Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

70 minutes נראית ממש יפה . לפי הדיווחים הראשונים היא מבוססת על mijia .

ה-mijia מוכיחה את עצמה כמצלמה מעולה בתנאי חוסר תאורה (על פי סקירות ,לא מניסיון אישי) .

אם היה בה קבל ולא סוללה, הייתי רוכש כי המחיר די אטרקטיבי (140 ש"ח בגירבסט)

אבל מותקנת בה סוללה מפולימר.

 

לי אישית יש את ה mini 0903 plus החסרון הבולט שלה שהיא מאוד מתחממת .

כרגע אני בתהליך של חחזרת המצלמה לגירבסט וקבלת הכסף .

המשלוח לסין על חשבוני (7 ש"ח לחבילה קטנה עד 100 גרם לפי דואר ישראל)

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

GPS Logger - זה רכיב שמומלץ לרכוש ביחד עם המצלמה?

יש סיטואציות שבהן הוא יכול לסייע לי מבחינה משפטית (במידה ואני אצטרך)?

פורסם

מה שאתה אומר בהחלט נכון והגיוני, אבל לא לזה התכוונתי. מה שאתה אומר קשור לאופן בו צריך לתחזק את המכשיר ולא לחוקיות שלו או האם יכול לשמש כראיה בבית משפט לתעבורה. זה סיקרן אותי אז בדקתי קצת את הנושא.

 

אם הבנתי נכון את מה שהסבירו לי, הדיוק של מכשיר המדידה הינו רק הנושא המשני, והנושא הראשי הוא בכלל אישור מכשיר המדידה כמכשיר מורשה לביצוע מדידת מהירות ואכיפתה.

כרגע ישנם 4 מכשירים שאושרו לאכיפת מהירות - מצלמות גאטסו, מולטנובה שכבר לא כל כך נמצאת בשימוש למיטב זכרוני, ממל"ז ודבורה.

כמובן שהם צריכים להיות מכוילים, מי שמפעיל אותם צריך לעבור הכשרה וכל מה שאנחנו כבר יודעים.

זה לגבי מדידת המהירות.

 

שאלתי גם לגבי המיקום שGPS יודע להציג ועד כמה זה קביל בבית משפט (במידה וצריך להשתמש בזה על מנת להוכיח שהיית במקום אחר מהמקום שבו בוצעה עבירה כלשהיא), אבל על זה לא הצלחתי לקבל תשובה חד משמעית. אנסה לבדוק את זה בהמשך, זה מסקרן.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

ידידיי, מה דעתכם על המצלמה Ddpai mini 2 ?

המחיר די גבוה ולכן חשוב לי לקרוא חו"ד אמיתית

האם המצלמה מתחממת ? (אין אפשרות להוריד אותה , אני חונה 99% מהזמן בחוץ)

תודה רבה

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם

אני מאוד ממליץ עליה.

לא ניתן להוריד אותה לאחר ההדבקה.

תצטרך להתארגן על קורא כרטיסי זיכרון.

פעם הייתה בעיה בתוכנה, הציבו ערך טמפ' נמוך מידי וכתוצאה מזה המצלמה התריע על טמפ' גבוהה מידי והתאתחלה בזמן נסיעה.

בסופו של דבר הוציאו עידכון תוכנה ומאז אין זכר לתופעה.

 

איכות הצילום ביום ובלילה מצויינת, מבחינתי מצלמה מעולה.

פורסם

תודה רבה על התגובה המהירה

מצאתי את הסרטון שלך, בסרטון אתה ממליץ לבחור ב a119 בזכות איכות צילום עדיפה.

אני בדעה שאיכות תמיד גוברת על כמות.

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

פורסם

לא זכור לי שאמרתי שאיכות הצילום של הa119 עדיפה.

דווקא לדעתי הddpai מצלמת באיכות יותר טובה למרות הביטרייט הנמוך.

 

קישור להשוואה בין שני המצלמות בנסיעה איטית בעיר באור יום, קבצי מקור.

https://drive.google.com/folderview?id=0B7xz0XXGx2iLTFNhZV9HRnp2SzQ

 

 

מצד שני viofo כבר עובדים על עידכון תוכנה שמןסיף hdr למצלמה ואמור להקל עליה לקלוט לוחיות רישוי בחושך.

פורסם
אני רואה את זה

כ-

Pre-orders

כבר כמעט חודש..

בסוף הזמנתי מאיביי היום.. התייאשתי

 

המצלמה נשלחה היום...

אגב הזמנתי באופן דומה נוטרי נינג׳ה מאמזון שגם כל הזמן הופיע כpre order או משהו,

אחרי 3 ימים נשלח מאמזון, פשוט המלאי נגמר לפני שמתחיל ולכן זה מופיע כנגמר מהמלאי עקב ביקוש/מלאי נמוך.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
אם רדאר משטרתי לא קביל משפטית כאשר הוא לא מכוייל או לא הפעילו אותו לפי הנהלים, למה שgps של מצלמת רכב יהיה קביל משפטית?
וואלה?

לא פגשתי אנשים שהצליחו לערער על שוטר שלא הפעיל נכון את הראדר, או שהראדר לא כוייל, בכל משמרת "משטרת ישראל" מכיילים את הראדר. אך אם זה לא היה ככה רוב הדוחות היו מתבטלים.

בנוגע למהיימנות של gps בבית משפט. אני גם חולק על דעתך.

במידה ובסרטון יראו את מהירות הנסיעה , ובקבלת הדוח תכתוב שנסעת כחוק.

השוטר יאמין לך(לעורך דין שלך)

פורסם

אשמח אם מישהו יוכל לייעץ או להפנות לייעוץ מקצועי בנושא מצלמות רכב. אבדתי כבר מרוב אתרים וסרטונים שראיתי. אני מעוניין ליצור מערכת של מצלמה קדמית, אחורית ופנימית. הבנתי שלהשיג הכל בסט אחד לא מומלץ כי אין משהו איכותי בשוק אז אצטרך להרכיב את זה מכמה מצלמות אינדובידואליות (או לחילופין מצלמה קדמית ואחורית בחבילה אחת ולהוסיף מצלמה פנימית נוספת בנפרד, או קדמית ופנימית ביחד ואחורית בנפרד).

דרישות:

מסתובבת לפחות 90 מעלות אופקית (או המצלמה הפנימית במקום)

G-SENSOR

GPS

חיישן תנועה

צילום מצב חניה (רצוי שיצלם קבוע אבל יקליט רק בעת זיהוי תנועה כולל כמה שניות לפני)

חותמת תאריך ושעה בוידאו

מקליטה בלופים (על כל הכרטיס זיכרון גם. לא רק בלופים של כמה דקות)

רצוי אופציה לכרטיס זיכרון עם נפח גדול (לפחות 64 ג'יגה)

רזולוציה HD 1080 עם 60FPS

לפחות 140-150 מעלות זוית צילום

צילום לילה

עם מסך- גודל לא משנה

שורדת אקלים ישראלי בטמפ' גבוהות.

מפתח צמצם כמה שיותר נמוך.

חיבור למקור כח עם כבל ולא רק עם סוללה. אפילו רצוי capacitors ולא סוללות. אופציה לחיבור למצבר/סוללה חיצונית.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...