Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן,

פגו 206. האוטו נוטה לאבד קצת שמן, משהו כמו 100-150 מל ל 1000 קמ, נראה לי שבעיקר בעבודה בסלד גבוה (מעל 4500)

זאת לא צריכה גבוהה, אבל היא גם לא תקינה.

כיצד ניתן לאבחן האם מדובר בגומיות שסתומים או ברינגים?

 

הבנתי בעבר שיש מכוניות עם  nfu שהחליפו בהן גומיות שסתומים, אבל לא רוצה להחליף סתם לפני שיודע שזו הבעיה.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
פורסם

אם המנוע עובד יפה וסוחב, ללא ממש.

יעזור לראות את השסתומי יניקה, אולי זה קל אצלך ברכב לפרק סעפת.

עוד עוזר לדעת האם מעשן מהאגזוז עשן כחול או לבן של תתצרכת שמן, ואז תלוי באיזה מצבי פעולה של המנוע, יש עשן, כדי לקבל מושג.

בכל מקרה, אם מדובר על סל"ד גבוה, כי שציינת, זה טבעות בוכנה וזה אולי טבעי למנוע שלך ולאו דווקא תקלה. 

פורסם

פירוק סעפת היניקה זאת עבודה קלה, על מה אני אמור להסתכל?

וככל שבדקתי האוטו לא מעשן כלל, בשום טווח סלד. אבל זה די הגיוני כי איבוד השמן לא גדול.

ומהיכרות עם רכבים זהים שגם מעלים סלד, לא אמור להיות איבוד שמן באופי השימוש שלי. אני לא קורע את המנוע.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב, הלכתי בין השאר לפי הבדיקה הזו של @kompy.

בסלד גבוה (5000) ללא עומס אין לא ריח ולא עשן.

בעזיבת גז יש ריח של דלק דווקא (למה בעצם?), עד שהאוטו מגיע לסלד סרק. 

עשן אין באף שלב.

לא יודע אם זה קידם אותי במשהו.

 

פורסם
בתאריך 15.9.2020 בשעה 09:38, Ooga כתב:

פירוק סעפת היניקה זאת עבודה קלה, על מה אני אמור להסתכל?

וככל שבדקתי האוטו לא מעשן כלל, בשום טווח סלד. אבל זה די הגיוני כי איבוד השמן לא גדול.

ומהיכרות עם רכבים זהים שגם מעלים סלד, לא אמור להיות איבוד שמן באופי השימוש שלי. אני לא קורע את המנוע.

משקעים של שמן על גב השסתום.

מעיד על צריכת שמן מהגומיות שסתומים,  בהנחה שמערכת ההזרקה היא עקיפה.

×
×
  • תוכן חדש...