Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
כן,

הטמפ' הנמדדת היא הטמפ' הנמצאת בסביבת המכשיר ולא המצלמה.

כך שאל תחביא אותו, הוא אמור להיות במקום דיי מאוורר.

 

הטמפ' של המצלמה תהיה גבוהה מהטמפ' הנמדדת במכשיר גם מפני שהיא על השמשה וגם מפני שהיא מייצרת חום.

 

אני עם אותו מכשיר כמו שלך VICO PLUS יחד עם מצלמת A119 על איזה טמפרטורה אתה הגעת למסקנה לקטיעה?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום חברים

מנסיונכם.. יש טעם לחכות לחג הרווקים הסיני או לבלאק פריידיי ?? בשביל לקנות אולי בהנחה משמעותית את ה-Viofo A119 V2

ידוע לכם האם בד"כ יש מבצעים על המוצר הזה או שהמחיר די קבוע?

פורסם (נערך)

שווה לחכות ליום הרווקים הסיניים.

בדוק בבנגגוד, בדרך כלל יש קופונים עם הנחה משמעותית.

 

 

 

אני עם אותו מכשיר כמו שלך VICO PLUS יחד עם מצלמת A119 על איזה טמפרטורה אתה הגעת למסקנה לקטיעה?

 

אבדוק בשבילך בהזדמנות.

לדעתי 50 מעלות.

 

 

ד''א,

החלפתי סוללת RTC לa118c viofo.

הסוללה נטענת ועובדת.

בערב אחליף גם את הסוללה של הa119.

 

משום מה הפורם לא מאפשר לצרף תמונות :/

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
תירשם לאתר, הם כבר ידאגו להפציץ אותך בקופונים למייל.

 

חחח ואז לא אפסיק לקלל אותם על ההצפות האלה.. שונא את זה

 

 

האמת מצאתי עכשיו דיל דרך בנגוד אם הבנתי נכון.. 240 ש"ח כולל משלוח

המחיר הזה משתלם? או שאני פשוט מבולבל? כמו כן אפשר להיות רגוע מבחינת זיופים באתר הזה?

 

https://aliwho.com/product/viofo-a119-1440p-160-degree-wide-angle-car-dvr-with-gps/

פורסם

אתה עדיין לא יכול להזמין - זה מסומן כ- Pre-Order וגם המחיר לא משהו.

חכה שיגיע למחיר מתחת לסף המכס (75$ ומטה).

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם (נערך)

היי,

יש לי את הa118c שמחובר לחוטים של המצת עם הכבל הזה - s-l1600.jpg

מה אני צריך לקנות כדי שאוכל לחבר את זה לתיבת פיוזים? ובטח יש לכם איזה תמונה או משהו של איך - אשמח לראות.

 

לפי מה שהבנתי אני צריך לקנות מפצל כזה , יש בהם איכויות או משהו או לקנות את זה?

עריכה אחרונה על ידי non22

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם
היי,

יש לי את הa118c שמחובר לחוטים של המצת עם הכבל הזה - s-l1600.jpg

מה אני צריך לקנות כדי שאוכל לחבר את זה לתיבת פיוזים? ובטח יש לכם איזה תמונה או משהו של איך - אשמח לראות.

 

לפי מה שהבנתי אני צריך לקנות מפצל כזה , יש בהם איכויות או משהו או לקנות את זה?

 

אין בהם איכותי ולא איכותי, הכל אותו דבר. שים לב שאתה משתמש במפצל לסוג הפיוזים הנכון. mini/micro. כמו כן אתה צריך גם פיוז 3a או 5a לכל היותר.

 

אישית הייתי ממליץ להתרחק מהכבל הזה ולחבר למפצל פיוז שקע מצת ולהשתמש בכבל המוקרי. מניסיון עם 2 כבלים כאלה הממירי מתח הזולים שלהם עושים שפע בעיות.

פורסם

אני משתמש בכבל הזה כבר שנה+ והאמת שאין לי שום בעיה, איך אני יודע מה הסוג הנכון? אני צריך את המיני כמו ששמתי בקישור?

חבר גם קנה עכשיו את המצלמה הזאת ולא מצאתי מפצל פיוז שקע מצת נורמלי.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

אתה צריך לבדוק בקופסאת פיוזים. תוציא פיוז אחד ותראה... אלכס עשה סרטון נהדר על איך מתקינים. תכתוב ביוטיוב "התקנת מצלמת דרך viofo a119".

פורסם (נערך)

מס' שאלות שמופנות למי שהתקין מצלמה על השמשה האחורית של הרכב:

1. מאיפה "משכתם" חשמל למצלמה?

2. למי שיש השחרה בשמשה האחורית, איך הראות של המצלמה?

3. למי שיש השחרה בשמשה האחורית, הדו"צ/תושבת הוואקום עיוותה את הפילם?

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי Legend
פורסם
מס' שאלות שמופנות למי שהתקין מצלמה על השמשה האחורית של הרכב:

1. מאיפה "משכתם" חשמל למצלמה?

2. למי שיש השחרה בשמשה האחורית, איך הראות של המצלמה?

3. למי שיש השחרה בשמשה האחורית, הדו"צ/תושבת הוואקום עיוותה את הפילם?

 

תודה.

אני משכתי מהרדיו אבל עשיתי מסודר כמו מהסרטון של אלכס עם מפצל פיוזים וחיברתי עם VICO PLUS

תקח את המצלמה תפעיל אותה ותצמיד אותה לשמש האחורית הכהה.. ואז תראה את התוצאה

לדעתי חשוך מידי ובטח בחושך לי יראו כלום

לדעתי השחרת חלון אחורי לא חוקית אבל נניח... אם הייתי במצבך או שהיית חותך חלון קטן למצלמה שתוכל לצלם כמו שצריך או מוותר על מצלמה אחורית כי היא לא ישימה בחלון אחורי כהה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...