Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים!

חבר שלי קנה מצלמה פשוטה וזולה שמגיעה עם כבל רגיל למצת הרכב (הכבל לא מתפרק). הוא שאל האם ניתן לחבר את המצלמה לתיבת הפיוזים עם ה-hardwire של ...VIOFO למשל או של כל חברה אחרת (5V 2W)?

משהו כזה (להמחשה) - http://clip2net.com/s/3NObJYJ

תודה על הייעוץ.

עריכה אחרונה על ידי Ev Jen
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שלום חברים!

חבר שלי קנה מצלמה פשוטה וזולה שמגיעה עם כבל רגיל למצת הרכב (הכבל לא מתפרק). הוא שאל האם ניתן לחבר את המצלמה לתיבת הפיוזים עם ה-hardwire של ...VIOFO למשל או של כל חברה אחרת (5V 2W)?

משהו כזה (להמחשה) - http://clip2net.com/s/3NObJYJ

תודה על הייעוץ.

 

כן ניתן. אפשר גם לחבר עוד שקע מצת ליד תיבת הפיוזים ולהשתמש בכבל הנוכחי.

פורסם

וואו, איזה שרשור!

 

אבל קשה להדיוט כמוני (בתחום הזה, כן?) למצוא את מה שחשוב לי:

 

אני מתכוון לקנות שתי מצלמות לשני הרכבים, כאשר מה שחשוב לי, מעבר לאיכות סבירה, זה קלות הפעלה (לאתר מה צולם, להוריד למחשב...), ו- אם יש, מכשירים שעובדים על אנרגיה סולארית.

 

מספיק לי כיוון אחד (לכביש), ועדיף מחיר צנוע עד סביר (ייכנסו שתיים כאלה בפחות מ 75 דולר?)

 

תודה, דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

שלום רב,

אני מחפש לקנות 2 מצלמות לרכב - האחת לצילום כביש קדמי (מצלמה דואלית - כדי שתצלם גם את פנים הרכב) והשניה לצילום כביש אחורי.

האם יש המלצות / אתרים מומלצים / מחירים מומלצים?

אשמח למידע בנושא!

תודה!

פורסם

אהלן חברים :-)

אני מחפש מצלמה שתצלם טוב בלילה (השעות העיקריות שאני נוהג)

עם זווית צילום רחבה, רצוי שתהיה דו כיוונית,

והכי חשוב - פונקציה שתאפשר לה לצלם גם בזמן חנייה ברגע שקורה משהו (דפיקה וכו')

לגבי תקציב - לא מבין כל כך בתחום ובטווחי מחירים, אבל כל עוד לא הגענו ל4 ספרות אני אסתדר :-)

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם

פתרון שמצאתי למי שמעוניין להפעיל את המצלמה שלו כמצלמת מעקב בזמן חניה וללא שום תלות במצבר הרכב.

התקנתי בתוך תא הכפפות שקע של מצית+מטען וסוללה בנפח עצום של 26800 שמזינה את המצלמה .

בזמן הנסיעה הסוללה מסוגלת להיטען במהירות בזרם של 4A!

 

השילוב הזה עובד מצויין. הסוללה הענקית מספיקה לצילום רצוף של 48 שעות (במצלמה שלי).

בשל זרם הטעינה הגבוה הסוללה נטענת בזמן יחסית מהיר על מנת להיות מוכנה לצילום בזמן החניה הבאה.

 

https://www.amazon.com/Anker-PowerCore-Portable-Double-Speed-Recharging/dp/B01JIWQPMW/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1506019584&sr=8-5&keywords=anker+power+bank

 

anker.jpg

S60 Rdesign

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

באנג'י,

אני בעצמי חשבתי לבנות מוצר דומה עוד לפני כמה שנים. יש לי כמה מצלמות שעובדות על מתח המצבר.

הבעיה היא שלדעתי הטמפרטורות בישראל גבוהות מדי והסוללה עלולה להתפוצץ ואני מאוד מפחד מזה.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

רוצה לקנות מצלמות לרכב של בת הזוג, לחלון האחורי אקנה a118, לקדמי, מעונין במצלמה טובה שאפשר לסובב ימינה ושמאלה במידת הצורך (ע"מ לצלם את חלון הנהג/נוסע , בשיחה עם שוטר / כל יצור אחר שמתקרב לאוטו ולא אמור להתקרב אליו בזמן עמידה ברמזור). המלצות?

 

Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם

אז שבוע וקצת אחרי שקיבלתי את הVIOFO שהזמנתי מbanggood עם קופון, המצלמה מתה.

אחרי שבוע עבודה בלבד!! מקווה שיזכו אותי אחרי שאכתוב להם.

המוביוס עבדה קרוב ל-5 שנים וגם אחרי שנסדקה העדשה המשיכה לעבוד. הviofo המהוללת מתה אחרי שבוע. באסה.

פורסם

A119S

לא נדלקת. לא ברכב ולא בחיבור USB אחר. הבוקר נסעתי ועבדה, אחרי 3 שעות כשנכנסתי לרכב כבר לא עובדת.

מעצבן.

פורסם

ממש ממש מבאס ומפחיד.. מקווה שיזכו אותך הייתי בטוח שזה מוצר ברמה גבוהה, אני הזמנתי את שלי אתמול.. ב74 דולר לא כולל משלוח

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

עכשיו אחרי שהתחלתי לחפש ברשת מידע מצאתי אינספור הודעות על תקלות שונות ומשונות. כנראה שחוץ מאיכות אין למצלמה הזאת מה להציע. אורך חיים בטוח לא.

פורסם

האם יש לך רכיב gps?

אם כן, האם אתה מספק את המתח דרכו?

האם כאשר ניסית להפעיל את המצלמה בבית, נתת את המתח דרך המתאם של הפלאפון או הusb של המחשב?

האם בדקת מכשיר אחר עם הכבל שנתת איתו מתח?

 

האם הכבל שאתה משתמש בו ברכב הוא ובבית הוא הכבל המקורי שהגיע עם המצלמה?

האם שנאי הusb שאתה משתמש בו לתת מתח למצלמה כאשר היא ברכב הוא שנאי הusb המסופק בערכה של המצלמה?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...