Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לגבי שיפור ל BMW 220


שימו לב! השרשור הזה בן 941 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 לא יודע אם אני הכי מתחבר לתפיסה הזו כי במקום מסויים אתה גם אומר שאפשר לקחת קיה פיקנטו למסלול וזה סבבה כי נוהגים על המגבלות וזה מה שחשוב. 

 

מה שהפריע לך עם הבמוו בטיול אמור להפריע על אחת כמה וכמה במסלול.

 

מה שכן הבנתי למה מבחינתך הקופרה עדיפה עליה וגם בסביבה של טיול אבל גם פה אני מתאר לעצמי שהפער ביניהן במסלול יתחדד עוד יותר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שאני אומר ואני גם דיי בטוח שאפשר להנות מלקחת את הפיקאנטו לקצה. תחשוב שהאתגר הוא להוציא זמנים מיטביים, לחשב את הטרן-אין, להיות סבלני עם הגז, לפתוח הגה - אתגר :)

 

גם במסלול יצא לי לעשות back-to-back. ואכן, גם שם הקופרה בולמת, פונה וסה"כ מתקשרת יותר טוב.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שלא רוצה בולמים קשיחים למסלול בלבד, לKW יש סט בולמים מתכווננים עם מצב נוחות\ספורט.

אם קיימים בולמים מתכווננים ברכב - אז KW DDC, אם לא אז KW DDC - ECU.

 

 

עריכה אחרונה על ידי f31

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם לא שווים את המחיר שלהם.

גם פה.

ובקטגוריה שלהם איפה שהם זמינים ברוב המקרים הjrz המקבילים נחשבים עדיפים.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Liviur כתב:

הם לא שווים את המחיר שלהם.

גם פה.

ובקטגוריה שלהם איפה שהם זמינים ברוב המקרים הjrz המקבילים נחשבים עדיפים.

 

לא יודע לגבי ביצועים, אבל כל הפואנטה של הKW האלו זה שהם מתכווננים אלקטרונית (מיידית) מתוך הרכב.

בעוד שבשאר הקיטים צריך לצאת, להתכופף ולפשפש במתלה עד שתכוון לקשיחות שאתה רוצה, ואז תעשה את זה עוד 3 פעמים :)

 

לפי מה שאני מבין הם זהים ל-V3.

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, HybridBoy כתב:

לפי מה שאני מבין הם זהים ל-V3.

שזה החסרון הכי גדול שלהם. הV3 אלו קוילאוברים לא רעים - אבל לא מדהימים.

סידרת הקלאבספורט עושה מהם קציצות. (נהגתי ברכבים עם סטאפ זהה בין 2 הסדרות, היה לי אישית במשך שנתיים RCE Tarmac T2 שהם Clubsport V2 עם קפיצים וValving יותר אגרסיבי. יצרן אמריקאי שעובד עם KW).

 

לפני שעה, HybridBoy כתב:

להתכופף ולפשפש במתלה עד שתכוון לקשיחות שאתה רוצה

קשיחות מכוונים מלמעלה ברוב הסטאפים. גובה לרוב משנים מהצד של המתלה :)

אני גם אשים בצד כמה כבר אנשים משנים סטאפ אחרי שהוא מכוונן כראוי.

יש מערכות עם שליטה אלקטרונית - בעיקר בכאלו עם מיכל נוסף. פיצ׳ר נחמד - לא באמת הכי שמיש ביומיום.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 941 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...