Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לגבי שיפור ל BMW 220


שימו לב! השרשור הזה בן 909 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום

שמעתי פעם ממקור מוסמך על הכפלה פלוס מינוס בעשר ולשקל לכל תוספת שרוצים בארץ.

במקרה הזה באופן פרטי יוצא סביר בהחלט.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, Liviur כתב:

underwhelming זו המילה הכי מתאימה לנושא.

גם עם טורבו - בלי הרבה עבודה המנוע הזה לא מוציא תוצאות שהן בסדר גודל משמעותי יותר מרשימות.

רוב הקיטים על המדף שמוציאים פחות מ300 כס במציאות מעפנים למדי.

אמרתי חלום, בגלל שלא יצא, על הרגילה נהגתי כמה פעמים.
זה אמנם קצת OT אבל מעניין כמה המנוע הזה מחזיק בלי החלפה של מיסבים וטלטלים?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ינסה לעזור

ה220 היתה אנמית מידי - ולא יצא לי לנהוג על אחת עם תוכנה בכדי להבין.

המנוע N55 הרבה יותר אמין וחזק.

ה235M חוויה נסיעה שלא ניתן לתאר !

אחת עם תוכנה -בקרוב ל 400 כח סוס - מעלה חיוך שקשה למחוק -תוך כדי נהיגה

עדין על M2 לא יצא לי לנהוג -מברור וסקר מעמיק -הפערים בין 70-ל-100 אלף שח קדימה לטובת ה M2

חוץ מזה שהרכב ניראה יותר מנופח -לא מוצא לנכון לשלם עוד 100K שמראש ה 235M יקרה 

להביא 235M לרמה של M2 ואפילו מעבר לM2 סטנדרטית -לא עולה מיליונים- והעיקר זה הדפרנציאל -שנכון להיום יש אחד למכירה ב 7000 שח

לי אישית שרוב הנסיעה -וכל מה שסביב הרכב זה פאן נטו  ! -  לא מסלולים ולא נס הרים ולא התעללות ברכב.

למי שעולה ממאזדה 6 (שעדין אצלי ) ל  235M ניגלה בפניו עולם חדש של תחושות ואננדרנלין- חוויה והתרגשות שגם שאני כותב את זה  אני מחייך.

אני חושב שגם אם היה לי 100K מיותרים -לא הייתי מוסיף לטובת M2  -לא לפחות לפי הצרכים שלי.

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה ואתה מחפש רכב שישמש אותך גם ביומיום וגם בסופי שבוע, אישית אני חושב שאם תרכוש 235/240 אתה תהנה ממש.

תחפש קצת חומר בפורומים בחו״ל, הרוב שם מתחילים בהחלפה של המתלים ותוספת של LSD.

השוני בין הדגמים לM2 בא לידי ביטוי גם בתוכנה, גיר, סרנים רחבים יותר (קדימה ואחורה), מתלים ודיסקים מעט יותר גדולים. אני לא יודע כמה היא נוחה בתור דיילי.

קשה יותר למכור רכבים משופרים ולדעתי גם מעט בצדק (אבל זה כבר דיון אחר), במידה ואתה מחליט לקנות רכב משופר, ממליץ לך לבדוק אותו טוב ולוודא שטיפלו בו כראוי.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודת ייחוס היא דבר חשוב, כמובן שלמי שמגיע ממאזדה 6, ה-235 היא מטורפת, ואם אין דרישות להתנהגות מסלול וכולי - היא רכב מהיר עם התנהגות כביש נהדרת. אבל עם כל הכבוד לנקודות יחוס, כמה דברים שהייתי מאיר בהקשר של התקדמות השרשור בכמה ימים האחרונים:

 

(1) ה-M2 היא קפיצת מדרגה משמעותית, 235 עם דיפרנציאל ממש לא קרובה ל-M2. (כתבתי מאמר שלם על ההבדלים, קליק פה)

(2) ההבדל בין ה-M2 ל-M2cs הוא הרבה יותר גדול מאחורי ההגה מאשר מה שרואים מדפי הנתונים, ה-CS חזקה, מהודקת ומושחזת יותר בצורה שקצת קשה לתפוס, אפילו טובה ״מדי״ בכך שהמגבלות כל כך גבוהות שפשוט לא שפוי (בעיני) להתקרב אליהן בכביש ציבורי וגם במסלולים בארץ קצת קשה למתוח להן את הרגליים וכפועל יוצא - קצת פחות כיף... 

(3) למרות מה שכתבתי בסעיף 2, לפחות את ה-M2 אפשר להשוות מול ה-CS בסוג של סקאלה של רכבי ספורט, ה-235 פשוט לא נמצאת על הסקאלה הזו! ובוודאי לא שווה את המחיר שלה (אלא אם אתם מחפשים רכב מנהלים מהיר עם התנהגות), היא פשוט לא בנויה כרכב ספורט. אין תקציב ל-M2, אחלה - קנו מיאטה, BRZ, סיאט קופרה, טייפ R או אפילו פיז׳ו 306 GTI - כל אחת מאלו מתנהגות ומרגישות טוב יותר וספורטיביות יותר מה-235, מניסיון. כן, כן אני יודע שרשמתי כמה מכוניות שהן הנעה קידמית ואני לא יודע שאולי לא תאמינו לי (גם אני לא האמנתי ולכן קניתי 235 רק כדי למכור אותה כעבור שנה) אבל קחו את זה ממישהו שהיה שם - זה לא זה.

(4) רכב מהיר וחזק (235) הוא ממש לא אינדיקציה להתנהגות ויכולת או הנאה על מסלול, גם לא סוג ההנעה. מצד שני היו כנים עם עצמכם ומה שאתם מחפשים - יש הרבה אנשים שלא יהנו מרכב שמתאים למסלול כמו מיאטה או BRZ בטענה שהוא חלש מדי וזה לגיטימי, או לא ירצו רכב הנעה קידמי וגם זה לגיטימי, אבל מי שרוצה גם וגם (גם כוח, גם התנהגות, גם הנעה אחורית) צריך לשלם... אין פתרונות זולים ואני חושב שבדיעבד הייתי מנסה את ה-Z370 אולי בגרסת הניסמו (לא נהגתי). נכון שיש קצת פשרות בתחום איכות הפנים (אבל מה אמרנו על גם וגם?) אבל אני חושב שיש לה את הקסם שלה.

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם קפצת עם הסבר על משהו שלא היה צורך

רשמתי לך שלא סיבובים ולא צלחות ולא פירפורים מסביב לעמוד רחוב מעניינים אותי

קצת הזויי שאתה רושם שעדיף  פיזו GTI  מול ה 235M - 

אני מתחיל להיות בספק שהיתה לך אחת.

דווקא נהגתי על הפיזו (לא ברמה של בדיקת יכולת )  לא ציפי מהרבה וככה נישאר.

אני לא חסיד של כל הגימיקנות למנהם- אבל התחושת ביטחון שה235M נותנת לך לכביש - לדעתי אפילו מעבר למה שאתה מצפה -לפחות ככה קרה לי.

ועדין-  אני כל פעם מעז עוד קצת ועוד קצת - והאוטו ? האוטו עדין לא מראה סימני התיאשות.

מיותר לציין שהרכב כבר מתחיל להראות שרירים כבר ב 1800 סלד !  לפעמים התחום האדום  בסקאלת הסלד ניראה מיותר להגיע אליו- יש כל כך הרבה כח בדרך.

עכשיו תזכורת  נ חזור לתחילת השירשור -  BMW 220 

הגעתם ל M2 וקדימה ?

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, BobbyMiata כתב:

בדיעבד הייתי מנסה את ה-Z370 אולי בגרסת הניסמו

oh no no no 

370 רגילה בטוח לא. הניסמו קצת יותר מהוקצעת אבל מרגישים שם מאוד את המשקל.

במסלולים לא מהירים במיוחד ובטיולי כביש זה לא בעיה - ברגע שאתה עולה מעבר לזה - אתה תעדיף רכב קל יותר / יותר refined.

מנוע מעולה אגב.

 

לפני 27 דקות, רז לוי כתב:

קצת הזויי שאתה רושם שעדיף  פיזו GTI  מול ה 235M

306 GTI בתור רכב ספורטיבי - כלומר מדויק ומהנה לנהיגה במסלול - לא בקטע של מהיר. (היתה לי את הדור הראשון - 306 s16 במשך 5-6 שנים שגם שופרה ובילתה דיי הרבה זמן בטיולים והרבה ג׳ימקנות). יכול להבין למה הוא מתכוון.

 

שוב - מבלבלים פה בשרשור בין מהיר לספורטיבי ומדויק לנהיגה.

הכי קל לראות את ההבדלים במסלול בסוף היום. גם בכאלו עם ישורות פה שאתה מגיע ל200 קמ״ש אפילו עם ״עגלות״ כמו הBRZ ולסביב ה160+ עם מיאטה בת 15 שנה (ומיותר לציין שהרבה יותר ברכבים מהירים כן ?) - בסופו של דבר - אחרי הישורת בפניה הראשונה - ה״עגלות״ יושבות על הטמבון האחורי של הרכבים ה״מהירים״ ועד הפניה השניה - הרכב ה״מהיר״ צריך לסמן למי שמאחוריו לעקוף.

זה לא בגלל שכל מי שיש לו את הרכבים הספורטיבים יותר הוא נהג פלא כן ? זה שילוב של משקל , בלמים , היגוי, כיול בולמים , דיפרנציאל וכו שהוא ההבדל בין ״לקחתי סיבוב מהיר האוטו לא זז״ לבין רכב ספורטיבי.

 

ושניהם ממש אחלה וממש כיפים כן ? וכל אחד נהנה ממה שבא לו.

  • אהבתי 2

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, רז לוי כתב:

אני ינסה לעזור

ה220 היתה אנמית מידי - ולא יצא לי לנהוג על אחת עם תוכנה בכדי להבין.

המנוע N55 הרבה יותר אמין וחזק.

ה235M חוויה נסיעה שלא ניתן לתאר !

אחת עם תוכנה -בקרוב ל 400 כח סוס - מעלה חיוך שקשה למחוק -תוך כדי נהיגה

עדין על M2 לא יצא לי לנהוג -מברור וסקר מעמיק -הפערים בין 70-ל-100 אלף שח קדימה לטובת ה M2

חוץ מזה שהרכב ניראה יותר מנופח -לא מוצא לנכון לשלם עוד 100K שמראש ה 235M יקרה 

להביא 235M לרמה של M2 ואפילו מעבר לM2 סטנדרטית -לא עולה מיליונים- והעיקר זה הדפרנציאל -שנכון להיום יש אחד למכירה ב 7000 שח

לי אישית שרוב הנסיעה -וכל מה שסביב הרכב זה פאן נטו  ! -  לא מסלולים ולא נס הרים ולא התעללות ברכב.

למי שעולה ממאזדה 6 (שעדין אצלי ) ל  235M ניגלה בפניו עולם חדש של תחושות ואננדרנלין- חוויה והתרגשות שגם שאני כותב את זה  אני מחייך.

אני חושב שגם אם היה לי 100K מיותרים -לא הייתי מוסיף לטובת M2  -לא לפחות לפי הצרכים שלי.

 

 

 

יש הרבה הבדלים בין ה235 לM2 מעבר לכוח ודיפ מוגבל.

אם ההפרש בין הדגמים הוא 100K לגמרי עדיף לקנות כבר M2 מאשר לנסות להשקיע את הכסף על שיפורים.

 

אני מחפש רכב לטיולים שעל הדרך יכול לשמש כדיילי, לא הפוך.

ולכן ה235 פשוט לא מספיק טובה, מהבחינה הזאת היא סוג של מנהלים מהירה.

 

לפני 4 שעות, dorgo כתב:

במידה ואתה מחפש רכב שישמש אותך גם ביומיום וגם בסופי שבוע, אישית אני חושב שאם תרכוש 235/240 אתה תהנה ממש.

תחפש קצת חומר בפורומים בחו״ל, הרוב שם מתחילים בהחלפה של המתלים ותוספת של LSD.

השוני בין הדגמים לM2 בא לידי ביטוי גם בתוכנה, גיר, סרנים רחבים יותר (קדימה ואחורה), מתלים ודיסקים מעט יותר גדולים. אני לא יודע כמה היא נוחה בתור דיילי.

קשה יותר למכור רכבים משופרים ולדעתי גם מעט בצדק (אבל זה כבר דיון אחר), במידה ואתה מחליט לקנות רכב משופר, ממליץ לך לבדוק אותו טוב ולוודא שטיפלו בו כראוי.

 

 

להנות? ברור, כי היא תהיה יותר טובה מהרכב הנוכחי שלי.

אבל אני מכיר את עצמי, ברגע שאגיע לטיול ורכב כזה לא ירגיש לי מספיק הארדקור אני אתבאס.

ואז ארצה לשפר כי כבר יש לי רכב, מה אני אמכור ואקנה עכשיו M2?

ובעצם אני מכניס את עצמי לפינה לא טובה :)

 

לא רוצה לקנות 235 ולהתחיל לזרוק עליה עשרות אלפי שקלים שלא אראה לעולם בחזרה.

 

ממה שקראתי רוב מי שקנה 235/240 והיה חסר לו "ספורט", קנה בסוף M2 או שהשקיע על הרכב יותר מההפרש ל-M2.

כמו שרשמת, יש הבדלים בין הדגמים שהם מעבר למתלים וLSD.

הרי מתלים זה לא רק בולם וקפיץ, יש הרבה מסביב, וגם דברים שאי אפשר לשנות (לפחות לא במחיר ריאלי).

 

 

 

לפני 41 דקות, Liviur כתב:

oh no no no 

370 רגילה בטוח לא. הניסמו קצת יותר מהוקצעת אבל מרגישים שם מאוד את המשקל.

במסלולים לא מהירים במיוחד ובטיולי כביש זה לא בעיה - ברגע שאתה עולה מעבר לזה - אתה תעדיף רכב קל יותר / יותר refined.

מנוע מעולה אגב.

 

306 GTI בתור רכב ספורטיבי - כלומר מדויק ומהנה לנהיגה במסלול - לא בקטע של מהיר. (היתה לי את הדור הראשון - 306 s16 במשך 5-6 שנים שגם שופרה ובילתה דיי הרבה זמן בטיולים והרבה ג׳ימקנות). יכול להבין למה הוא מתכוון.

 

שוב - מבלבלים פה בשרשור בין מהיר לספורטיבי ומדויק לנהיגה.

הכי קל לראות את ההבדלים במסלול בסוף היום. גם בכאלו עם ישורות פה שאתה מגיע ל200 קמ״ש אפילו עם ״עגלות״ כמו הBRZ ולסביב ה160+ עם מיאטה בת 15 שנה (ומיותר לציין שהרבה יותר ברכבים מהירים כן ?) - בסופו של דבר - אחרי הישורת בפניה הראשונה - ה״עגלות״ יושבות על הטמבון האחורי של הרכבים ה״מהירים״ ועד הפניה השניה - הרכב ה״מהיר״ צריך לסמן למי שמאחוריו לעקוף.

זה לא בגלל שכל מי שיש לו את הרכבים הספורטיבים יותר הוא נהג פלא כן ? זה שילוב של משקל , בלמים , היגוי, כיול בולמים , דיפרנציאל וכו שהוא ההבדל בין ״לקחתי סיבוב מהיר האוטו לא זז״ לבין רכב ספורטיבי.

 

ושניהם ממש אחלה וממש כיפים כן ? וכל אחד נהנה ממה שבא לו.

 

אני לא מחפש לעשות זמנים, רוצה את החוויה, ומבחינתי חלק ממנה זה תאוצה טובה.

 

הBRZ יכולה לתת קצב ממש טוב, במיוחד בידיים של נהג מיומן, אבל היא פשוט מרגישה מאוד איטית.

אתה כאילו "תקוע" בהילוך שלישי לעד, מקסימום יורד לשני בפניות מאוד איטיות.

שלא לדבר על היומיום, ששם המחסור במומנט מאוד מורגש.

 

אם היה רכב בסגנון של הBRZ אבל עם מנוע וגיר כמו בקופרה למשל, זה היה מבחינתי שילוב מנצח.

 

 

 

סיכום:

מבחינתי אין טעם לקנות 235/240, ו-M2 פשוט לא בהישג יד כרגע.

החלטתי שאני צריך להשתפשף לפני שאני קופץ לרכב ברמה של M2.

לכן אני שם את העניין על HOLD ומתחיל להיכנס לשגרה של טיולים עם הרכב הנוכחי שלי. (הוזמנו רפידות אגרסיביות 😏)

אני יודע שלא אהיה בקצב של החברה' שלי, אבל צריך להתחיל מאיפשהו.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי HybridBoy

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, רז לוי כתב:

 

 

 

קצת הזויי שאתה רושם שעדיף  פיזו GTI  מול ה 235M - 

אני מתחיל להיות בספק שהיתה לך אחת.

דווקא נהגתי על הפיזו (לא ברמה של בדיקת יכולת )  לא ציפי מהרבה וככה נישאר.

אני לא חסיד של כל הגימיקנות למנהם- אבל התחושת ביטחון שה235M נותנת לך לכביש - לדעתי אפילו מעבר למה שאתה מצפה -לפחות ככה קרה לי.

ועדין-  אני כל פעם מעז עוד קצת ועוד קצת - והאוטו ? האוטו עדין לא מראה סימני התיאשות.

מיותר לציין שהרכב כבר מתחיל להראות שרירים כבר ב 1800 סלד !  לפעמים התחום האדום  בסקאלת הסלד ניראה מיותר להגיע אליו- יש כל כך הרבה כח בדרך.

עכשיו תזכורת  נ חזור לתחילת השירשור -  BMW 220 

הגעתם ל M2 וקדימה ?

 

 

 

 

הייתה לו, אדומה, ומה שהוא מתאר זה נכון. 235 זה אחלה של רכב אבל זה עקרונית זו עדיין "אותה 220" רק עם רק חבילת M-SPORT שכוללת, בין היתר: מערכת בלימה משודרגת, בולמים וקפיצים קצת קשיחים יותר (ודרך אגב, לא ממש מוכשרים) ועוד קצת חלקים שונים. יש כמובן גם מנוע מעולה אבל זה לא רכב שזכה לטיפול מקיף שאתה יכול לראות בדגמי ביצועים שונים, סתם לדומה? מרבית התותבים (בושינג) שתמצא ב-218i תוכל למצוא גם ב- 235, זה לבדו אמור להגיד לך שזה לא מיני M2. 

 

שוב, 235 זה באמת יופי של רכב, כיף של רכב, אפשר ליהנות ממנו מאוד, אפשר גם עם קצת שיפורים להפוך אותו לחד יותר אבל זה לא M2 וזה לא רכב שנבנה כדגם ביצועים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, HybridBoy כתב:

אם היה רכב בסגנון של הBRZ אבל עם מנוע וגיר כמו בקופרה למשל, זה היה מבחינתי שילוב מנצח.

הסופרה החדשה או m2.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, Liviur כתב:

הסופרה החדשה או m2.

 

קודם כל באמת בסוף התכנסתי לM2.

 

אבל! הן יותר כבדות וחזקות, מעטפת ביצועים מאוד גבוהה.

הייתי מעדיף רכב 1200KG ומשהו כמו 250-270 כ"ס.

ככה גם המחירים היו יכולים להיות יותר שפויים וגם המגבלות.

 

 

 

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 9.9.2021 בשעה 20:16, HybridBoy כתב:

 

קודם כל באמת בסוף התכנסתי לM2.

 

אבל! הן יותר כבדות וחזקות, מעטפת ביצועים מאוד גבוהה.

הייתי מעדיף רכב 1200KG ומשהו כמו 250-270 כ"ס.

ככה גם המחירים היו יכולים להיות יותר שפויים וגם המגבלות.

 

 

 

 

יש פתרון, BRZ 2022.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 909 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...