Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדיוק בעמוד הקודם מישהו שאל שאלה דומה:

ציטוט

מצאתי מישהו שמדד כמה צורכת הA129 לשעה:
1.Front 1080p 60fps 1.74W

2.Front+Rear 1080p 30fps 2.89W
3.Parking Mode 5fps Front 1.33W
4.Parking Mode 5fps Front+Rear 2.23W

בצילום של 5FPS המצלמה צורכת 2.33W, לפי הנוסחה P=V*I זה יוצא 0.466mAh בשעה.
זה בעיקר תלוי בתקינות המצבר ובכמה צרכנים נוספים מחוברים.
הייתי משער שבערך עד 12 שעות יכולה לפעול בלי בעיה.

לזמנים ארוכים מומלץ סוללת גיבוי, למשל עם סוללה של 20,000mAh המצלמה יכולה לפעול כמעט 43 שעות.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

שלום לכולם 

רכשתי viofo a129 duo קדמית ואחורית ir

התקנתי עם חיבור לבית פיוזים ובמצב חניה המצלמה ניכבת לאחר זמן מה מה יכולה להיות הבעיה?

 

פורסם

המצלמה מחוברת לפיוז שמספק מתח גם כשהרכב כבוי?
יש בערכה בורר מצבים בין רמות מתח, על כמה זה מוגדר אצלך 12.4/12.2/12V ?
 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 14 שעות, FiS כתב:

המצלמה מחוברת לפיוז שמספק מתח גם כשהרכב כבוי?
יש בערכה בורר מצבים בין רמות מתח, על כמה זה מוגדר אצלך 12.4/12.2/12V ?
 

טעות שלי המצלמה עובדת,פשוט לא היתה מוגדרת לחניה,

אבל יש בעיה אחרת

1.אין רצף של צילום בנסיעה! יש צילום בתחילת הנסיעה כמה דקות אחכ הפסקה של חצי שעה ואז בסוף הנסיעה שוב צילום של מספר דקות,מה יכולה להיות הבעיה?

2.בחיבור של קידמית ואחורית יש רק רזולוציה של 1080p האם ניתן לשיפור?

3.מהיכן מורידים גרסה למצלמה?

פורסם

 

לפני 12 שעות, EladOs34 כתב:

איפה נמכר ה Viofo a129 duo במחיר הזול ביותר? קופונים וכו יתקבלו בברכה

מאליאקספרס, 129$. חנות מומלצת שהזמנתי ממנה כבר כמה מצלמות
https://s.click.aliexpress.com/e/_dYMLdFT

 

לפני 11 שעות, rsm כתב:

טעות שלי המצלמה עובדת,פשוט לא היתה מוגדרת לחניה,

אבל יש בעיה אחרת

1.אין רצף של צילום בנסיעה! יש צילום בתחילת הנסיעה כמה דקות אחכ הפסקה של חצי שעה ואז בסוף הנסיעה שוב צילום של מספר דקות,מה יכולה להיות הבעיה?

2.בחיבור של קידמית ואחורית יש רק רזולוציה של 1080p האם ניתן לשיפור?

3.מהיכן מורידים גרסה למצלמה?

1) חיבור המתח למצלמה תקין? הכרטיס זיכרון חדש או ישן?
2) זאת גרסת ה-Duo הרגילה? 1080p זאת הרזולוציה המקסימלית.
3) https://support.viofo.com/support/solutions/folders/19000140970
תבחר בדגם המצלמה שלך, ההתקנה פשוטה מאוד.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המצלמות שלי מחוברות ומקליטות כמעט כל הזמן, יש לי את ה- Vico power plus שהומלץ בפורום בזמנו.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
לפני שעתיים, FiS כתב:

 

מאליאקספרס, 129$. חנות מומלצת שהזמנתי ממנה כבר כמה מצלמות
https://s.click.aliexpress.com/e/_dYMLdFT

 

1) חיבור המתח למצלמה תקין? הכרטיס זיכרון חדש או ישן?
2) זאת גרסת ה-Duo הרגילה? 1080p זאת הרזולוציה המקסימלית.
3) https://support.viofo.com/support/solutions/folders/19000140970
תבחר בדגם המצלמה שלך, ההתקנה פשוטה מאוד.

החיבור תקין והכרטיס חדש

מה ההגדרות המומלצות למצב חניה?

מה זה fps ?

 

 

פורסם

אולי משהו בהגדרות, תנסה לעשות ריסט. אם הבעיה חוזרת נסה להחליף  כרטיס זיכרון ולראות אם הבעיה חוזרת על עצמה.

FPS - Frames per secon, ז"א כמה תמונות בשנייה המצלמה מצלמת.
בצילום רציף המצלמה מצלמת 30 תמונות בשנייה, במצב חנייה אתה יכול להגדיר את זה על 5FPS. זה עוזר לחסוך באנרגיה. 
כמובן שהתמונה שתתקבל תהיה פחות חלקה, אבל זה כבר שיקול שלך.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)
פורסם

לא יודע למה יש הבדל, אבל אהבתי את התרגום של shipping 

image.png.a06bc470ba0a61ad9ce0b73209ea2f4d.png

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 32 דקות, Daniel009 כתב:

בקישור הראשון זאת A119 V2
בקישור השני זאת A119 V3

 

  • אהבתי 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 21 שעות, FiS כתב:

אולי משהו בהגדרות, תנסה לעשות ריסט. אם הבעיה חוזרת נסה להחליף  כרטיס זיכרון ולראות אם הבעיה חוזרת על עצמה.

FPS - Frames per secon, ז"א כמה תמונות בשנייה המצלמה מצלמת.
בצילום רציף המצלמה מצלמת 30 תמונות בשנייה, במצב חנייה אתה יכול להגדיר את זה על 5FPS. זה עוזר לחסוך באנרגיה. 
כמובן שהתמונה שתתקבל תהיה פחות חלקה, אבל זה כבר שיקול שלך.

ב5 fps מה קורה אם יש אירוע במצב חניה?

המצלמה תנעל קובץ?!

fis אתה יכול להעלות צילום מסך של ההגדרות של המצלמה שלך?

פורסם

ב-5 FPS הוידיאו שיתקבל לא יהיה חלק וייראה עם "תקיעות". פחות פרטים ייקלטו.
גם במצב של 5FPS המצלמה תנעל את הקובץ מלהימחק (בדיוק כמו ב-30FPS).
כמובן שמומלץ לשים על 30FPS, כך תתקבל לנו תמונה חלקה.

אין לי גישה כעת למצלמה של VIOFO, אבל נסה להסתכל על המדריך הזה:

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...