתחום החשמל/מיזוג תוכל ללמוד עוד תוך כדי, אולי אפילו להשלים תואר של הנדסאי בניין אחר כל ואז נראה לי שיש לך הרבה מה להציע.

 

 

 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 14 דקות, farkash7 כתב:

הייתי מכוון למקצוע עם דרישה שדורש ידיים טובות אבל שלאנשים עם שכל יש יתרון כי אין הרבה.

 

כירוגיה.

 

ה-חלום שלי אבל מרומי גילי (30) פיספסתי את הרכבת....

×
×
  • תוכן חדש...