Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קיבלתי את ה-A119V2 לפני כמה שבועות, ויום שישי היא הותקנה באוטו כלאחר כבוד.

איך ששמתי כרטיס זכרון נתקלתי בבאג, שאחרי 2 שניות של פעולה "מקפיא" את השעון, לא מקליט ולא נותן גישה לתפריט.

כשוידאתי שהבעיה לא בכרטיס זכרון, חיפשתי קצת באינטרנט והבנתי שעדכון גרסא צפוי לפתור את הבעיה. עידכנתי לגירסא 3.3 לפי המדריך כאן ועכשיו הכל עובד, מקליט ורץ פיקס. אז אם מישהו קונה את ה-A119 ונתקל בבאג הזה, לפני שהוא רץ להחזיר את המצלמה, שיעשה עדכון גרסא. זה עלול לעזור.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

שלום, לפני שנתיים קניתי מוביוס החדש [של אז] עם העדשה הרחבה, היה בארון לרזרבה.

עכשיו נסעתי איתו כמה ימים, כל ההקלטות עם טשטוש חזק כמו שרואים במגדלת, ממה זה נובע?

אולי הלך העינית?

תודה למי שיעזור

פורסם

 

שו מד טמפ', במצלמה עצמה?

התחממות זה בסדר גמור, כל עוד המצלמה לא עושה בעיות של הדלקה וכיבוי בזמן נסיעה.

 

לגבי הפיוזים, תחליף את הפיוז שעל הקו של המצלמה לפיוז 2-3 אמפר.

לדעתי add fuse זו הדרך הכי טובה להתקנת מצלמה.

 

אם המצלמה מפסיקה לעבוד בגלל התחממות, לדעתי כדאי לבדוק אם יש עידכון תןכנה שמשפר את העיניין.

לגבי הפיוז, עדיף 2-3 אמפר, אבל אם יש לך5 אמפר, זה לגמרי עדיף מה15.

וכן, אתה צריך להחליף את הפיוז שהגיע על הadd fuse.

 

היום שמתי 5 אמפר במקום 15

לאחר שהמצלמה עבדה 23 דקות

הטמפרטורה שלה עלתה מ-36 ל-67

היא המשיכה לעבוד אבל אני החלטתי לכבות אותה, במפרט הטכני רשום שטווח העבודה של המצלמה הוא עד 80 מעלות

אני חושש שאם הטמפ' תעלה מעבר ל-67 המצלמה עלולה להתקלקל.

אני שוקל לפנות למוכר בגירבסט, בכדי לקבל החזר כספי.

כניסיון אחרון-אחבר את המצלמה ל12V באמצעות המטען המקורי אם הטמפ' תהיה כה גבוהה גם אז

לא תהיה לי ברירה.

פורסם

ממה שראיתי בדף של המצלמה בgearbest שהטווח עבודה של המצלמה הוא ממינוס 20 עד 65 מעלות צלזיוס, הכוונה לטמפ' של הסביבה לא של המצלמה עצמה, 70 מעלות נשמע לי סביר למצלמה עצמה.

פורסם
היום שמתי 5 אמפר במקום 15

לאחר שהמצלמה עבדה 23 דקות

הטמפרטורה שלה עלתה מ-36 ל-67

היא המשיכה לעבוד אבל אני החלטתי לכבות אותה, במפרט הטכני רשום שטווח העבודה של המצלמה הוא עד 80 מעלות

אני חושש שאם הטמפ' תעלה מעבר ל-67 המצלמה עלולה להתקלקל.

אני שוקל לפנות למוכר בגירבסט, בכדי לקבל החזר כספי.

כניסיון אחרון-אחבר את המצלמה ל12V באמצעות המטען המקורי אם הטמפ' תהיה כה גבוהה גם אז

לא תהיה לי ברירה.

חשבת אולי לנסות לצלם על איכות נמוכה יותר? אני מתאר לעצמי שאם תנסה לצלם ברוזלוציה הכי גבוהה (1440p אם אני לא טועה) זה יחמם מאוד את המכשיר.

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

Volkswagen Golf 06' 1.6

פורסם

VIOFO A119S חדשה, מצלמת נהדר, נסעתי הוצאתי את המצלמה בזעם מהתושבת GPS חיברתי אותה למחשב וגיליתי שהיא מצלמת תמיד נהדר אבל את הסרטון האחרון שלי בדרך לעבודה היא לא שמרה באופן חד פעמים.

יכול להיות שזה בגלל ששלפתי אותה מהתושבת GPS במהירות ולא נתתי לSWITCH של הרכב להכבות כי מיהרתי לעבודה?

פורסם
חשבת אולי לנסות לצלם על איכות נמוכה יותר? אני מתאר לעצמי שאם תנסה לצלם ברוזלוציה הכי גבוהה (1440p אם אני לא טועה) זה יחמם מאוד את המכשיר.

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

 

הורדתי איכות תמונה, לא עוזר.

תוך 15 דק' הטמפ' עולה מ36 ל66.

אולי זה תקין אבל עובדתית, לפני מס' ימים הטמפ' הגיעה לערכים דומים והמצלמה הפסיקה לצלם.

פורסם
Opia2

אבל תקשיב... באמת שעשיתי ימבה השוואות וידאו. אין מתחרה ל A119 באיכות צילום. בשליש מחיר.

 

פעם קודמת נשרפתי עם ה- A119, ככה שהפעם אנסה משהו, שלפחות מבחינת הבנייה, נחשב איכותי יותר.

 

ידוע לך אם יש פה מישהו בפורום שמוכר את ה- OPIA2 או מישהו בישראל באופן כללי שמייבא אותה ודואג לאחריות?

 

תודה!

פורסם

עד כמה ריאלי למצוא בארץ מצלמה סבירה+ עד 300 ש"ח בארץ ?

כמובן שאיכות הצילום היא הפרמטר הכי חשוב.

חבר חוגג יום הולדת ובא לי להביא לו מתנה מועילה.

הוא אוהב טיולים (בעיקר ברכב אך מדי פעם מעדיף לרכב על אופניים).

נסיעה לאילת\ים המלח\לצפון מתבצעת בתדירות גבוהה (בערך כל שבועיים).

 

תודה

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...