Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לגבי שיפור ל BMW 220


שימו לב! השרשור הזה בן 909 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מקווה שלא טעיתי - אחרי הכל מדובר בשיפור .

אני בשלבים לחפש את הרכב הבא! 

התקציב סביב ה 150 אלף שח 

הכיוון כרגע או קופרה או סידרה 2 (220) 

קופרה =300 כח    -סידרה 2 =184 כח

ראיתי שציפ (סטייג1) מעלה כ 100 כח ל BMW

יש כמה בארץ שנוסעים עם 320 (שזה אותו מנוע ) עם ציפ וסביב ה 280 -290 כח 

אשמח לדעת אם הגיר תומך ?   אם האמינות והאיכות נישמרת ? 

 הלב מושך ל BMW  או להשאר על הקופרה - שמוכרת ומוכחת כמיפלצת גם אחרי סטייג 2 

תודה לעוזרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בישראל מנועי N20 זה עד נובמבר 2017, רק אז הגיעו דגמי מתיחת פנים עם מנועי B48. 

לתיבה אין בעיה עם תוספת הכוח, לדרייבשאפט, לדוגמה, כן, זה חלק מאוד עדין אצל ב.מ.וו. בקיצור, לך על קופרה. זה רכב שנבנה כדגם ביצועים עם מכלולים בהתאם בעוד 220i היא פשוט מכונית "רגילה". סטייג' 1 בדגם 220i זה יותר לכיוון 270 כ"ס ו-41 קג"מ, שזה לא רע בכלל אבל כאמור, יש עוד לא מעט מה לשפר בכדי שתקבל בעצם את מה שאתה מחפש ונמצא בדגם M235i היקר משמעותית כיד 2. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אתה מחפש מהרכב ?

החיים לא מתחילים ונגמרים בכמה סוסים יש לך מתחת למכבה מנוע.

יש לקופרה יתרונות מסויימים ולבימרית יתרונות אחרים.

בוא תספר לנו מה אתה מצפה מהאוטו, מה אתה מתכוון לעשות איתו, כמה מתכוון לנסוע בשנה ואילו נסיעות, אם האוטו ישמש אותך גם הרכב דיילי ואיזה נסיעות שגרתיות מתוכננות איתו. ככה נוכל לעזור לך להתמקד ברכב הנכון מבחינתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שהשאלה קשורה 

אבלי הרכב האישיתי של הבית אצלי 12 שנים - ועשה 44 אלף קמ מהיום שקניתי אותו.

החלום זה M2 - אבל הרכב מאוד גניב - מחלקים אש - וביטוח יקר משמעותית

עכשיו בישביל רכב שרוב הזמן עומד מחניה כאב הלב להשתגע 

אחרי הכל בא לי רכב שני לבית בישביל הפעם בשבוע שאני נוסע עליו אני יהנה מימנו

אחרי הכל אלו הדגמים שאני די נעול עליהם 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

44k ב-12 שנה? זה המרחק שאני הולך ברגל בערך :-) 

220i רכב חביב עם סטייג' 1, לא המון כוח אבל כמו הוט האצ' ממוצעת. אבל בכדי באמת להפוך אותה למשהו קצת מתקשר ומהנה יותר אז צריך לשדרג בולמים/קפיצים, להחליף תותבים (בושינג) כי אלו שברכב די רכים מראש בגלל צמיגי RFT וכמה זרועות מתלה. החלקים החלשים? אצלי הלך דיירבשאפט ומערכת הבלימה פשוט חלשה. סבירה ליום יום וקצת יותר אבל לא באמת ניתן ללחוץ עליה, אפשר לשדרג למערכת M-SPORT או משהו אחר, אבל זה עוד פרויקט יקר מאוד. יוצא שלאחר כל ההשקעה כבר עדיף M235. כמובן יקרה יותר משמעותית כיד 2 (יותר מההפרש בין הדגמים כחדשים) אבל זה הרכב הנכון. M2 זה כבר ממש ליגה אחרת ואכן, הכל הרבה יותר יקר כולל מחיר הרכישה, ביטוחים וכו'. התוכנית הרחוקה שלי היא M2 מהדור הבא, נראה כמה אצליח לחסוך ומה בכלל יהיה המצב הכלכלי בארץ ואיך הוא ישפיע על העסק שלי, אחרת זו תהיה M235 קופה הבאה.

 

בקיצור, 220i אפשר עם הזמן והשקעה להפוך לרכב חביב לנהיגה ואין כמו הנעה אחורית עבורי, אבל הקופרה מגיעה כבר עם כל מה שצריך לשפר ב-220i. היא אמנם הנעה קדמית ואין את שעשועי האחיזה ומשחקי הזנב אבל היא עדיין מכונית מהנה ורבת יכולת. מודה שאם אני הייתי צריך לבחור, הייתי בוחר ב-220i ומשפר ולא בקופרה, למרות שהיא המכונית הנכונה יותר על הנייר, אך קשה לי לוותר על הנעה אחורית. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי 235 ועכשיו M2. 

 

הקופרה (כרכב נהיגה) עדיף על ה-235(!) מניסיון. הנעה אחורית וכ"ס הם ממש לא חזות הכל. אין שום התלבטות, הקופרה לוקחת ובגדול. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפער כל כך גדול שאני אפילו לא יודע איפה להתחיל. 

 

הקופרה מתקשרת הרבה יותר, הטרן-אין הרבה יותר חד, ומשרה כמות עצומה של בטחון מה שמאפשר נהיגה מהירה מאוד (ומהנה). זה רק בהשוואה ל-235. אני מניח שהפער גדול יותר עם ה-220. 

 

זה עוד לפני שדיברנו על הבלמים (בולמת הרבה יותר טוב, הרבה פחות דעיכה), על המנוע החזק ותיבת ההילוכים המהירה. למעשה, "היתרון" של ה-220 הוא רק בהנעה האחורית, אבל זה יש גם לאוטובוס...

 

אגב, אם כבר אי אפשר לוותר על במוו והנעה אחורית, הייתי הולך על 135, מוקדמות יכנסו בתקציב.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה ,

חשבתי לקבל אותה תמורה +הנעה אחורית +אמינות של BMW לכן הלב משך לכיוון של ה BMW - מה שהסמל לא איכזב מעולם.

 

אבל דווקא במקרה הזה -הרוב ממליץ יותר על הקופרה 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית הייתי הולך על הבימרית, להגיד שהנעה אחורית יש גם לאוטובוס זה מעליב את האנושות, לשברולט סילבראדו יש יותר סוסים מהקופרה- אולי היא עדיפה ? זה על אותו היגיון.

לבימרית יש איכויות בחיי היום יום שלא תקבל מהקופרה, אבל בעיקר בהצלחה למצוא קופרה שלא שיפרו לה את הצורה תמורת ביקורים תכופים במוסך או אחת שלא טחנו אותה עד דק שכמובן יביא לביקורים תכופים במוסך...

אם אתה מתכנן הרבה ימי נהיגה אגרסיבית וביקורים תכופים בפצאל אז הקופרה באמת בעלת יתרון משמעותי, אישית ישבתי בקופרה של חבר וההרגשה היתה של רכב סופר מהיר בצורה קיצונית עם פיצוצים ופלפולים וכל מה שמלווה לכך אבל גם שוברת עצמות כשכל בור בכביש הגיע לי עד למוח וכל פס האטה מעט גבוה מהממוצע אילץ אותנו לעצירה כמעט מוחלטת כדי שלא ירגיש שהוא שובר את האוטו. אולי זאת הייתה ההיא ספציפית (לא מונמכת) אבל בכל אופן שווה לך לקחת לנסיעת מבחן. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

3 המכוניות האחרונות שלי היו מיאטה, M235 ועכשיו M2. אני יודע מה המשמעות של הנעה אחורית ודווקא בגלל שה-M235 הפתיעה לרעה במובן הזה הבנתי שיש יותר לרכב ספורט מאשר איזה ציר הוא מניע. אם הייתי צריך להחליט בין השתים בתקציב האמור, אין לי ספק במה הייתי בוחר.

 

התחושה בתוך הרכב, איכות וכולי, אין ספק שבמוו עדיפה (אם כי לא בפער ענק, בכל זאת, מדובר בסדרה 2, לא 7). לגבי הבולמים, ה-220 היא קופה יוקרתית, בוודאי שתהיה נוחה בהרבה. אבל לקופרה יש בולמים אדפטיביים, זה קצת מנחם. לגבי למצוא קופרות במצב טוב, אני חושב שזה יותר קל ממה שנדמה, נמכרו המון המון קופרות ולדעתי עם קצת סבלנות אפשר למצוא אקזמפלר במצב טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בובי - youre fighting an uphill battle here.

היה לי בדיוק את הדיון הזה שהגירסאות הנמוכות של הרכב הם לא יותר מעוד קופה יוקרתית כבר כמה פעמים (אפילו על גירסאות מתחת ל220).

ההפרשים בין הגירסאות (נהגתי ב220 , m235 וגם בגירסאות הרציניות - m2 ואפילו m2 competition) עצומים בניהוג.

 

יש שלב (במיוחד כשאין באמת מספיק כח , ויש עוד גורמים כמו בולמים , דיפרנציאל וכו) שזה הופך ללא יותר מרכב רגיל וההנעה האחורית כבר כמעט לא משנה.

פייר - אפילו הbrz שלי כשהייתה סטנדרטית מבחינת אוטו ספורטיבי ויכולות נהיגה עשתה קציצות מm235 של חבר (שמכר והחליף לm2 - אחד הצעדים החכמים שעשה)

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, בהשקעה סבירה של 30,000 שקל אפשר להפוך גם 220 לרכב הרבה יותר חד ומתנהג (יותר מ-M235i). את ההספק אפשר להעלות ל-270 כ"ס (לא בגלגל כמובן) כי 184 כ"ס על רכב כזה זה באמת מעט, קוילאובר כמו KW V2-3 או R&D, קצת החלפה של בושינג מאחור, זרועות תחתונות של M3 וקיבלת רכב מהנה מאוד שעדיף על כל הוט האצ' לטעמי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נהגתי ב-220 משופרת ולכן לא יכול להעיד. בסוף הפסיכולוגיה מנצחת. אני התלבטתי בזמנו בין M235 לטייפ R ואני חושב שבדיעבד - קניתי את הרכב הפחות ספורטיבי ומהנה לנהיגה. זה היה מאוד ברור (ומתסכל לגלות) שהרבה יותר כיף (ומערב) להקיף את מוטורסיטי בקופרה מאשר בבמוו חזקה עם הנעה אחורית...

 

אגב, אין לי ניסיון על ה-BRZ, אבל אם היא דומה למיאטה, זה ברור לגמרי שהיא תהיה עדיפה על M235. לא מהירה יותר, לא נוחה יותר, בטח לא יוקרתית יותר, אבל יותר Fun to drive. 

 

אבל לכל אחד את הטעמים שלו, וזה כל היופי בעולם :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 909 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...