Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

שואל בשביל חבר שמתכנן לקנות רכב חדש, ההתלבטות היא בין ב.מ.וו 220i קופה אוטומטי, לבין אלפא ג'ולייטה תלתן / veloce. מדובר בשנים 2014-2016 בשני הדגמים.

הרכב ישמש כדיילי וכנראה יסע 15-20 אלף בשנה.

בראש סדר העדיפויות - כיף (וגם קצת ביצועים כמו היגוי חד, מתלים, כוח, הנעה אחורית שיש לב.מ.וו וכו'). מה שמאוד חשוב גם כן, עלויות אחזקה, טיפולים, תיקונים, ביטוחים וכו'. לגבי האלפא אני יודע שיש את alfa workshop שאפשר לקנות משם חלפים מאוד בזול לעומת המחירים בארץ, בב.מ.וו לדעתי מחירי החליפים יהיו מאוד גבוהים (תקנו אותי אם אני טועה) כי ככל הנראה יירכשו בארץ.

 

על כף המאזניים:

מבחינת חווית הנהיגה הן די שקולות לדעתי - יתרון של הנעה אחורית לב.מ.וו, אבל זה מתאזן עם הכוח וההיגוי החד של האלפא.

מבחינת אבזור הב.מ.וו הרבה יותר מפנקת.

עלויות אחזקה לדעתי יהיו זולות יותר באלפא, במיוחד במקרה של חלפים שניתן להזמין מalfa workshop.

 

אשמח לדעות בעניין.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

פורסם

לאחותי היה תלתן ידנית, שהוחלפה ב 220 (בזמנו גם התלבטה בינה לבין תלתן חדשה יותר).

הבמוו יותר יקרה לאחזקה מבחינת תיקונים (מחירי מוסך מורשה) ואחזקה שוטפת (צמיגים וביטוח).

הג'ולייטה כמובן הרבה יותר פרקטית, ויותר נוחה לנהיגה (ויותר חזקה). ה 220 יותר מדויקת והגיר נעים יותר.

בשורה התחתונה, ובאופן סובייקטיבי לגמרי אני התחברתי יותר לג'ולייטה.






  • אהבתי 1

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

תודה רבה על התגובה.

האם נהגת על שני הרכבים? איזו מהן מהנה יותר לנהיגה לדעתך?

ומה הכוונה שלך שהג'ולייטה יותר פרקטית?

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

פורסם

נוהג על שני הרכבים בתדירות מאוד גבוהה.

לבמוו יש הגה ותנוחה נהיגה יותר מדויקות, הג'ולייטה יותר חזקה.

אני נהנתי מהג'ולייטה יותר.

הבמוו מאוד צפופה, בגז קטן ומאוד קשה להיכנס למושבים האחוריים (שזה מובן לאור תצורת הקופה).

  • אהבתי 1

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

בגאז' ומושבים אחוריים לא מעניינים כלכך. ואם כבר, 2 דלתות זה רק יתרון במקרה הזה, מסיבה עיצובית.

 

שיקול נוסף שחשבתי עליו, בב.מ.וו מנוע גדול יותר (2.0 לעומת 1.75), וזה אומר פוטנציאל שיפורים גדול יותר.

רק מסטייג' 1 אפשר להגיע עם הב.מ.וו לכמעט 300 כ"ס (אם לא יותר בתוכנות אגרסיביות יותר).

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

פורסם

מבחינתי ה220 לא מציעה הרבה מלבד מותג ותנוחת נהיגה- התנהגות הכביש מאכזבת ונדרשת השקעה משמעותית (קוליאוברים, דיפ וכיוצ"ב) בשביל לנצל את השלדה.

 

למה לא לבדוק 308 GTI ?

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני כשעה, o.r כתב:

למה לא לבדוק 308 GTI ?

ידני לא בא בחשבון. בסוף הרכב יהיה דיילי וב90 אחוז מהזמן כנראה שיסע על 20 באיילון.

עריכה אחרונה על ידי motek
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

×
×
  • תוכן חדש...