Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
מעלה את השאלה שוב היות ולא היה מענה בפעם הקודמת.

יש מישהו שיכול לעזור?

 

תודה רבה.

Opia2

אבל תקשיב... באמת שעשיתי ימבה השוואות וידאו. אין מתחרה ל A119 באיכות צילום. בשליש מחיר.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שלום

 

בעקבות ריבוי מקרים של תלונות שווא על נהגי מוניות הייתי רוצה לקנות לאבא שלי מצלמה דו כיוונית למונית.

http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1269195

 

לפי מה שראיתי בכתבה יש לבחור את המצלמה הזאת :

https://www.amazon.com/Transcend-Drive-Recorder-Suction-TS32GDP520M/dp/B0147R9PDO

 

מדובר על מצלמה שעולה 240 דולר עד הבית.

שווה? או למישהו יש המלצה על משהו יותר זול שעושה את העבודה?

לא שווה 1000 שקל על דבר כזה? לדעתי אין מה לחשוב פה

פורסם
שלום

 

בעקבות ריבוי מקרים של תלונות שווא על נהגי מוניות הייתי רוצה לקנות לאבא שלי מצלמה דו כיוונית למונית.

http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1269195

 

לפי מה שראיתי בכתבה יש לבחור את המצלמה הזאת :

https://www.amazon.com/Transcend-Drive-Recorder-Suction-TS32GDP520M/dp/B0147R9PDO

 

מדובר על מצלמה שעולה 240 דולר עד הבית.

שווה? או למישהו יש המלצה על משהו יותר זול שעושה את העבודה?

זאת מצלמה עם סוללת ליטיום. לא מומלץ לחום הישראלי.

פורסם
הגיעה אלי הA119!!

 

האם אפשר וכדאי לחבר את המצלמה לפיוזים של הרכב?

במידה ולא מה עושים אם רוצים להטעין את הפלאפון במצת הרכב? הרי המצלמה כל הזמן צריכה להיות מחוברת לשם?

האם אתם משתמשים במפצל?

 

 

אני חיברתי אותה לתיבת הפיוזים. הכול פיקס.

אתה צריך hardwire או מצת נוסף (עם חוט) שמתחבר לפיוזים (זה מה שעשיתי).

פורסם

התחדשתי בA119S V2 חדשה. זאת המצלמה הרביעית של VIOFO אצלי במשפחה.

המצלמה המוחלפת היא VIOFO A119 V1 מהדגמים הראשונים שיצאו, אפילו ללא מסילה עם פילטר.

ישבה נאמנה על הרכבים העיקריים שלי במשך כשנה וכמה חודשים, צילמה ועדיין מצלמת נהדר. הוחלפה כי מידי שבוע בערך לא הייתה נדלקת מידי פעם עם הנעה והיה צריך להדליק אותה ידנית עם הכפתור וזה עיצבן אותי, אני חושד בתושבת הGPS הבעייתית של הV1 אבל אי אפשר להתקין את המצלמה ללא תושבת GPS ברכב שלי בגלל המוביילי שתופס לי חצי שמשה. קניתי את הA119S כי היא מבצע עליה בEBAY והמחיר היה זהה לA119 הרגילה.

 

הA119 V1 הוותיקה תעבור לרכב ההשכרה של אבא שלי ללא תושבת GPS. הוא מקבל את המצלמה הזאת ולא מצלמה חדשה כי זה רכב שמשמש הרבה נהגים בעבודה שלו ויש לדברים נטייה להעלם בו.

אעדכן כמה זמן היא עוד תמשיך לצלם בהמשך.

פורסם

Alkash,

 

1. יש לי A119 V1 כשנה וחצי ואני מאוד מרוצה

2. קניתי A119 V2, ליתר דיוק 3 מצלמות כאלה במבצע שהיה באליאקספרס לפני כחודש וחצי (בינתיים הגיעו רק 2, הזמנתי כל אחת בהפרש של מס' ימים).

3. מקווה שלא יעלימו לאבא שלך את המצלמה מהרכב.. ;)

פורסם
אהלן :)

מחפש מצלמה לרכב במחיר של 200-250 ש"ח, אם זה כולל כרטיס זיכרון מה טוב.

אפשרויות חשובות שיהיו לי זה פשוט שיראו טוב, שסרטונים ימחקו מעצמם (אלא אם כן קרה משהו קריטי בסרטון ואז אפשר להגדיר שהמכשיר לא ימחוק את הסרטון), ושיהיה אמין :)

אם יש למישהו הצעה למשהו בשבילי אני מאוד אשמח.

תודה מראש!

עדיין מחפש. תודה לעוזרים :)

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

Volkswagen Golf 06' 1.6

פורסם (נערך)

היי

 

קניתי מצלמה מדגם Mini 0903 plus . אני מעוניין שהמצלמה תעבוד גם בלילה ויחד עם זאת המצבר לא יינזק.

למצלמות Blackvue ניתן להוסיף רכיב עם פקדים שתפקידו לאפשר בדיוק את סוג הצילום בו אני מעוניין ז"א חיבור המצלמה גם כאשר המצבר של הרכב סגור ,שם הרכיב = Power magic pro .

האם קיים רכיב דומה או רכיב אוניברסלי שיתאים גם עבור המצלמה שלי ?

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11
פורסם

בהחלט.

קודם כל ה Power magic pro אמור לעבוד עם כל המצלמות.

בלי קשר, הרכיב הזה יותר טוב: Vicovation PowerPlus ותואם לכל המצלמות. הוא פשוט מוציא לך שקע מצת נקבה.

פורסם

כבר יומים עם הA119 איכות צילום טובה.

גם לכם שאתם על 1440P ו30FPS הוידאו לא חלק? שווה לעבור לאיכות עם 60FPS?

 

בנוסף האם שאתם משאירים את האוטו בשמש אתם מורידים את המצלמה או שהחום לא יעשה לה נזק?

פורסם

^ מעולם לא הורדתי את המצלמה בגלל שהשארתי את הרכב בשמש.

הייתי עושה זאת אם הייתי טס לחו"ל לשבוע (או יותר), מה שעדיין לא קרה..

 

אם הוידאו לא חלק ב-1440P ואתה מרוצה מהאיכות ב- 1080P אז תעבור ל-1080P עם 60 FPS.

אני זוכר שבזמנו אלכס המליץ להגדיר 1440P במצלמה זו.

אני משתמש באופן קבוע ב- 1080P עם 60 FPS וזה נראה בסדר.

פורסם
היי

 

קניתי מצלמה מדגם Mini 0903 plus . אני מעוניין שהמצלמה תעבוד גם בלילה ויחד עם זאת המצבר לא יינזק.

למצלמות Blackvue ניתן להוסיף רכיב עם פקדים שתפקידו לאפשר בדיוק את סוג הצילום בו אני מעוניין ז"א חיבור המצלמה גם כאשר המצבר של הרכב סגור ,שם הרכיב = Power magic pro .

האם קיים רכיב דומה או רכיב אוניברסלי שיתאים גם עבור המצלמה שלי ?

תודה רבה

 

קרוב לוודאי אוותר על הרעיון-הרכביב יקר מדי עבורי.

אשתמש בdata fuse ואתחבר לנתיכים.

לפני חודשיים בערך קניתי ממיר מתח שאליו התכוונתי לחבר את ה דאטה פיוז, עכשיו אני לא מוצא את הממיר :(

ממיר מתח דומה נמצא במטען המקורי ,בלית ברירה אחבר את הדאטה פיוז למטען המקורי.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...