Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לגבי שיפור ל BMW 220


 שיתוף

פוסטים מומלצים

חיים קשים בהחלט.

קשה לי להצדיק קניה של רכב ביותר מ300K.

אבל אם עושים חישוב של כמה עולה 235/240 פלוס שיפורים (בעיקר התנהגות), מגיעים למחיר שמתקרב לזו של M2.

וגם עם כל השיפורים 235 לא תהיה לגמרי M2.

 

הבעיה האמיתית היא שאין שומדבר סביב ה150-200K שהוא הנעה אחורית, לא עגלה עם אוטומט טוב שלא דורש שיפורים.

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

המחירים לא כאלה קרובים.

אני יודע על עסקאות של M2 2016 צפונה מ-300 אש"ח.

ה-240 שלי (18') היתה לפני כחודשיים 272 במחירון כך ש-235 2016 כבר תתרחק מ-M2 לא מעט. שלא לדבר על זה שיש "ישנות" יותר.

אני בעצמי זומם להחליף אבל מצד אחד עסוק מאוד בדברים אחרים ומצד שני בסה"כ די מבסוט עליה, אז עוד לא קיבלתי החלטה לצאת לפעולה.

אבל זה יקרה בחודשים הקרובים.

  • מעניין 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח שיש לך 240 שנת 2018? כי מבחינתי זה כמו הסיכוי לפגוש חד קרן או משהו כזה :-) הייתה תקופה שחיפשתי כזו במשך זמן לא קצר, בגלל ה- B58 והפוטנציאל שלו וגם עיצוב תא הנוסעים של דגמי LCI הוא לטעמי הרבה יותר נעים לעין, אבל לא נמצאה ולו אחת לרפואה. מה שכן, שמירת הערך של הדגמים האלו פשוט מדהימה ובצדק, אין עוד משהו עם תפריט הנעה כזה ודגש על ניהוג בטווח המחירים הזה, אולי 370Z שהיא אחלה אבל מרגישה כמו מסע לשנות ה-80 בכל הקשור לתא הנוסעים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, itaysamurai כתב:

המחירים לא כאלה קרובים.

אני יודע על עסקאות של M2 2016 צפונה מ-300 אש"ח.

ה-240 שלי (18') היתה לפני כחודשיים 272 במחירון כך ש-235 2016 כבר תתרחק מ-M2 לא מעט. שלא לדבר על זה שיש "ישנות" יותר.

אני בעצמי זומם להחליף אבל מצד אחד עסוק מאוד בדברים אחרים ומצד שני בסה"כ די מבסוט עליה, אז עוד לא קיבלתי החלטה לצאת לפעולה.

אבל זה יקרה בחודשים הקרובים.

 

אקסמפלר נקי משנתון מתקדם (בכל זאת רוצה להתחדש) עם ק"מ נמוך תעלה 200K לפחות, אפשר גם להגיע ל230-240K.

M2 (לא קומפטישן) ראיתי ב300K כרף תחתון אבל גם כמה עשרות מעל עם ק"מ נורמאלי.

 

במידה ואתה רוצה להביא את ה235/240 לרמה שתספק במסלול תצטרך להשקיע לא מעט.

בקלות אפשר לשפוך עליה 70K, וזה מקרב אותך מאוד למחיר של M2 מצד אחד, אבל לא לגמרי תהפוך אותה לM2 מצד שני.

 

לכן ההתלבטות הקשה.

אפשר כמובן לקנות 235 ישנה בפחות מ200K ולא לגעת בה, אבל זה מפספס את הרעיון מבחינתי.

חוץ מזה שאני מכיר את עצמי, היא לא תישאר סטוק 🙄

 

 

  

לפני 5 דקות, ch2856 כתב:

אתה בטוח שיש לך 240 שנת 2018? כי מבחינתי זה כמו הסיכוי לפגוש חד קרן או משהו כזה :-) הייתה תקופה שחיפשתי כזו במשך זמן לא קצר, בגלל ה- B58 והפוטנציאל שלו וגם עיצוב תא הנוסעים של דגמי LCI הוא לטעמי הרבה יותר נעים לעין, אבל לא נמצאה ולו אחת לרפואה. מה שכן, שמירת הערך של הדגמים האלו פשוט מדהימה ובצדק, אין עוד משהו עם תפריט הנעה כזה ודגש על ניהוג בטווח המחירים הזה, אולי 370Z שהיא אחלה אבל מרגישה כמו מסע לשנות ה-80 בכל הקשור לתא הנוסעים. 

 

מה יש לך כרגע? 235 או 240?

גדמי הLCI בהחלט קורצים יותר, למרות שההבדלים לא מהותיים.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי HybridBoy

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
לפני 8 שעות, ch2856 כתב:

אתה בטוח שיש לך 240 שנת 2018? כי מבחינתי זה כמו הסיכוי לפגוש חד קרן או משהו כזה :-) הייתה תקופה שחיפשתי כזו במשך זמן לא קצר, בגלל ה- B58 והפוטנציאל שלו וגם עיצוב תא הנוסעים של דגמי LCI הוא לטעמי הרבה יותר נעים לעין, אבל לא נמצאה ולו אחת לרפואה. מה שכן, שמירת הערך של הדגמים האלו פשוט מדהימה ובצדק, אין עוד משהו עם תפריט הנעה כזה ודגש על ניהוג בטווח המחירים הזה, אולי 370Z שהיא אחלה אבל מרגישה כמו מסע לשנות ה-80 בכל הקשור לתא הנוסעים. 

אני והרישיונות שלי בטוחים :)

חברים שיותר מעורבים ב"סצנה" טוענים שהן מוצר שנמכר מעל המחירון, מניח שזה לא רחוק משאר ספורטיביות טובות שעסקאות רבות נסגרות מתחת לרדאר.

לפני 8 שעות, HybridBoy כתב:

במידה ואתה רוצה להביא את ה235/240 לרמה שתספק במסלול תצטרך להשקיע לא מעט.

בקלות אפשר לשפוך עליה 70K, וזה מקרב אותך מאוד למחיר של M2 מצד אחד, אבל לא לגמרי תהפוך אותה לM2 מצד שני.

 

לכן ההתלבטות הקשה.

אפשר כמובן לקנות 235 ישנה בפחות מ200K ולא לגעת בה, אבל זה מפספס את הרעיון מבחינתי.

חוץ מזה שאני מכיר את עצמי, היא לא תישאר סטוק 🙄

 

גם אני לא משקיע בשיפורים מרחיקי לכת, כאלה שכבר סוגרים פער מהדגם הבכיר ולכן לא הגעתי לשם. הייתי יכול להרכיב LSD ולשפר לא מעט אבל גם לזה לא הגעתי והאוטו סטוק מוחלט.

נהגתי על M2 במסלול, שם היא מביסה את ה-240 ועונה על כל החסרונות שלה.

אבל וזה אבל ענקי, בשימוש כביש, גם הרפתקני יותר, נהג שפוי לא יגיע לגלות את החסרונות האלה.

ואז השאלה האלמותית: האם לשלם יותר (קניה, תחזוקה) בשביל מוצר טוב יותר כשבפועל ננצל את היתרונות רק במקרי קיצון?

לי עדיין אין תשובה מוחלטת לגבי זה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנסיעה מנהלתית- ברור שלא, גם אם קצת "מותחים רגליים" בדרך לעבודה.

אבל מסלול\טיולים?

שם חוסר בLSD, מתלים רכים, ברקסים דועכים, פידבק נמוך וכו יהיו מאוד מורגשים.

 

לא הייתי רוצה לקנות 235 רק בשביל לגלות שהיא פשוט לא מספיק ספורטיבית.

משיטוטים באינטרנט, הרוב המוחלט מדבר על זה שאם אתה מחפש רכב שהוא מעבר לדיילי, ה235/240 פשוא לא מספקות את הסחורה ועדיף לקנות M2.

 

כמובן שיש לזה מחיר, גם מבחינת עלויות וגם מבחינת נוחות נסיעה ודלק.

מסתבר שהB58 לא כזה זללן אם נוהגים בו נכון, לעומת הS55 למשל שגם ברגוע עושה צריכה די מבישה.

 

אישית מחפש רכב שיהיה מהנה בטיולים בלי יותר מדי פשרות אבל שיוכל לשמש גם כדיילי.

ה235 היא קודם כל דיילי ופחות מתאימה למסלול.

מבחינתי זה מפספס את הפואנטה ואין טעם לקנות רכב כזה ליומיום, אני נוסע יחסית מעט ק"מ וגם זה בעיקר פקקים.

בשביל זה אפשר לקנות רכב בכמה עשרות אלפים ולסגור את הפינה.

 

 

איך שאני רואה את הדברים כרגע- אין הצדקה לקנות 235/240.

אבל גם לא יכול להרשות לעצמי M2, שלא לדבר שרכב כזה מרגיש כבר קפיצה גדולה מדי ממה שיש לי עכשיו.

לדעתי מעטפת הביצועים של הM2 גדולה עליי ואני צריך להשתפשף ולהתנסות ברכב קצת יותר שפוי.

 

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, HybridBoy כתב:

שם חוסר בLSD, מתלים רכים, ברקסים דועכים, פידבק נמוך וכו יהיו מאוד מורגשים.

בארץ לא נמכרו performance edition אני מבין ? :|

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
לפני 50 דקות, HybridBoy כתב:

בנסיעה מנהלתית- ברור שלא, גם אם קצת "מותחים רגליים" בדרך לעבודה.

אבל מסלול\טיולים?

שם חוסר בLSD, מתלים רכים, ברקסים דועכים, פידבק נמוך וכו יהיו מאוד מורגשים.

 

לא הייתי רוצה לקנות 235 רק בשביל לגלות שהיא פשוט לא מספיק ספורטיבית.

משיטוטים באינטרנט, הרוב המוחלט מדבר על זה שאם אתה מחפש רכב שהוא מעבר לדיילי, ה235/240 פשוא לא מספקות את הסחורה ועדיף לקנות M2.

 

כמובן שיש לזה מחיר, גם מבחינת עלויות וגם מבחינת נוחות נסיעה ודלק.

מסתבר שהB58 לא כזה זללן אם נוהגים בו נכון, לעומת הS55 למשל שגם ברגוע עושה צריכה די מבישה.

 

אישית מחפש רכב שיהיה מהנה בטיולים בלי יותר מדי פשרות אבל שיוכל לשמש גם כדיילי.

ה235 היא קודם כל דיילי ופחות מתאימה למסלול.

מבחינתי זה מפספס את הפואנטה ואין טעם לקנות רכב כזה ליומיום, אני נוסע יחסית מעט ק"מ וגם זה בעיקר פקקים.

בשביל זה אפשר לקנות רכב בכמה עשרות אלפים ולסגור את הפינה.

 

 

איך שאני רואה את הדברים כרגע- אין הצדקה לקנות 235/240.

אבל גם לא יכול להרשות לעצמי M2, שלא לדבר שרכב כזה מרגיש כבר קפיצה גדולה מדי ממה שיש לי עכשיו.

לדעתי מעטפת הביצועים של הM2 גדולה עליי ואני צריך להשתפשף ולהתנסות ברכב קצת יותר שפוי.

 

מסלול וטיולים הם שני דברים רחוקים מאוד אחד מהשני.

באחד אתה הרבה על המגבלות, בשני סביר שלא תתקרב אליהם.

עד רמת הטיולים, גם בקצב גבוה, אתה תיתקל מעט מאוד בחסרונות של ה-240.

הם מורגשים בעיקר במסלול ששם ההבדל הגדול בין שתי הגרסאות.

מניסיון של הרבה פעילות ספורטיבית עם ה-240, אני חושב שאתה מגזים בתיאורים שלך כלפיה.

  • רעיון טוב! 2

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שבמחירים האלה, אם הייתי בונה רכב למסלול אז ברז ידנית עם סופרצ'ארג'ר (כן, אני יודע מה כתבתי-חלום שלי לבנות מתישהו כזאת ולארוז אותה 'נכון' עם לוק OEM וללכת למכון טסטים)
אבל זה לא לדיילי ובמצב כזה הדיילי שלך אולי יצטרך יכולת גרירה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, itaysamurai כתב:

מסלול וטיולים הם שני דברים רחוקים מאוד אחד מהשני.

באחד אתה הרבה על המגבלות, בשני סביר שלא תתקרב אליהם.

עד רמת הטיולים, גם בקצב גבוה, אתה תיתקל מעט מאוד בחסרונות של ה-240.

הם מורגשים בעיקר במסלול ששם ההבדל הגדול בין שתי הגרסאות.

מניסיון של הרבה פעילות ספורטיבית עם ה-240, אני חושב שאתה מגזים בתיאורים שלך כלפיה.

 

אני לא מדבר רק על ביצועים\קצב נטו, יש הרי מעבר לזה.

גם אם בסופו של דבר אתה לוקח את הפניה באותה מהירות עם שני הרכבים הם ירגישו שונה מאוד.

חפרתי באינטרנט ודברתי עם חבר שמבלה הרבה בטילוים\מסלולים ויוצא לו לנהוג על הרבה רכבים,

הוא טוען שחד משמעית בשביל להתחיל להרגיש טוב ה235 צריכה LSD ומתלים במינימום, וזה גם מה שעולה מהשיטוטים שלי.

 

אם מדברים רק על קצב, גם קופרה עם קצת שיפורים נותנת בראש להרבה רכבים.

אבל זה פחות הקטע שלי כרגע, רוצה משהו שהוא מתנהג.

 

אני פשוט לא מתחבר לידני 😬, וגם אופן הנסיעות שלי יהפוך את זה לסיוט.

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, shellcase כתב:

ברז ידנית עם סופרצ'ארג'ר (כן, אני יודע מה כתבתי-חלום שלי לבנות מתישהו כזאת ולארוז אותה 'נכון' עם לוק OEM וללכת למכון טסטים)

יש בדיוק 0 סיבות לשים סופרצארגר על brz

לא יודע אם יצא לך לנהוג על כזו, נהגתי על כמה

underwhelming זו המילה הכי מתאימה לנושא.

גם עם טורבו - בלי הרבה עבודה המנוע הזה לא מוציא תוצאות שהן בסדר גודל משמעותי יותר מרשימות.

רוב הקיטים על המדף שמוציאים פחות מ300 כס במציאות מעפנים למדי.

 

הרכב עם המנוע הזה נמצאים במצב בעייתי - מצד אחד שילדה מעולה ועם קצת שיפורי אמינות והתנהגות זה רכב מדהים למסלןל

ומצד שני כדי לשפר את הכח בצורה משמעותית - אתה כבר שופך כסף שמביא אותך לרכבים עדיפים.

 

(מ3 שנים של בעלות של אחת שבילתה דיי הרבה זמן במסלול, והייתי קבוע במפגשים ויצא לי לנהוג ולפגוש דיי הרבה אנשים וסטאפים מ סטנדרטיות ועד rb26 וk series עם טורבו ששתיהן עם מעל 700 כס בגלגל :) )

 

לגבי ה235 - יצא לי לנהוג באחת עם הperformance pack ואחת בלי

זו בלי היא רכב gt דיי קלאסי

יספיק בהחלט לטיולים , פחות למסלול.

עם הפרפורמנס פאק - יספיק לגמרי (לדעתי)

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלתי חבר, זכרתי לא נכון.

לא היה פרפורמנס ב235i, אבל היתה אופציה להזמין בולמים מבית m ודיפרנציאל מוגבל ועוד כמה דברים. (שזה מה שהוא עשה. הוא קנה את הרכב ב2015 כמה חודשים לפני שיצאה הm2)

הפרפורמנס היה רק ב240 כחבילה והגיע עם דפרנציאל מוגבל , עוד 5 כ״ס (בגדול תוכנת מנוע קצת שונה באופי בעיקר) צמיגים משמעותית טובים יותר, גאנטים רחבים יותר וקיט קארבון פייבר.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אין בישראל.

במעמד ההזמנה אתה יכול להוסיף כל העולה על רוחך, רק שזה עולה המון כסף.

לדוגמא, בולמים אדפטיביים עלו כ-13 אלף (יחסית סבירים).

LSD עלה 30 כשבאופן פרטי אפשר לסגור את זה ב-12-14.

LSD אכן מוסיף הרבה ובעלות לא גבוהה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...