Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן וניסיתי גם כבל אחר

בחיבור פלאפון למחשב כן מופיעה התיקייה שלו

הבעיה במחשב שהוא פשוט לא מזהה דיסקים ואי אפשר לצרוב אז אני לא יודע אם זה קשור

 

פורסם

אהלן אנשים.

הviofo a119 v1 שלי כבר בת יותר משנה.

היא מקבלת מתח מחיבור קבוע בעזרת הכבל המקורי של viofo (עם הפיוז זכוכית המובנה).

 

שמתי לב שלפעמים אני מניע את הרכב והמצלמה לא נדלקת, צריך ללחוץ על הכפתור ההדלקה ומשם היא עובדת מצוין.

דבר זה קורה במיוחד בימים חמים וזה קורה אחת לשבועיים בערך.

 

מישהו נתקל בתופעה? חושש ממרפי שאגלה שהיא לא עבדה בדיוק מתי שאני הכי אצטרך אותה.

פורסם

מבאס. הייתי צריך לקלף את כל תושבת gps כי היא הייתה צמודה למוביילי אז אי אפשר היה להכניס כבל ישירות למצלמה.

30 דקות לקח לי לקלף את התושבת ולקלף את שאריות הדבק עם ipa.

אחרי זה הבנתי שבגלל המוביילי ועם הזווית שהכבל נותן בצד שמאל של המצלמה יוצא שאני תולה אותה לא מתחת למראה שהוא לא יפריע אלה ממש מול הפנים שלי והמצלמה תקוע לי מול הפנים. ניסיתי מיקומים שונים ברחבי השמשה אבל זה פשוט נראה תקוע ומציק בעין. קניתי מתאם זוויתי למיני usb שיגיע מסין בעוד מלא זמן. באייבי הוא עלה 3₪ בארץ דורשים עליו 48₪ + 20₪ משלוח הגנבים.

 

ממש מבואס מהviofo. מצד אחד התושבת gps הבעייתית מצד שני למשהו הם החליטו שזה חכם לעשות את הכניסת מיני usb בצד במקום בחלק העליות כמו בתושבת gps...

 

בנתיים אני תקוע בלי מצלמה. למזלי אני גם ככה לא יכול לנהוג בשבועות הקרובים בגלל ניתוח שעברתי.

 

אבל אני ממש שוקל כבר להזמין את הv2 אולי אפילו את גרסאת הs.

פורסם
חיובי!

 

רק שאלה ברשותך. קראתי לרוב שבעיית הgps בדר"כ גורמת לניתוקים בזמן הקלטה. אצלי ברגע שהמצלמה עבדה הכל היה פיקס וללא היבהובים במסך. זה רק לפעמים לא נדלק לי בהנעה וצריך היה ללחוץ על הכתפור.

לא היה לי חופש בין התושבת GPS כי לקחתי ספוג של מצלמת v2 ושמתי על הv1 שלי.

אתה עדיין חושב שבעיית ההדלקות פעם בשבועיים יכולה לנבוע מתושבת הgps?

 

אתה חושב שזה יתכן שגם בעיית האי הדלקה בלי כפתור פעם בשבועיים כתוצאה מהחיבור הבעייתי לתושבת?

 

תודה מראש!

פורסם

כרגע עלה לי לראש עוד כיוון אפשרי לבעיה.

יכול להיות ספק המתח לא מספק מספיק זרם/ מתח.

תבדוק שאתה משתמש בשקע 2.1 אמפר.

יכול להיות החלפה שלו תפתור את הבעיה.

 

בכל מקרה מאוד מומלץ להשתמש בשקע הusb שעל גבי המצלמה עצמה.

פורסם
כרגע עלה לי לראש עוד כיוון אפשרי לבעיה.

יכול להיות ספק המתח לא מספק מספיק זרם/ מתח.

תבדוק שאתה משתמש בשקע 2.1 אמפר.

יכול להיות החלפה שלו תפתור את הבעיה.

 

בכל מקרה מאוד מומלץ להשתמש בשקע הusb שעל גבי המצלמה עצמה.

הכבל הוא מקורי של viofo והוא מחובר ישירות לצמת שירות. יש עליו ווסט מתתח מובנה של 1.5a.

 

אני פשוט לא ראיתי בשום מקום שמצלמה שלא נדלקת כלל מידי פעם היא חלק מהתסמינים של הבעיית תושבת gps.

פורסם
הכבל הוא מקורי של viofo והוא מחובר ישירות לצמת שירות. יש עליו ווסט מתתח מובנה של 1.5a.

 

אני פשוט לא ראיתי בשום מקום שמצלמה שלא נדלקת כלל מידי פעם היא חלק מהתסמינים של הבעיית תושבת gps.

יכול להיות הממיר 1.5 אמםר לא מספיק טוב.

כדאי לרכוש אחד טוב יותר, למשל אחד של אנקר.

פורסם
יכול להיות הממיר 1.5 אמםר לא מספיק טוב.

כדאי לרכוש אחד טוב יותר, למשל אחד של אנקר.

זה הממיר המקורי של אנקר אני בספק שזה שורש הבעיה. אנסה לשלול דברים אחרים טרם אפרק את הדש בורד שוב כדי להשחיל כבל אחר.

פורסם

יש ברשותי A119 מהדור הראשון ללא GPS והיא עובדת נהדר!

לדעתי ה-GPS מיותר.

בהמלצתו של אלכס, הזמנתי A119 V2 עבור אשתי, אחי ואשתו - שלושתן מאליאקספרס ל-3 כתובות שונות כמובן.

את הראשונה הצלחתי להשיג במחיר של 70$ כולל משלוח (היה מבצע) ולאחר מכן את השתיים האחרות ב-76$ (לאחר 4$ הנחת קופון למשתמשי אליאקספרס חדשים).

עכשיו רק נותר לחכות חודש-חודשיים ולקוות שהן יגיעו ושהן מקוריות :)

פורסם
יש ברשותי A119 מהדור הראשון ללא GPS והיא עובדת נהדר!

לדעתי ה-GPS מיותר.

בהמלצתו של אלכס, הזמנתי A119 V2 עבור אשתי, אחי ואשתו - שלושתן מאליאקספרס ל-3 כתובות שונות כמובן.

את הראשונה הצלחתי להשיג במחיר של 70$ כולל משלוח (היה מבצע) ולאחר מכן את השתיים האחרות ב-76$ (לאחר 4$ הנחת קופון למשתמשי אליאקספרס חדשים).

עכשיו רק נותר לחכות חודש-חודשיים ולקוות שהן יגיעו ושהן מקוריות :)

 

אין שום חסרונות באי שימוש בgps? איך המצלמה מקבלת אצלך מתח?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...