Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

המצלמה הותקנה .עכשיו נותר לרכוש כרטיס SD .

חשבתי שיש לי ספייר , טעיתי. עכשיו צריך לרכוש בארץ כי לחכות חודש זה לא ממש יעיל במקרה של מצלמת רכב.

היכן במרכז הארץ אפשר למצוא כרטיסים איכותיים (אני מניל קלאס 10 ) במחיר סביר ?

תודה

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפשרות נוספת היא להזמין כרטיס זכרון מהאתר הבריטי http://www.mymemory.co.uk שגם בו אין חשש לזיופים. המשלוח לארץ עולה 2 פאונד. בחלק מהמקרים זה יוצא זול יותר מבארץ, אבל לא תמיד. יש לי איתם נסיון טוב כבר הרבה שנים.

דייקנות היא הכישרון לנחש בכמה הצד השני יאחר

פורסם

מחזק את ההמלצה על KSP ו-IVORY - אם מזדמן לכם להיכנס אז זה עדיף.

 

לי אין סניף קרוב ליד הבית ולכן הזמנתי ב-47 ש"ח, 4 כרטיסי זיכרון של SANDISK בנפח 32 גיגה מהירים (עד 80 MB/S) ממוכר ב-EBAY שמכר הרבה:

https://www.ebay.com/itm/SanDisk-Micro-SD-HC-32GB-32G-Ultra-80MB-SEC-Class-10-C10-U1-UHS1-Card

 

הכרטיסים הגיעו לאחר כשבועיים בערך.

שניים מהם כבר בשימוש כשלושה שבועות עם מצלמות VIOFO A119 ללא שום בעיות.

פורסם
מחזק את ההמלצה על KSP ו-IVORY - אם מזדמן לכם להיכנס אז זה עדיף.

 

לי אין סניף קרוב ליד הבית ולכן הזמנתי ב-47 ש"ח, 4 כרטיסי זיכרון של SANDISK בנפח 32 גיגה מהירים (עד 80 MB/S) ממוכר ב-EBAY שמכר הרבה:

https://www.ebay.com/itm/SanDisk-Micro-SD-HC-32GB-32G-Ultra-80MB-SEC-Class-10-C10-U1-UHS1-Card

 

הכרטיסים הגיעו לאחר כשבועיים בערך.

שניים מהם כבר בשימוש כשלושה שבועות עם מצלמות VIOFO A119 ללא שום בעיות.

ברצוני להמליץ על מוכר נוסף באיבי - 3c_expert

 

הזמנתי ממנו הרבה כרטיסי זיכרון וזיכרונות USB OTG

המשלוח מגיע מאד מהר (הגיע מארה"ב - המוכר אמריקאי)

https://www.ebay.com/itm/Samsung-EVO-PLUS-32GB-microSD-95MB-s-C10-UHS-U1-32G-microSDHC-micro-SD-MB-MC32GA-/390528669443

 

ולהעדפה - אני ממליץ על סמסונג ולא סאנדיסק עקב מספר מקרים שהיו לאנשים עם כרטיסים שלא רצו לעבוד במצלמות וכו.

עם סמסונג לא היו בעיות ממה שידוע לי אז עדיף את זה

https://www.ebay.com/itm/Samsung-EVO-PLUS-32GB-microSD-95MB-s-C10-UHS-U1-32G-microSDHC-micro-SD-MB-MC32GA-/390528669443

קובי

:-)

פורסם

חברים אני מעוניין לחבר מצלמה מקדימה ובחלון האחורי ושהן יפעלו גם כשהרכב חונה....למישהו יש המלצה איך לעשות את זה, האם זה משנה איזה מצלמות אלה יהיו והאם הן יגמרו את המצבר בלילה....תודה.

פורסם
קראתי די הרבה תגובות לא טובות על הדגם הזה, יש אולי משהו אחר שמתאים לדרישות שלי?

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

שמע... אני חפרתי את האינטרנט. לא הצלחתי למצוא אף מצלמה שמתקרבת לאיכות ולפיצ'רים של ה VIOFO.

המצלמה היחידה שנראתה לי דומה באיכות ועם אותם פיצ'רים היא ה OPIA 2 והיא עולה כ 800-900 ש"ח.

הם מתקנים הרבה בעיות וה V2 פתר המון תקלות. הסיבה שאתה מוצא הרבה תקלות באינטרנט זה כי המצלמה נמכרת במסות.

גם על WINDOWS 10 תמצא מלא תקלות.

אני עוד לא קיבלתי אותה... אני לא יודע להעיד, אבל הביקורות מהללות.

לי יש DRIVE PRO 200 היום ואני סופר מרוצה ממנה כבר שנתיים +, בגדול אני קניתי רק A119 אחת בשביל לבדוק שהיא תקינה ואחר כך אני קונה עוד אחת אם כך לשמשה האחורית. אתה יכול להסתכל על המצלמה שלי ואני אמכור לך אותה במחיר מעולה אם תרצה - אבל אובייקטיבית - האיכות שלה לא טובה כמו ה119.

פורסם
ksp/ ivory. לא מומלץ לרכוש בחו"ל. המון חיקויים.

 

מצאתי חנות במזרח ראשל"צ בה המחירים זולים ב10% בהשוואה לאייבורי\ksp.

 

נרכש כרטיס 64 ג'גה של סאנדיסק (בצבע אפור).

 

אחרי יומיים שהמצלמה עבדה ,היא החלה להתחמם מאוד ואני לא יודע מה הבעיה.

 

שרשור עם יותר פרטים בפורום האודיו והמולטימדיה.

פורסם
חברים אני מעוניין לחבר מצלמה מקדימה ובחלון האחורי ושהן יפעלו גם כשהרכב חונה....למישהו יש המלצה איך לעשות את זה, האם זה משנה איזה מצלמות אלה יהיו והאם הן יגמרו את המצבר בלילה....תודה.

 

אני מניח שאין לך מתח קבוע בשקע המצית? ברוב רכבי VAG יש וכך גם אצלי אז לא נתקלתי בבעיה הזו. אני שמתי מפסק פשוט על החוט של כל אחת מהמצלמות ואני מדליק ומכבה אותן משם. לא חשוב איזו מצלמה יש לך רק יש לוודא שהמסך שלה נכבה מעצמו אחרי דקה שתיים (כבר ראיתי אנשים נוסעים עם מסך דולק קבוע במצלמה שלהם).

לגבי התרוקנות המצבר, אני לא פעם ולא פעמיים (וגם לא שלוש וארבע...) שכחתי את שתי המצלמות פועלות בחנייה בעבודה או בבית במשך לילה שלם וגם כשאני חונה בקניון או ברחוב שהוא לא ליד הבית אני משאיר את שתי המצלמות דולקות ועד כה לא הרגשתי שום בעייה להניע. לא בטוח לגבי ההשלכות של זה בטווח הארוך במידה ותעשה זאת כל יום.

אתה מתכוון להשאיר את המצלמה דולקת 24/7 או רק בחניית לילה? קח בחשבון גם את נפח הכרטיס.

פורסם

Alex Not-Exist - אלכס תוכל לספר בבקשה מה עלה בגורלה של המצלמה שלך (A119), האם שלחת אותה בסוף לחו"ל? בנוסף תוכל לשתף בקישורים של הסוללות RTC, יש לי A118C שמתפקדת נהדר, אבל החום הישראלי יעשה את שלו מתישהו, ולכן לא רוצה להיתקע בלי סוללות.

 

מה חדש בעולם המצלמות? עדיין תקועים עם הA119S , מה עם איזה מצלמה עם מעבד אמברלה A7, יקרה מידי עדיין?

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...