Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אהלן חברים. שאלה (שבטח חוזרת על עצמה, אבל אני באמת לא מוצא את עצמי בשרשור המפלצתי הזה :) )

 

אז הבנתי ש viofo a119 היא המצלמה המומלצת. האם ללכת על דגם ה S או הרגיל V2?

 

בנוסף - אני מעוניין שהיא תצלם כשהיא מזהה תנועה כשהרכב חונה. אני מעוניין לקנות 2 מצלמות כאלו, אחת לאחורה ואחת לקדימה. מה אני צריך לטובת העניין? ואיזה בעל מקצוע יכול לעזור בחיבור לפיוזים?

פורסם

מצטער לא ניתן לערוך את ההודעה.

עוד שאלה מאיפה ניתן להזמין את המצלמה A119s במחיר סביר.

אני רואה שהמחיר עלה מאוד וכיום הכל כמעט למעלה מ 100 דולר.

שוב את דגם 119s וללא gps

פורסם (נערך)

מצטרף לשאלה של קודמי יועד, האם ללכת על a119 הs או העדשה הרגילה אבל v2

בנוסף המצלמה כרגע נמכרת כולל gps בקצת פחות מ74 דולר. האם זה דגם הv2? יש מצב שזה בדיוק הדגם שאלכס סקר בדף הYouTube ואז זה אומר שזה לא v2

https://www.gearbest.com/car-dvr/pp_392248.html

עריכה אחרונה על ידי guymichaelis
פורסם (נערך)

^ guymichaelis,

 

בדקתי את ההבדלים בין A119 V2 (וגם V1) לבין החדשה A119s ושמתי לב לנקודות הבאות:

 

 

- זווית צילום צרה יותר 135 מעלות לעומת 160 (ב- A119)

- רזולוציה נמוכה יותר של 1080P עם 60 פריימים בשניה לעומת 1440P (ב- A119)

- חיישן של סוני ב- A119s

- איכות צילום טובה יותר בלילה ב- A119s

 

 

ולכן מי שחשובה לו איכות צילום בלילה, אז שיבחר ב- A119s

ומי שלא ונוסע לרוב ביום, אז מומלץ לבחור את ה- A119 ולהגדיר רזולוציה של 1440P.

 

אני רכשתי עכשיו 3 מצלמות A119 V2.

אם אתה הולך על ה-A119 אז תחפש חנות שמוכרת את ה-V2.. אל תקנה את הגרסה הראשונה.

עריכה אחרונה על ידי fusion-x
פורסם

קראתי כאן כמה עמודים על חברה שהצליחו להשיג את ה VIOFO A119 V2 במחיר שהוא מתחת לרף המכס.

בעלי אקספרס הכל מתחיל מ 89 דולר ובגירבסט זה כבר לא קיים.

 

אשמח לקישור למקום שמוכר מתחת לרף המכס.

תודה.

פורסם
קראתי כאן כמה עמודים על חברה שהצליחו להשיג את ה VIOFO A119 V2 במחיר שהוא מתחת לרף המכס.

בעלי אקספרס הכל מתחיל מ 89 דולר ובגירבסט זה כבר לא קיים.

 

אשמח לקישור למקום שמוכר מתחת לרף המכס.

תודה.

 

אני גם מחפש ובנתיים מצאתי ב ebay מוכר שנראה רציני. הוא גם מראה בפרוש שמדובר ב v2

http://www.ebay.com/itm/A119-V2-Capacitor-Night-Vision-2K-HD-1440p-2-0-160-Car-Dash-Camera-LDWS-WDR-E1-/112443087023?hash=item1a2e2158af:g:04IAAOSw-3FZAx59

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...