Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש חוות דעת על צמיגי TOYO


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

הגיע הזמן להחליף את ארבעת הצמיגים ב SPORTAGE GTLINE שלי משנת 2018.

מידצ הצמיג : 245/45/R19 קוד מהירות W98

 

נתקלתי גם בהנקוק (שמותקנים היום על הרכב) וגם ב TOYO .

המחיר מאוד קרץ לי כ 600 ש"ח כולל התקנה ליחידה
הדגם הוא Toyo Proxes-T1 Sport 102Y TL XL

 

אשמח לחוות דעתכם ו/או הכוונה לחברות ודגמים נוספים.

 

תודה

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

הטויו צמיג בינוני שקיבל ציון רע יחסית למחיר שלו בכבישים רטובים ובשחיקה.

עדיף לך לחפש משהו אחר.

בנימה אישית אני נוהג כרגע על toyo mp4 ומאוכזב מהם ברמה שאין לתאר והם קיבלו ציונים גבוהים יותר.

B0464761-F035-44AB-B8A5-446A898B9856.png

פורסם

T1-sport באופן כללי זה צמיג עם אחיזה לא רעה, אבל לא נוח, רועש ונשחק מהר.
לא נראה לי מתאים לג'יפון.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 10 שעות, Roycohen1979 כתב:

הטויו צמיג בינוני שקיבל ציון רע יחסית למחיר שלו בכבישים רטובים ובשחיקה.

עדיף לך לחפש משהו אחר.

בנימה אישית אני נוהג כרגע על toyo mp4 ומאוכזב מהם ברמה שאין לתאר והם קיבלו ציונים גבוהים יותר.

B0464761-F035-44AB-B8A5-446A898B9856.png

 

אחלה צמיג, הקודם לו היה בעל דפנות רכות, דווקא זה כביכול שיפור וכמו שאתה רואה בתוצאות הן דיי טובות.

יש כמובן צמיגים טובים יותר.

במחיר כזה בדוק אם קיימים Falken FK510, בדיוק הרכבתי כאלו בסרן האחורי אצלי והם מעולים ועלו אפילו פחות. (225/35/18).

 

 

Opel Adam S 2017

פורסם

אהלן

 

ה FK510 של פאלקן מגיע בחתך 40, החתך שלי הוא 45 . האם זה תקין לרכב שלי ?

זה המפרט :

 

 

קוד מהירות: Y

 

קוד עומס: 98

 

קוטר חישוק: 19

 

חתך צמיג: 40

 

רוחב צמיג: 245
 
 

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

לא תקין.
אי אפשר להרכיב כל מידה שמתחשק לך. יש מידות מאושרות לרכב הספציפי שלך.
תוכל לבדוק מה מותר מול שירות לקוחות/ מחלקה טכנית של היבואן או במכון הטסטים.


toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בדיוק מה שחשבתי לעצמי, כי מי שהמליץ על הצמיג פה בשירשור כנראה לא מודע לזה שאין אותו במידה שלי.
אם יש המלצות לצמיגים במידה שלי במחיר יותר נמוך מ 600-700 לצמיג ובאיכות טובה, אשמח 

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם (נערך)

אכן לא מודע, לכן כתבתי בדוק אם קיימים, מסתבר שלא לצערי.

ברור שלא תשים חתך אחר.

 

זו מידה בעייתית מסתבר, אני מכיר את זה מקרוב.

נראה על פניו שהצמיגים של טויו הם הצמיגים במחיר הכי נורמלי מבחינת מותג טוב שתקבל, בשביל נסועה נורמטיבית של 10-15K בשנה אני מתאר לעצמי שתוכל עם הצלבה להוציא מהם כ 40K +-, אני על חתך נמוך יותר הצלחתי להוציא 40-45 על צמיגים עם שחיקה פחות טובה (פוטנזה s001 ורביעיית  contisportcontact 5).

 

https://www.tiredeal.co.il/html5/ProLookup.taf?_ID=24819&PF=&did=1120&G=&SM=&PAGE=100

 

יש שם גם הנחה של 3% עם הקופון TD005

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם

אני לא יודע מה עדיף לך - טויו גם פחות נוחים וגם עם קוד עומס יותר גבוה ( 102 במקום 98 ).
אולי לטובת הנוחות והשקט עדיף להוסיף עוד כספים לקנות האנקוק מקוריים עם קוד 98, שגם יחזיקו מעמד יותר קילומטרים.
אם עניין הנוחות פחות מפריע לך והעדפה לאחיזה יותר גבוהה בפניות, תיקח טויו שגם יותר זולים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אחרי הסט של קונטי sport contact 5 שהיו לי,החלפתי חהנקוק מחבר שפירק מהרכב שלו (היו במצב מצויין) והייתי ממש מבסוט.

נראה לי שאשקיע ואמשיך עם הנקוק.

 

שאלה- הציעו לי צמיגי Minerva

מישהו שמע עליהם?

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

מינרבה - צמיג סיני, אותו מייבא לארץ יבואן של קונטיננטל ( עד כאן נגמר הקשר ביניהם ).
היה לי פעם צמיג כזה על רכב מסחרי. היה בסך הכל בסדר ושרד המון קילומטרים.
אם אתה מחפש משהו זול, כבר עדיף Riken או Kleber ( חברות בת של מישלין ).



  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ריקן צמיג מזבלה. העפתי זוג כאלו לאחר שנת שימוש מאחר והאוטו התנהג בצורה מסוכנת. לאחר החלפה לגודייר ההתנהגות של הרכב הפכה לשונה ובטוחה לחלוטין. גם קלבר צמיג ממש לא משהו לפי מבחנים מחו"ל, לרוב מדורג מקום או שניים מעל הסיניים. אם כבר אפשר לשקול פאלקן ze310 כצמיג שמהווה תמורה טובה ולא נחות משמעותית מהמובילים.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

השוואתי את ריקן וקלבר למינרבה,
לא לגודייר.
פאלקן גם אופציה לא יקרה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בתאריך 16.10.2020 בשעה 13:20, SeazeR כתב:

אחרי הסט של קונטי sport contact 5 שהיו לי,החלפתי חהנקוק מחבר שפירק מהרכב שלו (היו במצב מצויין) והייתי ממש מבסוט.

נראה לי שאשקיע ואמשיך עם הנקוק.

 

שאלה- הציעו לי צמיגי Minerva

מישהו שמע עליהם?

 

קונטיננטל ספורט קונטקט 5 או הפרמיום קונטקט 5? יקח אותם השד על הבלבולי ביצים עם השמות האלו שלהם לצמיגים, זה מבלבל לגמרי.

גם הצמיגים שונים מהותית, כי לרדת מספורט קונטקט 5 למשהו כמו Minerva זה מוגזם מאוד ואתה תרגיש שמיים וארץ עד כדי שלא תנהג ברכב כנראה כפי שהוא היה לפני כן.

אם אתה עם הספורט קונטקט 5 - חפש תחליף ראוי אם אתה נוהג ברכב למטרת הנאה .. אחרת גם הקונטיננטל היו בזבוז

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...