Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בספורטאז' פרימיום + סקירה


A_lex
שימו לב! השרשור הזה בן 591 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 21 שעות, robertf כתב:


הכחול הזה בספורטאז׳ זה הצבע היחיד שגורם לי לסובב את המבט אחרי הרכב ה(מה לעשות) נדוש הזה. צבע יפיפה שמשדרג אותו ממש, אבל באופן כללי אנשים מאוד שמרניים בארץ כשזה מגיע לצבעים (תן להם לבן, שחור, אפור, כסף...).
 

 

אכן.

מהתבוננות יומיומית באלפי ספורטאז'ים שנפלטים מהאניה, אני יכול לספור על יד אחת את האדומות/כחולות. וחבל. בהחלט צבע שמדרג את הרכב המשעמם למראה הזה, no offence לכל בעלי הספורטאז'ים.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Ron.P כתב:

למה אתם לא מתאגדים ועושים רעש מכל הסיפור?,זה מעצבן לנסוע ברכב חדש בסכום לא נמוך ועם רעידות.

לא שאני מזלזל בכסף, אבל בשביל להתאגד ולעשות רעש צריך זמן, דיי הרבה זמן בצירוף של סבלנות, וזה שני דברים שאין לי..

מחכה לתום אחריות למכור את הרכב, וחבל שכך, הרכב באמת עונה על כל הציפיות ומעבר לכך, מלבד הגיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז הנה עוד משהו שהיבואן חסך עליו... התקנה נורמלית ללוחית הרישוי האחורית.

כל פעם שסגרתי את תא המטען היה מין רעש מציק כזה של פלסטיק משקשק. פתיחת שני הברגים של הלוחית גילתה את הסיבה... לא רק שאין שום דבר בין מסגרת הפלסטיק של הלוחית לפח הרכב, אלא שהם פשוט דפקו שני ברגי פחפח לתוך דלת תא המטען ולא השתמשו במיקומים המקוריים 😡.

ניתן לראות בתמונות הבאות את ההכנות המקוריות ואת החורים שנוצרו ע"י הברגים הקודחים:

plate1.thumb.jpg.9b49eb84467cd6c6bad91a33951a7693.jpg plate2.thumb.jpg.f9462aeb045e103460c3c5e1cd1b3701.jpg

 

בראנקס שלי הלוחית מותקנת עם ברגים מקוריים להברגות יעודיות בדלת תא המטען. כשהחלפתי לוחית בעקבות פסילה בטסט שנתי והעובד של המכון התקרב לרכב עם מברגה וברגי פחפח, קפצתי עליו ואמרתי שלא יעז לקדוח לי ברגים לתוך הפח. זה לא טמבון פלסטיק, אמרתי לו. הוא היה מופתע וניסה לומר משהו כמו מה זה משנה, אבל הכרחתי אותו להתקין שוב על הברגים המקוריים. אז שיים און יו טלקר עם התקנה כזו.

 

טוב, הקדחים כבר שם, ואין הרבה מה לעשות בנידון, נטפל בעיניין הרעש בטריקה. מזל שיש יצרנים אחרים שמשקיעים בפרטים הקטנים האלו... אז ארבע ומשהו דולרים ושבועיים מאוחר יותר, קיבלתי את זה:

Plate3.thumb.jpg.11eadc0d7484abd6e98a7a64d5fa52d7.jpg

המשטח עשוי ממעין ספוג דק עם דבק דו"צ בצד אחד. מדביקים על פח הרכב במקום שבו מותקנת הלוחית ולאחר מכן מתקינים את הלוחית בחזרה.

הרעש המעצבן בטריקה נעלם.

 

בנוסף, הותקנו מצלמות תיעוד קדמית ואחורית. אפרסם פוסט נפרד עם מדריך התקנה - בטח יהיה שימושי למישהו בעתיד.

עריכה אחרונה על ידי A_lex
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 11 חודשים מאוחר יותר...

עדכון לאחר שנה...

הרכב עבר 10K ק"מ. הכל ממשיך לתפקד מצוין.

 

צריכת הדלק הממוצעת לפי אפליקציית פיוליו עומדת על 10.2 ק"מ לליטר, כאשר הטובה ביותר (למיכל) היתה 11.2. לא משהו, אבל יש לי רגל די כבדה והנינוחות שבה הרכב עושה את זה גורמת לנסוע קצת יותר מהר ממה שהייתי עם הראנקס.

 

עכשיו שהרכב כבר לא חדש, הביטוח הוזל עוד קצת ועומד על כ-3700 ש"ח.

 

לצערי, מחירי הטיפולים במוסכי קיה מוגזמים לגמרי. נאלצתי להפרד מ-750 ש"ח בשביל החלפת שמן ופילטר שמן (היו גם הצעות יקרות יותר). הרכב היה בעמדת הטיפול 20 דקות בול. פשוט שוד לאור יום - 20 דקות + 4.5 ליטר שמן (פז, אלא מה) + פילטר ואטם לפקק ריקון = 750 ש"ח. 😡

 

מכיוון שבשוטף אני משתמש בוויז של המערכת המקורית, מתבאס שאין בה ספוטיפיי. שאלתי במוסך, אמרו שאי-אפשר להוסיף. בנסיעות ארוכות נאלץ לטרוח לחבר את הטלפון בכבל בשביל אנדרויד-אוטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.9.2020 בשעה 20:21, A_lex כתב:

אז הנה עוד משהו שהיבואן חסך עליו... התקנה נורמלית ללוחית הרישוי האחורית.

כל פעם שסגרתי את תא המטען היה מין רעש מציק כזה של פלסטיק משקשק. פתיחת שני הברגים של הלוחית גילתה את הסיבה... לא רק שאין שום דבר בין מסגרת הפלסטיק של הלוחית לפח הרכב, אלא שהם פשוט דפקו שני ברגי פחפח לתוך דלת תא המטען ולא השתמשו במיקומים המקוריים 😡.

ניתן לראות בתמונות הבאות את ההכנות המקוריות ואת החורים שנוצרו ע"י הברגים הקודחים:

plate1.thumb.jpg.9b49eb84467cd6c6bad91a33951a7693.jpg plate2.thumb.jpg.f9462aeb045e103460c3c5e1cd1b3701.jpg

 

בראנקס שלי הלוחית מותקנת עם ברגים מקוריים להברגות יעודיות בדלת תא המטען. כשהחלפתי לוחית בעקבות פסילה בטסט שנתי והעובד של המכון התקרב לרכב עם מברגה וברגי פחפח, קפצתי עליו ואמרתי שלא יעז לקדוח לי ברגים לתוך הפח. זה לא טמבון פלסטיק, אמרתי לו. הוא היה מופתע וניסה לומר משהו כמו מה זה משנה, אבל הכרחתי אותו להתקין שוב על הברגים המקוריים. אז שיים און יו טלקר עם התקנה כזו.

 

טוב, הקדחים כבר שם, ואין הרבה מה לעשות בנידון, נטפל בעיניין הרעש בטריקה. מזל שיש יצרנים אחרים שמשקיעים בפרטים הקטנים האלו... אז ארבע ומשהו דולרים ושבועיים מאוחר יותר, קיבלתי את זה:

Plate3.thumb.jpg.11eadc0d7484abd6e98a7a64d5fa52d7.jpg

המשטח עשוי ממעין ספוג דק עם דבק דו"צ בצד אחד. מדביקים על פח הרכב במקום שבו מותקנת הלוחית ולאחר מכן מתקינים את הלוחית בחזרה.

הרעש המעצבן בטריקה נעלם.

 

בנוסף, הותקנו מצלמות תיעוד קדמית ואחורית. אפרסם פוסט נפרד עם מדריך התקנה - בטח יהיה שימושי למישהו בעתיד.

היכן נרכש הספוג ומה עלותו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

עברה עוד שנה, אז מעדכן...

הרכב עבר כ13k ק"מ השנה.

 

צריכה הדלק הממוצעת לפי תיעוד התידלוקים באפליקציה 10.34 ק"מ\ליטר.

 

בסוף אוגוסט בוצע טיפול שני. מוסכי היבואן ממשיכים להיות יקרים נורא. החלפת שמן+פילטר+אטם פקק + החלפת פילטר מזגן + החלפת נוזל בלמים (כמובן במיכל כמקובל בארץ 😒) עלו 1187 ש"ח לאחר הנחה. כלומר ביחס לטיפול הקודם נגבו 437 שקל על החלפת פילטר מזגן ונוזל בלמים. הפעם האוטו היה בעמדת הטיפול 30 דקות שלמות 🤦‍♂️. עושק, כבר אמרנו?

 

עלות הביטוח עלתה מעט וכעת עומדת על 3900. הצעות זולות יותר דרשו מיגון שאני מסרב אפילו לשקול, כמובן.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יונדאי/קיה הוסיפו לטיפול בדיקה של צינורית שימון לטורבו + אטם, כדאי לודא שבצעו.

כאמור מחיר "שאי אפשר לסרב לו"

אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, רוןS כתב:

יונדאי/קיה הוסיפו לטיפול בדיקה של צינורית שימון לטורבו + אטם, כדאי לודא שבצעו.

כאמור מחיר "שאי אפשר לסרב לו"

יש לך פרטים נוספים אולי? איזה TSB יהיה נחמד...

לא נאמר לי שנבדק משהו חריג אז אין לי דרך לדעת, אבל אם אקבל פרטים אוכל לפחות לשאול משהו ספציפי בטיפול הבא.

 

לפני 17 שעות, MZN כתב:

סחטיין על העדכון אלכס

האם פרסמת בסוף מדריך להתקנת מצלמות? תודה!

אכן פירסמתי בזמנו:

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, A_lex כתב:

יש לך פרטים נוספים אולי? איזה TSB יהיה נחמד...

לא נאמר לי שנבדק משהו חריג אז אין לי דרך לדעת, אבל אם אקבל פרטים אוכל לפחות לשאול משהו ספציפי בטיפול הבא.

נאמר לי ע"י מנהל מוסך מורשה יבואן,

מופיע בקבלה  תחת השורה   "אטם"  (X2)

אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 591 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...