Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי מצלמת A118C

הבעיה. כשאני מחבר אותה ל USB במצת ברכב, המצלמה נדלקת ולאחר כמה שניות ניכבת

החלפתי למחבר וכבל איכותי, התקלה קיימת

 

המצלמה חדשה ( קניתי אותה לפני כמה חודשים, אולם רק לפני כמה ימים פתחתי והרכבתי). חיברתי למחשב בבית, אותה בעיה

 

יש למישהו רעיון מה התקלה

 

תודה

פורסם

יש לי ולבני ניסיון טוב מאד עם מספר משלוחים דרך אזרבייג'אן.

 

אלכס - דומני שהסטטוסים שהועלו כאן הם שהפריט קיבל מספר משלוח\מעקב, אבל טרם הגיע לידי הדואר ההולנדי - כך שהמשלוח לישראל עדיין עתידי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
יש לי מצלמת A118C

הבעיה. כשאני מחבר אותה ל USB במצת ברכב, המצלמה נדלקת ולאחר כמה שניות ניכבת

החלפתי למחבר וכבל איכותי, התקלה קיימת

 

המצלמה חדשה ( קניתי אותה לפני כמה חודשים, אולם רק לפני כמה ימים פתחתי והרכבתי). חיברתי למחשב בבית, אותה בעיה

 

יש למישהו רעיון מה התקלה

 

תודה

תשתמש במטען המקורי שמגיע עם המצלמה, יכול להיות הusb שלך לא יכול להוציא מספיק זרם למצלמה.

 

 

 

 

אני רואה שבסרטון אלכס משתמש בה (118C) כמצלמה אחורית, אפשר להשתמש בה גם כמצלמה קדמית נכון?

 

כן כמובן, ניתן להשתמש בה כמצלמה קידמית.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
שלום לכולם.

התקציב שלי עד400 שקל כולל התקנה באזור ת" א.

הבנתי שיש מצלמות שברגע שיש ונדליזם נפתחות ומצלמות לכמה שניות.

חשוב שיהיה את זה

תודה.

כבר עניתי לך בפורם אחר, תבדוק את ההודעה.

 

כמו כן, עניתי על אותו שאלה לכמה אנשים בעמודים האחרונים של הפורם הזה, תשתדל לקרוא.

פורסם

שלום,

אני מנסה לבחון אופציות של רכישת מצלמה לרכב ( Obviously. ).

 

מכיוון ש-לא כל כך סביר לעבור על 667 עמודים אחורה, לחיפוש המלצות עדכניות, הסתכלתי קצת באמאזון ונראה שה TOP Sellers שלהם:

1. Rexing V1 2.4

2. KDLINKS X1

 

שניהן נשלחות לישראל, אשמח לקבל חוות דעת אם מישהו בארץ ניסה אותן ? (האם הן שרדו את יולי אוגוסט?)

 

אגב, אני אשמח גם לדגמים המיועדים להקלטה יותר היקפית (לדוגמה הקלטה בו זמנית מאחור ואולי גם של תא הנוסעים) - זאת על מנת לחסוך בהצטיידות של עוד מצלמה.

 

 

אם למישהו יש המלצה אחרת, כמובן אני אשמח גם כן.

פורסם

רrexing מצלמת באיכות שדומה לa118c, בכללי היא אמינה, המחיר רק מרתיע והופך את הרכישה כלא כדאית.

 

לגבי המצלמה השנייה, אני לא מכיר, לפי התאור היא מכילה סוללה ורק על זה, אני כבר פוסל אותה.

 

המצלמות שאני ממליץ עליהן הן הa118c וה a119, שתיהן נותנות תמורה מעולה למחיר.

לשיקולך.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...