Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלת ממיר קטליטי ביונדאי טוסון 2.0 2017


GABIUBOGI
שימו לב! השרשור הזה בן 1181 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן,

 

בטוסון של אבא שלי (120,000 ק"מ) נדלקה נורת מנוע, לאחר סריקה יש התראה על ממיר קטליטי.

 

ניסינו להוסיף תוסף K44 וזה עזר ליום אחד והתקלה חזרה.

 

במוסך קיה המחיר לממיר חדש עם עבודה הוא 6,000.

 

ב2 מוסכים מומלצים שקיבלתי (רוני אגזוזים והמרכז לרכב לוד) המחיר לשיפוץ הממיר עם עבודה הוא 1200-1300 ש"ח.

בשיפוץ מחליפים את ליבת הממיר והוא עצמו נשאר אותו דבר.

 

מחיר להחלפת ממיר לאחד מפירוק הוא כ4000.

 

מה דעתכם, כיצד כדאי לפעול?

 

 

עריכה אחרונה על ידי GABIUBOGI

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהנחה שהאיבחונים מדויקים (אולי שווה לבדוק במקום מומלץ אחר, אולי הבעייה בחיישנים מסוימים ולא בממיר עצמו) - הבחירה תלויה בך. 

ברור שהכי איכותי - החלפה בממיר חדש מקורי/תואם מקורי. אבל לא זול. 

פתרון ביניים של ממיר מפירוק זה חתול בשק במחיר לא זול. לא מומלץ.

פתרון השיפוץ סביר לעלות מול תמורה. עדיין בדוק איזו אחריות תקבל ומה היא כוללת. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרו לך מה הבעיה בממיר? חיישן או הממיר עצמו?

 

הייתי מנסה את השיטה הנפוצה של דיזלים למינהם של להפעיל את המנוע (לא לעשות שכבוי שהמים ידחפו החוצה) ולשים צינור מים בלחץ חלש-בינוני (לא גבוה שלא יטפס למנוע) לתוך האגזוז.

המים ינקו את כל הפיח שסותם כרגע את החיישנים/הכוורת של הממיר.

 

מה שאתה צריך עוד לדאוג עליו זה אם יוצא לך משם הרבה מאוד שחור וזה באמת מה שסתם, למה זה קורה?

בדרך כלל תערובת לא מדויקת של דלק ואוויר גורמת לתופעות כאלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הגיוני שהלך ממיר ברכב 2017 ואם אתה אומר שאחרי תוסף זה נעלם אז בכלל..... אתה צריך מאבחן מקצועי עם מחשב מקצועי לאבחן את התקלה (מוסך מורשה).

לאבא שלי היה דבר דומה עם קיה נירו והתקלה הייתה פיח שהצטבר בEGR . אחרי ניקוי התקלה נעלמה.

לדעתי אתה צריך לעשות ניקוי רציני במערכת הפליטה. אם תרצה אשלח לך מתכון.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח למתכון.

 

בכל מקרה האבחון בוצע במוסך יבואן קיה שאנחנו מטפלים בו שנים.

 

הניקוי שאבא שלי עשה כנראה לא מעמיק כי כמו שאני מכיר אותו הוא לא ''לוחץ''. הוא היה כמה שנים טובות עם רכבי טורבו שונים וזה הרכב האוטמוספרי הראשון שלו מ2009.

אז הוא נוסע בכיף שלו רגוע לאט לאט.

שבוע הבא אני אקח את הרכב אליי ,אשים בו תוסף וארביץ.

 

אם כל זה לא עוזר אני כנראה אלך ל''מרכז הרכב בלוד''. 1200 שקל עם אחריות לחצי שנה אני מוכן לשים.

עריכה אחרונה על ידי GABIUBOGI

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, GABIUBOGI כתב:

אשמח למתכון.

 

בכל מקרה האבחון בוצע במוסך יבואן קיה שאנחנו מטפלים בו שנים.

 

הניקוי שאבא שלי עשה כנראה לא מעמיק כי כמו שאני מכיר אותו הוא לא ''לוחץ''. הוא היה כמה שנים טובות עם רכבי טורבו שונים וזה הרכב האוטמוספרי הראשון שלו מ2009.

אז הוא נוסע בכיף שלו רגוע לאט לאט.

שבוע הבא אני אקח את הרכב אליי ,אשים בו תוסף וארביץ.

 

אם כל זה לא עוזר אני כנראה אלך ל''מרכז הרכב בלוד''. 1200 שקל עם אחריות לחצי שנה אני מוכן לשים.

תוסף לא יעזור. אתה צריך ניקוי רציני באינפוזיה . המתכון הוא לשים מדלל 32-1 של טמבור ולמהול אותו עם דלק (חצי מיכל בערך) וללחוץ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

חזרתי לעדכן מעט,

 

תוסף k44 עזר למשך שבוע והתקלה חזרה.

 

כרגע על הפרק 3 אופציות שאני אסדר בסדר יורד לפי הרצון שלי לבצע:

 

1. שיפוץ הממיר, החלפת הליבה. 1200₪ כולל עבודה עם אחריות לחצי שנה.

2. החלפה לממיר מפירוק. 2400₪ כולל עבודה ללא אחריות.

3. החלפה לממיר חדש. 6000₪ כולל עבודה עם אחריות לשנה.

 

כרגע נוטים ללכת על אופציה מספר 1.

אשמח לשמוע את דעתכם.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעולם לא שמעתי שמשפצים ממיר.

 

קח בחשבון שלעיתים קרובות האופציה הזולה בסוף יוצאת היקרה.

 

דרך אגב,זה מחיר מטורף,ואחר כך אומרים החלקים של הקוראניות זולים..

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, GABIUBOGI כתב:

חזרתי לעדכן מעט,

 

תוסף k44 עזר למשך שבוע והתקלה חזרה.

 

כרגע על הפרק 3 אופציות שאני אסדר בסדר יורד לפי הרצון שלי לבצע:

 

1. שיפוץ הממיר, החלפת הליבה. 1200₪ כולל עבודה עם אחריות לחצי שנה.

2. החלפה לממיר מפירוק. 2400₪ כולל עבודה ללא אחריות.

3. החלפה לממיר חדש. 6000₪ כולל עבודה עם אחריות לשנה.

 

כרגע נוטים ללכת על אופציה מספר 1.

אשמח לשמוע את דעתכם.

תנסה לשים מדלל ואציטון בדלק סע עם זה יומיים ותבדוק. ה44K לא יעזור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחלה של יונדאי וקיה זה הממירים האלה, הולכים בגלל שמן שלא בתקן ובאיכות הנדרשת בחוברת יצרן.

לשים שמן בצמיגות המדוייקת ובתקן הנדרש. מנסיון

 

בקיה הולכים גם טורבו בגלל זה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, ronrcz כתב:

אני מעולם לא שמעתי שמשפצים ממיר.

 

קח בחשבון שלעיתים קרובות האופציה הזולה בסוף יוצאת היקרה.

 

דרך אגב,זה מחיר מטורף,ואחר כך אומרים החלקים של הקוראניות זולים..

דווקא מאוד פופולרי, קיבלתי הצעות מהמון מוסכי אגזוזים. הלכתי לאחד בעיר שלי והוא הראה לי את הליבה שמחליפים. בסוף זה סוג של פילטר כזה שעם הזמן נסתם. הוציא לי ארגז של טוסון אמר לי מתאשר רק מהדגם הזה.

לפני 7 שעות, netanel1014 כתב:

תנסה לשים מדלל ואציטון בדלק סע עם זה יומיים ותבדוק. ה44K לא יעזור.

קצת מפחיד אותי, כמה צריך לשים? זה יכול לפגוע במזרקים או משהו?

  • רעיון טוב! 1

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תשים שום דבר שלא אמור להכנס למיכל הדלק כמו מדללים ואציטון!

כל התוספים והחומרי ניקוי ששמים יעילים עד הבוכנה, מעבר לזה הם נשרפים ונפלטים בתור עשן לאגזוז כולל הממיר.

אם איבחנו תקלה בממיר אז כנראה התקלה שם, או שהממיר סתום או שהוא מתפורר. אין מה לנקות שם!

נשללה הבעיה בחישן החמצן?

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה פתאום אציטון ומדללים לטנק דלק מה אתם נורמלים?

אם אתה רוצה לעשות ניקוי טוב אז לפרק את הממיר ולטבול במדללים ואציטון.

 אבל ממש לא להכניס חומרים כאלו למנוע, זה יכול להרוס את כל האטמים בפנים.

עריכה אחרונה על ידי Shab00
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1181 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...