Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה ואחרי אינספור מיילים, קיבלתי זיכוי על המצלמה.

במקביל פתחתי אותה אתמול, חשבתי אולי אראה משהו שבור או מנותק. נאדה. הכל נראה במקום.

אז מי שרוצה לקחת VIOFO ולנסות את מזלו בתיקון, מוזמן לשלוח הודעה.

סוף טוב (לי, פחות למצלמה).

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

בדקתי. הקבלים נראים סבבה.

 

מצאתי עוד סרטון ביוטיוב, שנראה שצולם בארץ, של מישהו שמתאר את אותה התקלה.

עריכה אחרונה על ידי GOLF
פורסם

Garmin dash cam 55, כל הקבצים בכרטיס הזכרון הם דקה אחת +/-

יש דרך כלשהי לשנות את זה? לא מצאתי בהגדרות של המצלמה וגם לא בהוראות השימוש.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

היום אחרי הזיכוי הוזמנה לה מצלמת Xiaoyi YI במחיר של 215 ש"ח כולל משלוח מאמאזון (העדפתי להזמין מהם כי יש לי נסיון טוב איתם בעיקר בזכות משלוח מהיר וטוב). לא חרשתי יותר מדי את הרשת בחיפוש מידע, אבל כן בדקתי תלונות לגבי אמינות (פחות משמעותית מה-VIOFO). יש לחבר כזאת מזה חודשיים והוא מרוצה מאוד.

נקווה לטוב.

פורסם

שלום,

חיברתי את מצלמת הרכב למצת, אך כנראה שהמצת לא מתנתק כאשר הרכב לא מונע (פורד פוקוס 2008 ).

האם אפשר לסדר זאת באיזו דרך?

הזמנתי את החלק לחיבור בתיבת הפיוזים, האם גם שם החשמל לא מתנתק?

תודה.

פורסם
החיפזון מהשטן. מצלמות של שיאומי לא שורדות חום. אם יתמזל מזלך היא תשרוד את החורף...

 

הכל יכול להיות.

עד שקניתי את ה-Viofo ראיתי את כל השבחים עליה בפורום. עשרות עמודים - והיא נדפקה תוך שבוע. אז חיפזון זה לא העניין, אלא יותר מזל. דווקא באינטרנט כמות התקלות המדווחת קטנה בהרבה מאשר ב-Viofo.

בכל אופן, גם אם תשרוד רק את החורף, זה כבר יותר משבוע בודד, ובפחות כסף.

פורסם

חברים תעשו לעצמכם טובה ותתרחקו מ VIOFO פשוט זבל.

הזמנתי את ה 119 לעצמי (אחרי המלצות של אלכס) כולל מודול GPS, הייתה אצלי שבוע ועשה רושם שהכל סבבה.

הזמנתי עוד 2 אחד לחמי ואחד לאבא.

שבוע אחרי שלי נדפקה, פשוט תקוע על הלוגו של VIFIO כל הזמן נסיתי הכל כולל שדרוג ועדכון גרסה, מצלמה מתה.

אצל אבא שלי מהיום הראשון היא פשוט נכבת ונדלקת תוך כדי נסיעה והתאריך ושהשעה כל הזמן מתאפסים.

ניסינו ניקוי מגיעים ועוד כמה שטויות שאנשים שדיווחו שעזר להם ברשת.

המצלמה של גיסי פשוט שבקה אחרי חודש, הפסיקה להידלק כלל, כמובן שבדקנו ספקים אחרים כבלים אחרים, כלום פשוט מתה.

 

3 מצלמות 3 דפוקות פשוט מדהים מוצר כ"כ חרא עוד לא ראיתי !

ממש מצטער על היום שנכנסתי לשרושור הזה והקשבתי לאלכס, והכי עצוב זה שאני המלצתי לחמי ולאבא שלי והכי לא נעים לי מהם...

2017 Type R

פורסם

וואו, אני מתחיל לפחד עכשיו באמת, הזמנתי את שלי לפני שבוע..

 

מקווה שלא יהיו בעיות.

 

מאיפה הזמנת את המצלמות?

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

אני לעומת זאת גם קניתי 3 מצלמות של VIOFO, לי, לאחי ולאבא שלי, ושלושתן עובדות מצויין כבר כמעט שנה.

בנוסף גם חבר מהעבודה קנה אחת קצת אחרי וגם לו אין תלונות.

כולן אגב ללא GPS.

פורסם
היי חברים,

אני יודע שאני לא מקורי, אבל... גם אני מחפש מצלמה לרכב.

עברתי על ההודעות מהחודשים האחרונים והחכמתי, תודה על כל המידע השימושי.

ובכל זאת, עדיין לא מצאתי את מבוקשי: אני מחפש מצלמה חד-כיוונית בתקציב של 500-600 ש"ח. ידוע לי שהמשתמשים הדומיננטיים פה ממליצים על Viofo A119, אבל התרשמתי שיש לה יותר מדי בעיות ולכן עם כל היתרונות שלה זו לא אופציה מבחינתי. אני מוכן לשלם עוד קצת בשביל מוצר אמין יותר.

ראיתי גם שמשתמשים אחרים המליצו על מצלמות של DOD, האם יש להם מצלמה מומלצת במסגרת התקציב שציינתי?

 

מנסה שוב. מישהו יכול לעזור? מכיר מצלמה שעומדת בקריטריונים?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...