Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדש, דיזל, אפשרי ידני ל4 נפשות


gabizon79
שימו לב! השרשור הזה בן 1215 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים, פעם אחרונה קניתי רכב לאחר התייעצות עם איתכם, עזרתם לי מאד.

כרגע אני עם סוזוקי סוויפט ידנית שנקנתה מהיבואן אמצע 2013 שעברה 225,000 ק"מ, יוצא שאני נוסע כ34,000 ק"מ בשנה, אופי הנסועה הוא רוב רובו המוחלט בינעירוני.

אני אוהב מאד את הסוויפט, רכב אמין, חסכוני מאד ומושבים שנוחים לי (אני 1.84 מ').

לאחרונה החל לעשות רעש חזק במהירות של 95-110 קמ"ש (עד עכשיו לא הרגשתי אותו במהירויות של כביש 6), הרכב מטופל לפי כל 15k ק"מ במוסך מורשה, ואני מרגיש איתותים שהגיע הזמן להתקדם, הרכב נוסע טוב, אך הרעש המנוע ללא שינוי בעליית הטורים מזרז את מחשבתי לרכוש חדש (אכניס גם למוסך לבדיקה בלי קשר לשאלת הקניה).

עד כה מי שנסע ברכב הוא בעיקר אני, לעיתים גם אשתי והבן בכסא הבטיחות מאחורה יחד עם כלב.

כמו שאתם מבינים אני קונה רכב, וממשיך איתו עד שהוא נותן וקונה חדש אחרי שהוא די עשה את שלו לפני הבעיות. בקניה הקודמת הסוויפט עמדה מול קאיה ריו דיזל ידנית שעלתה עוד 36 אלף ש"ח, שום חסכון בדלק עם השנים לא היה מגיע קרוב לסכום להפרש הזה.

אני מחפש רכב ש:

1. מתאים לנסועה בקילומטראז הזה

2. אמין, אני גם עצמאי בעבודה והרכב משמש לי להגיע ממקום למקום

3. ככל הנראה, צפוי להזדקן בכבוד ללא קלקולים בדרך

4. אין בעיה עם ידני

5. מתאים ל2 מבוגרים ו2 כסאות בטיחות מאחורה, מרווח לנהג גבוה מקדימה וכסאות מאחורה

6. במידה והמחיר יצדיק שיהיה דיזל (מעדיף דיזל)

7. תקציב: 120-140 אלף ש"ח, אין אפשרות למתוח יותר, עדיפות לגבול התחתון אם בכלל אפשר במחירים היום

8. אסייתי, כן אני מקובע (חלק מהעדר, באמת שמעדיף כמה שפחות בלאי ברכב עם הנסועה הגבוהה)

 

תודה רבה!

 

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

 

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיה ספורטאז' דיזל מ 0 קילומטרים עונה לרוב הדרישות ( לא ידנית ויחסית לרכבי דיזל אירופיים פחות חסכונית ).

בגדול, הדרישה לרכב דיזל אסיאתי מגבילה אותך מאוד.
יש יופי של רכבי דיזל אירופיים ( פיג'ו 2008/3008, סיטרואן c5 איירקרוס ועוד ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 40 דקות, vladclar כתב:

קיה ספורטאז' דיזל מ 0 קילומטרים עונה לרוב הדרישות ( לא ידנית ויחסית לרכבי דיזל אירופיים פחות חסכונית ).

בגדול, הדרישה לרכב דיזל אסיאתי מגבילה אותך מאוד.
יש יופי של רכבי דיזל אירופיים ( פיג'ו 2008/3008, סיטרואן c5 איירקרוס ועוד ).

תודה רבה, האמת שאני קצת חושש מהגיר הרובוטי הדו מצמדי.

לגיסי יש רכב כזה מהעבודה והוא מאד מרוצה, יחד עם זאת הוא לא יצטרך להזדקן איתה.

מצד שני אני יודע שהדרישות מגבילות.

חשבתי אפילו על האופל גרנדלנד ב0 ק"מ במבצעים שיש עכשיו אבל אני אשכרה חושש מעלות טיפולים ואמינות באופן כללי.

הגיר של הספורטאז' נחשב בעייתי לטווח ארוך?

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורולה / איוניק / נירו היברידיות?

 

לחלופין, יש לך גם פוקוס (סדאן) דיזל באפס ק"מ ב-117,500. לא אסייתית, אבל גם בסדר ודי זולה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיד דיזל ידני.
או לא לפסול רכבים אירופאים (צרפתיים) שהדיזלים שלהם מצוינים (מחזיק באחת כזאת).

ספורטאג' דיזל לא הייתי קונה, היא לא חסכונית ואין משמעות לדיזל אצלה.

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שהגודל והגובה של ג'יפון מדברים אליו, הגרנדלנד הוא הקניה האולטימטיבית היום, ודאי בגירסת הדיזל ובשווקי ה 0 ק"מ. מגרעתו העיקרית מבחינתך היא מוצאו האירופי, אם תוכל להתגבר, הרווחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.12.2020 בשעה 00:24, pooh-bear כתב:

קורולה / איוניק / נירו היברידיות?

 

לחלופין, יש לך גם פוקוס (סדאן) דיזל באפס ק"מ ב-117,500. לא אסייתית, אבל גם בסדר ודי זולה.

תודה רבה חברים.
הפורד דיזל תחשב אמינה אתה חושב? למרות שזה דגם יחסית חדש, נראה מעניין
אגב, היכן אני מברר עלות טיפולים של כל יבואן?

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוקוס הזו חדשה בארץ, אני לא מכיר את המנוע לעומק וכדאי לנסות לחפש עליו מידע במקומות אחרים (אבל גם לא שמעתי עליו שום דבר שלילי בינתיים).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם נשארו גראנדלנד X ים דיזל למכירה במבצע,

אני לא יודע אם הייתי קונה פוקוס דיזל פרטית, אלא אם אתה מתכנון לחיות איתה עד סוף חייה,

בגדול מדובר במתכון מוצלח, מנועי דיזל אירופאים די אמינים, ועם גיר פלנטרי אמור להיות לך ראש שקט,

הרכב עצמו מניח שיהיה מעולה, אני בעצמי מחזיק פוקוס חדשה, והאמינות די טובה בשנתיים וחצי שלו על הכביש בעיקר באירופה,

הבעיה הכי גדולה "בארץ" זה השוק, 

לפוקוס בארץ יש שוק מת, אך הסידאן בכלל והדיזל בפרט עם שוק כמעט מת,

דגמי ההצ'בק עברו את ה100 יחידות בלבד כל אחת, הסטיישן מתקרבת ל200,

"בלבד" כי זה ממש לא הרבה, מה שעוד יותר גרוע זה מכירות דגמי ה4 דל' של הפוקוס,

18 בנזין ו13 דיזל בלבד, שלדעתי זה מצביע על כך שתהיה לו בעיה רצינית בזמן המכירה, לשיקולך.

 

אם אתה רוצה ללכת על בטוח עם רכב אירופאי, מה שנקרא קלף די בטוח, זה כנראה הפיג'ו 3008 שעד כה הוכיח את עצמו כג'יפון מוצלח מאוד, חבילה איכותית ונהדרת, אך גם אמינה וסחירה מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוקוס הזו חדשה בארץ, אני לא מכיר את המנוע לעומק וכדאי לנסות לחפש עליו מידע במקומות אחרים (אבל גם לא שמעתי עליו שום דבר שלילי בינתיים).
תודה רבה

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

לא יודע אם נשארו גראנדלנד X ים דיזל למכירה במבצע,
אני לא יודע אם הייתי קונה פוקוס דיזל פרטית, אלא אם אתה מתכנון לחיות איתה עד סוף חייה,
בגדול מדובר במתכון מוצלח, מנועי דיזל אירופאים די אמינים, ועם גיר פלנטרי אמור להיות לך ראש שקט,
הרכב עצמו מניח שיהיה מעולה, אני בעצמי מחזיק פוקוס חדשה, והאמינות די טובה בשנתיים וחצי שלו על הכביש בעיקר באירופה,
הבעיה הכי גדולה "בארץ" זה השוק, 
לפוקוס בארץ יש שוק מת, אך הסידאן בכלל והדיזל בפרט עם שוק כמעט מת,
דגמי ההצ'בק עברו את ה100 יחידות בלבד כל אחת, הסטיישן מתקרבת ל200,
"בלבד" כי זה ממש לא הרבה, מה שעוד יותר גרוע זה מכירות דגמי ה4 דל' של הפוקוס,
18 בנזין ו13 דיזל בלבד, שלדעתי זה מצביע על כך שתהיה לו בעיה רצינית בזמן המכירה, לשיקולך.
 
אם אתה רוצה ללכת על בטוח עם רכב אירופאי, מה שנקרא קלף די בטוח, זה כנראה הפיג'ו 3008 שעד כה הוכיח את עצמו כג'יפון מוצלח מאוד, חבילה איכותית ונהדרת, אך גם אמינה וסחירה מאוד.
המון תודה על התשובה המפורטת!
אני אכן מתכוון לחיות עם הרכב עד הסוף, זה מה שעשיתי עם הכריזמה והסוויפט, וככל הנראה אעשה עם הרכב הבא.
אם נמכרו קצת זה אומר שעלולה להיות גם בעיה בחלפים במידה ואצטרך?
הפג'יו 3008 אכן מוערכת מאד בכל מקום, אך לדעתי היא מעבר לתקציב שלי, אלא אם כן תהיה 2021 אפס ק"מ בעד 140 אלף ש"ח.
חייב לציין שהמחסום הפסיכולוגי אצלי גדול בקטע הזה, במיוחד שאני מתכוון למשוך עם הרכב הרבה ק"מ. מצד שני, מעולם לא היה ברשותי רכב אירופאי, חייב לציין שמתחיל לדגדג לי בעקבות השרשור.
שוב תודה על התשובה והכוונה לעזור

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk




ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם 3008 לא בתקציב אז לך על הספורטאג',

לא יהיה חסכוני כל כך בעיר, בבינעירוני עדיין צריך להיות בסדר, וגם אסייתי כך שיתן לך נחת רק מהיותו לא אירופאי, פסיכולוגית, זה עובד.

אם הנסיעות שלך לרוב בינעירוניות אז בכלל נושא הגיר פחות בעייתי, כי עיקר ההתחממות של הגיר הזה ובכלל הבעיות שיש בגירים רובוטיים כפולי מצמד מתחילות אם רוב הנסיעות עירוניות ועמוסות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיסקו כתב לפני כמה זמן על האקסיד דיזל. נשמעת כמו חבילה בול

 

אין הרבה היגיון להמליץ על 3008 ולהתעלם מאחיו הסיטרואני C5 איירקרוס, שמגיע עם 5 שנות אחריות, דיזל כמובן, והוא מאוד נוח.

 

כמובן שבגרסת הדיזל רצויה הגרסה היותר מאובזרת עם חלונות כפולים.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.12.2020 בשעה 23:03, gabizon79 כתב:

חשבתי אפילו על האופל גרנדלנד ב0 ק"מ במבצעים שיש עכשיו אבל אני אשכרה חושש מעלות טיפולים ואמינות באופן כללי.

 

ממה יש לחשוש בדיוק? מנוע טורבו דיזל וגיר אוטומטי פלנטרי יפני?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מוסיף שגרנדלנד חולק את אותו מנוע דיזל ותיבת הילוכים כמו ב 3008 וc5 קרוס. לא נשמעו בעיות לגבי תיבת ההילוכים והמנוע.

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1215 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...