Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההוי אמיצים ואמיצות, 

הטלויזיה בסלון נאספה אל הטלויזיה הגדולה שבשמיים אחרי 365 ימים. 

טלויזית מדבקה של pilot עם אחריות של ניופאן. 

התקשרתי לשירות הצבעתי בפניה על התאריכים והיא שלוח שלחה טכנאי. 

הטכנאי של רטפון ברח בבהלה מהבית ולא בגלל מואנה הכלבה שנבחה עליו אלא בגלל שלטענתו פגה האחריות (ביום אחד, כן?). 

מנהל של המוקד שירות התקשר אליי היום (אתמול היה בהלוויה לא עלינו), ואמר שידבר עם עם ניופאן. 

אם קניתי את הטלויזיה ב2/12 האחריות היא עד ה2 או עד ה3? 

האם יש לכם תקדימים? 

האם להוציא הלפיד והקלשון מארגז המצעים ולצעוד למשרדים? 

בברכה, 

אוהד

פורסם (נערך)

אני אומר עד ה 1.12

חודש הוא מה 1 עד ה 31, ה ראשון הבא כבר שייך לחודש הבא

אז ה 2.12 כבר שייך לשנה הבאה של הטלויזיה

ולכן אני אומר עד ה 1.12.

עריכה אחרונה על ידי DrorZi

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם (נערך)

גם אצלי זה קרה עם טלוויזיה של פיילוט, לא אחרי שנה ויום אלא שנה וחצי בערך.

 

משם עברתי ל-LG.

 

לעצם השאלה - אם מכלילים את יום הקנייה אז נגמר במעבר מה-1 ל-2 לחודש, אם לא מכלילים את יום הקנייה אז במעבר מה-2 ל-3 לחודש (משמע ב-3.12 בשעה 00:00 בלילה אין אחריות).

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

 

השאלה.. מתי קבלתה את הטלויזיה לבית.

אפשר לנסות.. ולמסור כי הטלויזיה הותקנה 1-2 ימים אחרי תאריך הקניה.

 

 

 

אייל.
 

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

פיילוט זה בד"כ אתה קונה בשופרסל ולוקח מהמקום, זה מה שאני עשיתי לפחות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

גם אני. 800₪ 50 אינץ'. פשוט הטלויזיה מתה בסלון וזאת הייתה בסופר מתחת לבית. 

אמתין למנהל ונראה מה אומר. 

העיקר שאצלם בפייסבוק יש מודעה על שירות מצטיין. 

אוהד

פורסם

תקרא על האחריות של ניופאן ותזדעזע. אין הרבה נותני שירות טובים בארץ, והם לא שונים בנוף. 

 

אגב זאת אחת הסיבות למה באמת כדאי ללכת על lg . אחריות מלאה ל 3 שנים מבלי כול מיני שיקוצים של שנה אחריות+ שנתיים על הגומי של הכבל האדום של גוף התאורה.

×
×
  • תוכן חדש...