Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבנתי שA119 GPS ממולצת .אני רוצה להזמין 2 מצלמות לי ולאחי .האם יש קופון הנחה .לבצע את הרכישה לכול מצלמה בנפרד על מנת לא לשלם מכס .יש איזה חנות ממולצת

פורסם

קישו,

 

1. כדי להימנע מעיכובים וחיובים של המכס, תזמין את שתיהן בנפרד.

לדעתי ה-GPS מיותר ומוסיף למחיר המצלמה ולכן, קרוב לוודאי שתצטרך לשלם מס (גם אם הן תישלחנה בנפרד).

 

2. בנוגע לדיל טוב לקניה, תבדוק ב-2-3 העמודים האחרונים אני ועוד חבר נוסף פרסמנו קישורים ל-A119 ו- A119S שתיהן ללא GPS

פורסם

תודה הזמנתי דרך הקישור שרשמת המחיר 265 שח .אני יבצע עוד הזמנה בערב הוא מספיק כמה דקות בין ההזמנות על מנת לא לאחד אותם ולעבור את התשלום של 75 .והאם כדאי להזמין גם את הפילטר של המצלמה

פורסם

אודה לקישור למצלמה עדיף שמצלמת גם בחניה שהחיבור שלה למצת פשוט

מצלמה שאינה דורשת מפצל פיוז וכד אלא רק הכנסה לשקע המצת ברכב

פורסם
הבנתי שA119 GPS ממולצת .אני רוצה להזמין 2 מצלמות לי ולאחי .האם יש קופון הנחה .לבצע את הרכישה לכול מצלמה בנפרד על מנת לא לשלם מכס .יש איזה חנות ממולצת

 

שימו לב שיש עכשיו סייל של אליאקספרס בשיתוף עם דואר ישראל ניתן לקנות את viofo a119 בפחות מ 75$ מתחת למכס.

הנה מוכר שדי הרבה קנו ממנו והוא משתתף בסייל:

 

http://s.click.aliexpress.com/e/qvj2BII

 

נ.ב אפשר גם לקבל קופון באליאקספרס עצמו לתקופת הסייל.

פורסם

סליחה אני הדיוט בתחום. המצלמה 119 למה היא מתחברת ברכב לשקע USB? למצת? האם זה דורש פעולה מיוחדת מעבר לחיבור פשוט למצת או ל.USB. ?

 

שימו לב שיש עכשיו סייל של אליאקספרס בשיתוף עם דואר ישראל ניתן לקנות את viofo a119 בפחות מ 75$ מתחת למכס.

הנה מוכר שדי הרבה קנו ממנו והוא משתתף בסייל:

 

http://s.click.aliexpress.com/e/qvj2BII

 

נ.ב אפשר גם לקבל קופון באליאקספרס עצמו לתקופת הסייל.

פורסם
שימו לב שיש עכשיו סייל של אליאקספרס בשיתוף עם דואר ישראל ניתן לקנות את viofo a119 בפחות מ 75$ מתחת למכס.

הנה מוכר שדי הרבה קנו ממנו והוא משתתף בסייל:

 

http://s.click.aliexpress.com/e/qvj2BII

 

נ.ב אפשר גם לקבל קופון באליאקספרס עצמו לתקופת הסייל.

אני רואה שזה V2 שזה כבר חשוב.

 

האם הגירסה הזאת מתחברת עם כבל או עם סוללות? כי בתחתית הדף מכירה רשום שיש צורך לקנות כבל נוסף כלשהו.

לגבי CPL - האם חובה לרכוש? כמה משמעותי הוא?

לגבי GPS - מה הוא נותן ששווה להוסיף עוד 10$ עליו?

לגבי כרטיס זיכרון - האם אפשרי לרכוש 16GB במקום 32? הרי הוא מקליט עד הסוף ומתחיל מחדש לא?

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

פורסם

לגבי ה CPL יש שיפור קטן באור יום אך לפי דעתי לא שווה את התוספת האיכות של המצלמה מספיק טובה גם ההשתקפות של השמשה. לגבי הGPS לא ראיתי שום יתרון במיוחד לא מול חברות ביטוח. בקיצור תקנה את הגרסה של a119 ללא האיבזורים.

פורסם
לגבי ה CPL יש שיפור קטן באור יום אך לפי דעתי לא שווה את התוספת האיכות של המצלמה מספיק טובה גם ההשתקפות של השמשה. לגבי הGPS לא ראיתי שום יתרון במיוחד לא מול חברות ביטוח. בקיצור תקנה את הגרסה של a119 ללא האיבזורים.
יש את הa199 באתר zapals במחיר טוב,האם אפשר לקנות משם?

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

פורסם

ברמת העקרון האם ניתן לבטל WIFI במצלמות שמגיעות עם WIFI, אני רגיש לקרינה וחושש ממנה?

וכן האם ניתן לבטל במצלמות שמגיעות עם צפצופי התראה לגבי סטיה מנתיב ואי שמירת מרחק את האופציה הזאת . יש לי מוביילי ובלימה אוטונמית ברכב אין לי צורך ברעשים נוספים.

בינתים הזמנתי מצלמה מאלי אקספרס ב15 דולר מצלמת מיני במבצע להתגלח עליה ואחרי זה אבין יותר בתחום

תודה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...