Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לייעל את המגזר הציבורי? זה אוקסימורון.

לאילו הנמצאים בתוך המגזר הציבורי, אין שום מוטיווצייה לייעל.

מבחינתם זה יהיה לעבוד יותר קשה ו/או לייצר תפוקה גבוהה יותר.חבל.זה מעייף.

לאילו שמחוץ למגזר הציבורי, המוטיבציה לרצות לייעל את המגזר הציבורי ברורה.

הבעייה- הם ייתקלו באילו הנמצאים במגזר הציבורי, ואלה כידוע, לא יתלהבו מהרעיון.

בקיצור- זה ימשיך במצב הקיים כנראה עוד זמן רב.

עריכה אחרונה על ידי סלע

סלע

פורסם
בתאריך 4.10.2020 בשעה 10:48, stum כתב:

פתיחת כל החוזים בני יותר מ5 שנים למשא ומתן מחודש.

מעבר לחוזים אישיים ודירוג עובדים ומנהלים לפי ביצועים (דירוג נותני שירות על ידי לקוחות וכו')

הטלת מס שיגביל את הפנסיות תקציביות לשכר החציוני במשק לכל מי שהיום מתחת לגיל 67.

 

ועוד כהנא וכהנא, אבל בגלל שמדובר במגזרים ווועדים חזקים פוליטית,

כל עוד לא תביא סינים שיחליפו אותם זמנית - כל פעם שתגיד את המילה ייעול תקבל השבתה של המשק.

בס"ד 

אתה מודע לכך שזו יכולה להיות חרב פיפיות? 

גם בהייטק, גם ברפואה וגם בעצם בכל מקום אפשר להשתמש בשוט הזה. 

אני בהחלט בעד יעול במגזר הציבורי, אבל לפני שמבצעים מהלכים, צריך טוב טוב לחשוב על המשמעות הסופית שלהם. 

ראיתי שחלק מהמגיבים כאן, כתבו להשוות את השיטה למה שנהוג בארה"ב, בתחום שאני עובד, יצא לי לדעת על עובד אמריקאי שהגיע לעבודה בבוקר והכרטיס עובד לא עבר, לאחר כמה דקות הגיע איש בטחון עם ארגז וכל הציוד שלו וסאלאמת, אני לא חושב שהשיטה הזו, ערך של העובד נזיל בצורה כזו מתאים לארץ, צריך למצוא את דרך האמצע, מצד אחד לקצץ ומצד שני לשמור על כבוד העובד על כל המשתמע מכך. 

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
לפני 19 דקות, rotemb כתב:

בתחום שאני עובד, יצא לי לדעת על עובד אמריקאי שהגיע לעבודה בבוקר והכרטיס עובד לא עבר, לאחר כמה דקות הגיע איש בטחון עם ארגז וכל הציוד שלו וסאלאמת

 

בין זה ובין המצב שההסתדרות מחזיקה עובדים שלא רוצים בהסתדרות כבני ערובה ומונעת הכנסת אוכל למפעל, ומנהלי המפעל צריכים להפעיל טריקים משונים כדי להכניס אוכל לשביתת התבצרות של שעות (!) יש עולם ומלואו.

 

בחורבן ההסתדרות ננוחם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בס"ד 

אני בהחלט חושב שההסתדרות דואגת יותר לשימור כוחה מאשר העובד הקטן

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

לשימור כוחה וכוחם של הוועדים הגדולים, השמנים שיושבים על השאלטרים.

העובדים הקטנים? למי אכפת מהם.

 

חורבן ההסתדרות =/= חיסול עבודה מאורגנת

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

לשימור כוחה וכוחם של הוועדים הגדולים, השמנים שיושבים על השאלטרים.

העובדים הקטנים? למי אכפת מהם.

 

חורבן ההסתדרות =/= חיסול עבודה מאורגנת

זה לא לגמרי נכון.

מההיכרות שלי עם ההסתדרות במקום עבודה של קרוב משפחה.

אם אתה נכנס תחת הסכם קיבוצי לא יכולים לפטר אותך בלי להצדיק את הפיטורים שלך בפני ההסתדרות.

גם אם אתה עובד יצור וגם אם אתה ר"צ.

כן יש הגנה על העובדים החלשים.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 18 שעות, Potato כתב:

זה לא לגמרי נכון.

מההיכרות שלי עם ההסתדרות במקום עבודה של קרוב משפחה.

אם אתה נכנס תחת הסכם קיבוצי לא יכולים לפטר אותך בלי להצדיק את הפיטורים שלך בפני ההסתדרות.

גם אם אתה עובד יצור וגם אם אתה ר"צ.

כן יש הגנה על העובדים החלשים.

 

בזמן שנלחמו בהסתדרות על הזכות של ה"בונוס סטייק" או איך שלא קראו לזה לעובדי הנמל, ממש עשו טובה שלחלק (!) מהעובדים הם דורשים הצדקה לפיטורים.

אתה מבין את גודל ההזייה כדי לראות התנהלות כזו ולומר שהם מגינים על העובדים החלשים?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...