Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קניתי את המוצר [h=1]vico power plus[/h]איפה אפשר להתקין את המוצר הזה?

הייתי אצל מתקין מערכות והוא אמר שהוא לא יודע להתעסק עם המוצר הזה

אני מעדיף באזור ירושלים

פורסם

שלום

 

בעקבות ריבוי מקרים של תלונות שווא על נהגי מוניות הייתי רוצה לקנות לאבא שלי מצלמה דו כיוונית למונית.

http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1269195

 

לפי מה שראיתי בכתבה יש לבחור את המצלמה הזאת :

https://www.amazon.com/Transcend-Drive-Recorder-Suction-TS32GDP520M/dp/B0147R9PDO

 

מדובר על מצלמה שעולה 240 דולר עד הבית.

שווה? או למישהו יש המלצה על משהו יותר זול שעושה את העבודה?

פורסם

היום התקנתי את השיאומי בדיוק - לא יודע להגיד כמה זמן היא תחזיק. להגדיר אותה קל ופשוט, והפיצ'ר של האפליקציה מגניב. אם להשאיר אותה דולקת דרך power bank או משהו, אפשר לראות הכל לייב דרך הסמארטפון.

לגבי ה-A119, החוויה שלי קצרה מדי ממנה (שבקה חיים אחרי שבוע).

פורסם
יש דגם של DOD שמתאים מבחינת הסוללה?

ישנה מצלמה אחרת, מתאימה יותר לישראל, אשר נמצאת באותה קטגוריית מחיר (800-1000) שיכולה לצלם ב- 1080/60fps?

 

מעלה את השאלה שוב היות ולא היה מענה בפעם הקודמת.

יש מישהו שיכול לעזור?

 

תודה רבה.

פורסם
היום התקנתי את השיאומי בדיוק - לא יודע להגיד כמה זמן היא תחזיק. להגדיר אותה קל ופשוט, והפיצ'ר של האפליקציה מגניב. אם להשאיר אותה דולקת דרך power bank או משהו, אפשר לראות הכל לייב דרך הסמארטפון.

לגבי ה-A119, החוויה שלי קצרה מדי ממנה (שבקה חיים אחרי שבוע).

באמת?? יש לך מושג מאיזה סיבה?

כי אני מעוניין לרכוש אותה והתג מחיר שלה די גבוה שתלך לי לעולמה רק אחרי שבוע..

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

פורסם

שלום חברים

 

קניתי מצלמה דו כיוונית של samsonix והמחשב לא מזהה אותה. ניסיתי במחשב נוסף בבית וגם הוא לא מזהה . מה יכולה להיות הבעייה?

פורסם

תודה , האם אתה מתכוון לקורא כרטיסים? יכול להיות שהבעייה בדרייבר שאני צריך להוריד למחשב?

^

לא מכיר את המצלמה המדוברת, אך אם כוונתך לחבר למחשב לצורך הורדת הסירטונים - תוכל

לשלוף את כרטיס הזיכרון ולחבר אותו למחשב בעזרת מתאם.

פורסם

שלום

 

קניתי את מצלמת הYI לפני שראיתי פה את ההזהרות על החום

 

שאלה אם אפשר בבקשה,

אם המצלמה מחוברת באופן רציף למטען,

למה שתהיה בעיה? או שהחום הורס את המצלמה באופן כללי?

 

תודה מראש

פורסם

הגיעה אלי הA119!!

 

האם אפשר וכדאי לחבר את המצלמה לפיוזים של הרכב?

במידה ולא מה עושים אם רוצים להטעין את הפלאפון במצת הרכב? הרי המצלמה כל הזמן צריכה להיות מחוברת לשם?

האם אתם משתמשים במפצל?

פורסם
תודה , האם אתה מתכוון לקורא כרטיסים? יכול להיות שהבעייה בדרייבר שאני צריך להוריד למחשב?

כן, התכוונתי לקורא כרטיסים (או מתאם מ micro sd ל sd בגודל מלא, אם מדובר במחשב נייד).

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...