Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

מבחינה מתמטית לא הגיוני שקרסו כל כך הרבה עסקים  ואף אחד לא יזרק לרחוב נכון ?

יש לך סטטיסטיקה בנושא?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 9 דקות, Transporter כתב:

מי שהיה עם סרטן סופני ועל הדרך חלה בקורונה ומת חודשיים או חצי שנה לפני הזמן שלו

"מת מקורונה" אבל הרופא נתן לו כבר לפני כמה חודשים "חודשים ספורים" 

אז מספיק עם זה. לא מדובר בבנאדם ש"כל החיים עוד לפניו"

ועם כל הצער שבדבר וברור לנו שזה יכול להיות סבא שלי או של כל אחד כאן,

עם כל הצער הזה

לא סוגרים מדינה בגלל זה.

 

למה "מת מקורונה" זה בגרשיים? ואיפה אתה שם את הקו? מי שהיה לו חודשים ספורים זה בסדר ומעל שנה לא?

ומה עם אלה שבכלל היה להם סרטן עם אופק טיפולי?

 

אבל שוב, חסר לך ידע בסיסי כדי לנהל את הדיון הזה.

 

ציטוט

איך הסגר הרג?

נדע עוד חודש חודשיים  כשכל האנשים שפוטרו וסגרו להם את העסקים לא יצליחו להתמודד עם הנזקים

ביום שישי הראו בחדשות זוג זקנים שהייתה לנו חנות של מכשירי כתיבה. לא עסק שקונים ממנו מזראטי וחיים בפאר, אלא חיים.

בגלל המצב הם נאלצו לסגור אותו

מה יעשו מעכשיו אלוהים יודע

אבל שורה תחתונה יש עשרות אלפי אנשים כמוהם שלא יכלו לשרוד את המשבר הזה

 

כאב לב על כל אחד ואחד מהם, אבל איך הסגר הרג? שאלה פשוטה עם תשובה פשוטה

 

ציטוט

ועוד חודש חודשיים שתראה ניצולי שואה מחפשים אוכל בפחים, או כל אדם אחר שעושה את זה

 

כבודו רק עכשיו גילה שיש עניים מרודים בארץ?

בהתחשב בזה שמלחמת העולם השנייה הסתיימה לפני 75 שנה, אותם אלה שאתה יענו מרחם עליהם עכשיו שיחפשו אוכל בפחים, הם לפחות בני 75, לפני רגע שלחת אותם למות בשקט בפינה.

 

ציטוט

תדע שהסגר הזה עזר לו להגיע לשם

כי גם אם לילדים שלו היה כסף לממן אותו עד היום, יכול להיות שכבר אין להם את הכסף הזה

 

וזה הרבה יותר חמור ויפגע בהרבה יותר מ 200 אנשים שמתו

 

שוב, אלה בדיוק אותם אנשים שלפני רגע רצית שימותו בשקט בפינה ולא יפריעו לך לעשות חתונות.

 

לפני 6 דקות, David32 כתב:

ליאור, באמת חבל.

 

רגע עוד לא ויתרתי סופית, אולי נמצא גז טבעי שם בפנים בסוף

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

טרנספורטר טוען שזו שפעת וסתם שמו הסגר ועוד היום צריך לחזור לחתונות(עם מסיכות, ו-2 מטר, ושהוא הדיג'יי)

וכול השאר מסבירים לו למה הטענות שלו לא נכונות. 

אז הוא טוען שוב פעם בדיוק אותו דבר, 

ושוב, כול השאר מסבירים לו למה זה לא ככה.  

 

מעגל. 

 

אני אתן ניחוש די פרוע שזה במצטבר נמשך 200 עמודים, וסביב ה-80 מעגלים כאלה. אין באמת שום סיבה שה לא ימשך עוד כפול מזה. 

פורסם (נערך)

לאנשים יש הרבה סבלנות.

אף פעם לא הבנתי את הניסיון והצורך לשכנע מישהו אנונימי מהאינטרנט שלא מכירים.

אבל הנה גם אני עכשיו השתתפתי בזה.

עריכה אחרונה על ידי Benor
  • אהבתי 2
  • מצחיק 1
פורסם

הפחתת הבורות בעולם היא מטרה נעלה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

יש יותר מבור אחד בעולם, וכל הקונספט של פורום ציבורי זה שעל כל אחד שכותב יש עוד 100 שרק קוראים.

חוק המספרים הגדולים לטובתנו, לפחות חלקם מעוניינים לשמוע, או לכל הפחות פתוחים לרעיון שכל הידע בעולם לא נמצא אצלם בכיס

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

גם אם זה נכון, אנחנו מדברים על 201 מתים מקורונה And counting, מול אחד שהתאבד?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

יש יותר מבור אחד בעולם, וכל הקונספט של פורום ציבורי זה שעל כל אחד שכותב יש עוד 100 שרק קוראים.

חוק המספרים הגדולים לטובתנו, לפחות חלקם מעוניינים לשמוע, או לכל הפחות פתוחים לרעיון שכל הידע בעולם לא נמצא אצלם בכיס

המילה ״בור״ היא אולי קצת חזקה מדי, אבל בגדול זה נכון. אני ניגשתי לנושא הקורונה כמו רבים אחרים בזלזול ספקני,

אבל מה שנכתב כאן שכנע אותי לשנות דעה ב-179 מעלות, וטוב שכך. המשפחה שלי מוגנת עקב השינוי בדעה.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא שופט אף אחד, אבל להתאבד זו בחירה מודעת. להיות חולה ולמות מהווירוס לא, כי גם אם תתמגן בצורה הכי טובה שיש עדיין יש סיכוי שתחלה כי זה לא תלוי רק בך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מה גם שאף אחד לא מתאבד פתאום כי יש קורונה, אצל אנשים כאלה המצב ככה"נ היה חרבנא גם לפני וזה בבחינת "הקש ששבר את גב הגמל". ואם הולכים לפי ההגיון (המוזר) שאנשים חולים גם ככה היו מתים והוירוס רק "זירז" את התהליך, הרי שלהתאבדויות ניתן להתייחס בדיוק אותו דבר, ולא לקשר אותן לקורונה. ככה שע"פ אותו הגיון הטענה של "הסגר יהרוג יותר אנשים מהוירוס" לא מחזיקה מים.

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

כמה מתאבדים יש בארץ בשנה? 

אולי הוא היה מתאבד בכל מקרה בלי קשר לקורונה?

אולי הוא כבר קשיש עם מחלות רקע, עד שלא יהיו 20 מתאבדים ביום אין מה לטפל בזה. 

  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...