Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במכונית יסע בד"כ בן אדם 1 גג 2, ולעיתים נדירות - יותר, כך שאין צורך במשפחתית

חשוב גם שתיהיה אוטומטית

הדרישות לפי סדר עדיפות יורד:

1.בטיחות

2.אמינות(מכאן נגזר גם חסכוניות - כלומר בטיפולים וביקור במוסכים+אמינות גבוהה של גיר אוטו')

3.נוחות, הנאה אבזור וכו'

4.ביצועים

 

שנתונים כמה שיותר גבוהים(2000 ומעלה) ק"מ לא הרבה מעל הממוצע - ומטה...

התקציב בגדול הוא 50K אך אם המכונית ממש טובה אז אפשר לחרוג ל60K

 

כעת אני בשלב של למצוא מהו הדגם האולטימטיבי ואז לחפש את אותו הדגם במצב טוב...

 

המלצות יתקבלו בברכה...

 

תודה מראש!!!

פורסם

מגטס אפשר לשכוח, בגלל הדלק.

אני הייתי שוקל פיג'ו 206 בתוך האפשרויות, לגבי דגמים יגידו המבינים יותר ממני.

אפשר לשאול למה שלא תחפש שוב טויוטה יאריס ? אין לך כוח להתחיל שוב עם חיפושים של רכב נדיר וליפול על סוחרים, או שהסיבות שונות ?

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
מגטס אפשר לשכוח, בגלל הדלק.

אני הייתי שוקל פיג'ו 206 בתוך האפשרויות, לגבי דגמים יגידו המבינים יותר ממני.

אפשר לשאול למה שלא תחפש שוב טויוטה יאריס ? אין לך כוח להתחיל שוב עם חיפושים של רכב נדיר וליפול על סוחרים, או שהסיבות שונות ?

אין לי בעיה להתחיל לחפש שוב יאריס, אבל השאלה היא עד כמה הפער הכספי שלה על מכוניות אחרות שווה את זה...

 

מה דעתכם על פז'ו 206, או קליאוB?

×
×
  • תוכן חדש...