Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע יש לנו יונדאי i25 ואנחנו רוצים רכב קצת יותר גדול והיברידי האם שתי כיסאות בטיחות מאחורה ועוד נוסע זה משהו שאפשרי? או שיהיה ממש צפוף שם מאחורה בהנחה שהאישה יושבת שם. גם ממש חשוב לנו שיהיה מזגן מאחורה כי חם בישראל. ושהרכב יהיה יציב ולא כמו מטוטלת ואיך האיכות החומרים של הנירו הפלסטיקה וכדומה טיפולים? 

(התקציב שלנו עד 100 אלף) אם יש רכבים בסגנון אשמח גם להמלצות חשוב שיהיה היברידי אנחנו נוסעים המון בתוך העיר מה שגורם לצריכת דלק גבוהה. 

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ראשית בנירו LX (ליסינג) אין פתחי מזגן מאחור,

הרכב סה"כ מרווח למדי, השאלה אם יהיה מקום למבוגר בין 2 כיסאות מאוד תלויה באיזה כיסאות יש לך,

 איכות חומרים טובה למדי (פלסטיק רך בחלק העליון, הגה וידית הילוכים מצופים בעור) הדגם החדש נראה פנימית יותר טוב מהישן,

הרכב חסכוני 1/20 בנסיעה רגילה על גבול הנינוחה, לא מתנדנד על מתליו ועושה עבודה טובה.
אני כבר עם הנירו השנייה שלי (דגם קודם ואחד מבציר אחרון) סה"כ מרוצה.

פורסם

בידוד רעשים די גרוע (בדגם המקורי) רעשי כביש מורגשים. במיוחד מחלקו האחורי של הרכב. 

קיה טענו לשיפור בדגם החדש (מסוף 2019),לי אין ניסיון איתו ואני מניח שלא יכנס בתקציב שלך. 

 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

האמת אם להשים לב שנת 2018 עולה כ100 אלף בערך. למשל כרגע יש הנחות ל2021 בערך כ10עד 20 אלף לפי הבנתי זה כבר שולי עוד 20 אבל צריך לחשוב אם זה משתלם להוציא מהחברה 

  • אחראי פורום
פורסם

יש רעש בעיקר מבתי הגלגלים, חוץ מזה הוא סביר, ממש לא גרוע כפי שנכתב למעלה.

טיפולים סביב 600-850 ש"ח (לרכב עד 75 אלף ק"מ שהיה לנו).

מאחורה, כאמור, תלוי בסוג המושבים. אם זה שני בוסטרים צנועים במידות, אז אדם רזה יוכל לשבת באמצע.

אבל מספיק שזה בוסטר אחד ומושב בטיחות אחד וכבר נהיה לא נעים. אפשרי אבל צפוף.

שני מושבי בטיחות לדעתי כבר מבטלים את האמצעי עבור כל מבוגר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, itaysamurai כתב:

יש רעש בעיקר מבתי הגלגלים, חוץ מזה הוא סביר, ממש לא גרוע כפי שנכתב למעלה.

טיפולים סביב 600-850 ש"ח (לרכב עד 75 אלף ק"מ שהיה לנו).

מאחורה, כאמור, תלוי בסוג המושבים. אם זה שני בוסטרים צנועים במידות, אז אדם רזה יוכל לשבת באמצע.

אבל מספיק שזה בוסטר אחד ומושב בטיחות אחד וכבר נהיה לא נעים. אפשרי אבל צפוף.

שני מושבי בטיחות לדעתי כבר מבטלים את האמצעי עבור כל מבוגר.

ביונדאי שלי אפשר לשבת 2 אנשים כולל הכיסא בטיחות צפוף ולא הכי נוח אבל אפשר לנסיע קצרה כד שעה לסבול את זה אחרי שעה זה מעיק אז אולי רק רכב אחר יתאים אולי יותר גדול? למרות שהנירו גדולה ב10 סמ

עריכה אחרונה על ידי CAPOBOSS
פורסם

2 כסאות בטיחות פלוס מבוגר באמצע זאת בעיה גדולה, אם מדובר בכסאות בטיחות סטנדרטיים ומבוגר סטנדרטי (בכוונה כתבתי סטנדרטי כדי שלא תהיה לך בעיה עם האישה) אז ישנם מעט מאוד רכבים שיכולים להתאים לך, לא בטוח שהקיה נירו היא אחד מהם.

בכול מקרה אני ממליץ לך פשוט לקחת את שתי הכסאות שלך להתקין אותם באיזו קיה נירו שתרצה לקנות או באחת של חבר\ שכן\ סתם אדם עם נירו שעצרת ברחוב בתחנת דלק והחלטת להתעלק עליו ולראות אם האישה נכנסת באמצע, זה יהיה זול יותר מאשר לקנות רכב ולגלות שמעכשיו אתה משאיר את האישה בבית (או שלא יותר זול... לך תדע... )

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 22.12.2020 בשעה 09:27, CAPOBOSS כתב:

כרגע יש לנו יונדאי i25 ואנחנו רוצים רכב קצת יותר גדול והיברידי האם שתי כיסאות בטיחות מאחורה ועוד נוסע זה משהו שאפשרי? או שיהיה ממש צפוף שם מאחורה בהנחה שהאישה יושבת שם. גם ממש חשוב לנו שיהיה מזגן מאחורה כי חם בישראל. ושהרכב יהיה יציב ולא כמו מטוטלת ואיך האיכות החומרים של הנירו הפלסטיקה וכדומה טיפולים? 

(התקציב שלנו עד 100 אלף) אם יש רכבים בסגנון אשמח גם להמלצות חשוב שיהיה היברידי אנחנו נוסעים המון בתוך העיר מה שגורם לצריכת דלק גבוהה. 

 

אהלן,

בבעלותי נירו 2020 ברמת גימור ex.

מאוחר מותקנים אצלי שני כסאות בטיחות, באמצע לדעתי גם לילד בן 4 יהייה קשה להידחס. אז לשלאתך לא.

ברמת גימור ex יש פיתוחי איוורור גם מאחורה.

מבחינת רמת גימור, אני לא אוהב את הפלסטיקה אבל הרכב מאוד מפנק. הבקרת שיוט אדפיטיבית עם בקרת סטייה מנתיב וזחילה בפקקים מאוד מקלים על הנהיגה.

המזגן מעולה, גם בימי הקיץ החמים הוא מאוד מורגש ומצליח לקרר די מהר את הרכב.

בניהגה משולבת אנחנו עושים כ20-21 ק״מ לליטר.

הרכב יושב מאוד יציב על הכביש למרות מרווח גחון של 15 ס״מ ושזה רכב יחסית גבוהה.

 

אם יש לך שאלות נוספות, מוזמן לשאול בכיף 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 13 שעות, Roycohen1979 כתב:

2 כסאות בטיחות פלוס מבוגר באמצע זאת בעיה גדולה, אם מדובר בכסאות בטיחות סטנדרטיים ומבוגר סטנדרטי (בכוונה כתבתי סטנדרטי כדי שלא תהיה לך בעיה עם האישה) אז ישנם מעט מאוד רכבים שיכולים להתאים לך, לא בטוח שהקיה נירו היא אחד מהם.

בכול מקרה אני ממליץ לך פשוט לקחת את שתי הכסאות שלך להתקין אותם באיזו קיה נירו שתרצה לקנות או באחת של חבר\ שכן\ סתם אדם עם נירו שעצרת ברחוב בתחנת דלק והחלטת להתעלק עליו ולראות אם האישה נכנסת באמצע, זה יהיה זול יותר מאשר לקנות רכב ולגלות שמעכשיו אתה משאיר את האישה בבית (או שלא יותר זול... לך תדע... )


מתוך סקרנות מאיפה לך הנתון הזה,

נסעתי בעשרות משפחתיות (ואני נוהג המון בערך 65K-70K בשנה), רובם ברוחב זהה למעט חריגים,

האיוניק למשל מרגישה יותר צפופה מהנירו (למרות שהיא לא), והספורטג' למרות שבנתונים טכנים היא מפסידה נכנסים 3 כסאות יפה מאחור, בנירו ההרגשה שהיא מרווחת למדי בממוצע יחד עם 90% מהמשפחתיות.

 

 

  • לא הבנתי... 1
פורסם
לפני 29 דקות, llaavvii כתב:

מתוך סקרנות מאיפה לך הנתון הזה,

ניסיתי, יש לי 2 ילדים עם כסאות בטיחות וילדה בת12, לפני 4 שנים מעט לפני שנולד לי הילד השלישי הייתי בדיוק בחיפשים לקראת החלפת רכב, הגדולה היתה בת 8 על בוסטר בלי גב, האמצעי היה על כסא בטיחות ממוצע לחלוטין, שם הבנתי שיש לי בעיה. ניסיתי גיפונים, ניסיתי משפחתיות, ניסיתי מה לא, חלק מהרכבים הפתיעו לרעה כמו רנו פלואנס, אפילו שברולט טרקס כאילו רכב גדול לא הכיל את הכסאות כמו שצריך.

בסוף הלכתי על יונדאי i30cw, כשהתינוק עבר אחורה הרכבנו מאריך לתפס חגורה כדי שהבת על הבוסטר תוכל להכניס את היד כדי לחגור, כשהקטן עבר לכסא בטיחות חיפשנו את הכסא הכי צר שיש בחנות שעדיין מספק איזשהו דירוג בטיחות.

בינתים הגדולה (לא כזו גדולה אלא הכי קטנה ורזה בשכבה שלה, ילדה באחוזון 3) כבר לא היתה צריכה בוסטר.

כשנהיה לה צפוף לפני שנה והיא כבר סבלה בנסיעות החלפתי לאסטרה k סטיישן שמרווחת בהרבה מהיונדאי, גם שם ילד אחד על בוסטר, ילד אחד על כסא בטיחות צר ואין מקום למבוגר בינהם כשהכסאות על איזופיקס.

אז מאיפה לי הנתון הזה ?

מניסיון ששום ספר רכב עם נתונים יבשים לא יכול לספק.

  • מעניין 2
פורסם

אז אני מניח שניסית את הנירו (?), בכל מקרה אתה רק מחזק את מה שאני אומר, רובם המוחלט של הרכבים מציגים מרחב דומה, למרות שישנם כאלו שנראים "ענקיות" מבחוץ (פלואנס) או קטנות נירו...

 

לפותח השרשור תנסה את הסונטה הייבירד תקבל חסכון ומרווח פנים גדול יותר באותה אריזה אבל ללא הג'יפון....

  • אהבתי 2

×
×
  • תוכן חדש...