Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

דפדפתי קצת בפורום ולא ראיתי כמעט שום המלצה מכם למצלמה דאשבורד חדשה לרכב, הייתי שמח אם תוכלו לתת לי כמה המצלות לקנייה.

 

אשמח אם תוכלו גם למצוא לי אחת די איכותית בתקציב של בערך 75$ על מנת לא להסתבך עם ההזמנה אל מול המכס.

 

כרגע מצאתי את המצלמה הזאת:

 

http://www.ebay.com/itm/Viofo-A119-V2-2-0-Screen-Capacitor-H-264-2K-HD-1440p-160-Car-Dash-Camera-DVR/311652494447?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D41375%26meid%3Dc37c3202b9b84877a58d1edb79d9d2a6%26pid%3D100033%26rk%3D2%26rkt%3D7%26mehot%3Dpp%26sd%3D112419157989&_trksid=p2045573.c100033.m2042

 

אך איני סגור אם יש מצלמות עדיפות עליה?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מוזמן להתרשם מסיקור שעשיתי למצלמה שמצלמת קדימה+אחורה:

 

קישור לרכישה יש מתחת לסירטון - כרגע נמכרת במחיר הכי זול שראיתי (31$, בעוד שעד לפני

כמה ימים המחיר היה סביב ה 55$), לא יודע אם מדובר בהוזלה קבועה או זמנית.

פורסם

אני רואה עכשיו שחזר למחיר הרגיל, כנראה מדובר בטעות של האתר (המחיר באמת היה

נראה נמוך באופן קיצוני לעומת המחיר הרגיל).

אגב, גם במחיר הזה לטעמי מדובר בתמורה מעולה למחיר.

פורסם
מוזמן להתרשם מסיקור שעשיתי למצלמה שמצלמת קדימה+אחורה:

 

קישור לרכישה יש מתחת לסירטון - כרגע נמכרת במחיר הכי זול שראיתי (31$, בעוד שעד לפני

כמה ימים המחיר היה סביב ה 55$), לא יודע אם מדובר בהוזלה קבועה או זמנית.

בדקתי עכשיו - הסתדרה בעיית המחיר שדווחה קודם - כעת גם כשמנסים לרכוש

את המוצר המחיר נשאר 31$. לדעתי מדובר בדיל מעולה.

פורסם
מוזמן להתרשם מסיקור שעשיתי למצלמה שמצלמת קדימה+אחורה:

 

קישור לרכישה יש מתחת לסירטון - כרגע נמכרת במחיר הכי זול שראיתי (31$, בעוד שעד לפני

כמה ימים המחיר היה סביב ה 55$), לא יודע אם מדובר בהוזלה קבועה או זמנית.

 

תודה על הטיפ! מהסקירה נראית טוב מאוד ובמחיר ממש מפתיע!

תכננתי לקנות את ה A119 אבל התגובות מהימים האחרונים על האמינות גרמו לי לחשוש. ב 32 דולר ההתלבטות קטנה משמעותית, גם אם האיכות תהיה קצת פחות טובה (הקדמית) אבל מקבלים בונוס של האחורית.

 

הזמנתי שתיים...

פורסם

הדיל של מצלמת B40D הוא מעולה.

 

יש לקחת בחשבון שהרזולוציה של המצלמה הקדמית נמוכה יותר - 1080P לעומת 1440P ב-A119.

ייתכן שלחלק גדול מקהל היעד זה פחות קריטי.

פורסם
^ יואל,

 

אני קיבלתי עם ה- A119 V2 מדבקה נוספת עם תושבת הפלסטיק כמובן.

אני הזמנתי מ-EBAY, שתי תושבות כאלו ב-15 ש"ח

 

קישור למוצר: http://www.ebay.com/itm/2PCS-3M-VHB-Double-Glue-Sticker-Mount-for-VIOFO-Capacitor-A119-Car-Dash-Camera-/232066925855?epid=1592338970&hash=item360844451f:g:xBMAAOSw0UdXvanm

יש לי מדבקה נוספת אבל אני מאמין שגם זה לא יחזיק מעמד,

המדבקה שהייתה לי החזיקה בדיוק שבוע,

יש אולי מדבקות חזקות יותר שאפשר להזמין?

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...