Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוצים להחליף את המשפחתית המתיישנת למשהו חדש יותר בתקציב של 100K.

פרופיל נסיעה שגרתי למשפחה עם 3 ילדים קטנים, 30 ק״מ ביום בנסיעה עירונית וטיולי דרכי קק״ל בסופ״ש.

כרגע מתלבט בין הונדה CRV 2015 למיצובישי אוטלנדר 2016 (5 מקומות).

המלצות על אחד מהדגמים ? כרגע נראה שההונדה צנוע יותר באיבזור אבל האוטלנדר דגם כבר קצת זקן (דור שני הושק ב 2013)

 

פורסם

הונדה יותר מרווחת בשורה השניה.
המושב באמצע יותר נורמלי ברוחב.
הייתי בוחר בהונדה , לא רואה יתרונות למיצובישי עם 5 מקומות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, nreg כתב:

רוצים להחליף את המשפחתית המתיישנת למשהו חדש יותר בתקציב של 100K.

פרופיל נסיעה שגרתי למשפחה עם 3 ילדים קטנים, 30 ק״מ ביום בנסיעה עירונית וטיולי דרכי קק״ל בסופ״ש.

כרגע מתלבט בין הונדה CRV 2015 למיצובישי אוטלנדר 2016 (5 מקומות).

המלצות על אחד מהדגמים ? כרגע נראה שההונדה צנוע יותר באיבזור אבל האוטלנדר דגם כבר קצת זקן (דור שני הושק ב 2013)

 

הייתי במצבך - עם התלבטות גדולה מאוד בין השתיים (CRV יש המון באוטוסנטר ומיצובישי בדקתי בכלמוביל טרייד)

 

ההונדה סבבה לגמרי אם כי בתקציב הנ"ל מדובר על שנתונים 2014-2015, המיצובישי מרגישה מיושנת מאוד (יחסית להונדה)

 

ממליץ לשקול  ברצינות סובארו פורסטר מ 2016 ודגם X ומעלה - הרכב שלי נרכש לפני חודש בטרייד מוביל

ממליץ לבדוק, שם יש יחסית מבחר (מגיעים רכבים מטרייד-אין)

 

חיפשתי הרבה פרטי אבל לא היו אקזמפרים טובים או שנחטפו באותו היום

 

נסיעה מאוד רכה, מאוד כיפי בשבילים, מרווח מאוד

עריכה אחרונה על ידי Herman

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
לפני 16 שעות, vladclar כתב:

הונדה יותר מרווחת בשורה השניה.
המושב באמצע יותר נורמלי ברוחב.
הייתי בוחר בהונדה , לא רואה יתרונות למיצובישי עם 5 מקומות.

חוץ מבחינת המרווח? יש לה יתרונות נוספים (חוץ מדגם ״חדש״ יותר)? היא לא מאוד מפנקת ברמת האיבזור שלה.

פורסם

להונדה נוחות נסיעה והתנהגות כביש עדיפות, וגם יחידת כוח נעימה יותר עם גיר אוטומטי 6 הילוכים ולא גיר רציף כמו במיצובישי. המושב האחורי מרווח באופן משמעותי והרכב מאוד שימושי עם כל מיני אפשרויות קיפול מושבים ואמצעי עיגון.

אם האאוטלנדר היה בגרסת 7 מושבים הייתי מבין את הערך המוסף. ההונדה עדיף עליו בכל תחום.

פורסם

אם בכל זאת תבחר באאוטלנדר תקח 7 מקומות למרות שאתה לא צריך. במכירה זה ישתלם לך, קהל הקונים הפוטנציאלים יהיה גדול משמעותית. אתה לא חייב להשתמש במושבים האלה ותתפלא שברגע שיהיה לך אתה כן תפתח אותם אבל תחשוב קדימה...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

אחרי שעשיתי סיבוב על האוטלנדר הוא באמת נותן תחושה "מיושנת" יותר ביחס להונדה.

מה לגבי ה HRV? הוא בכלל "נותן פייט" ל CRV? נראה שעל אותו תקציב אפשר לקבל רכב משנתון טיפה יותר מתקדם (אבל עם גיר רציף ומנוע 1.5).

פורסם

HRV רכב יותר קטן ויותר חלש

המנוע מרגיש לא מספיק חזק, הרכב מתומחר גבוה מדי יחסית למתחרים, גם הוא לא משדר חדשנות.

 

תחליטו איזה גודל של רכב אתן צריכים. לדעתי HRV יהיה לכם צפוף מאחורה.

 

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

למיטב זכרוני להונדה יש גיר עם 5 הילוכים בלבד ויחידת ההנעה מאד עצלה וגם בזבזנית בדלק.

 

המיצובישי עדיף מהבחינה הזאת.

 

במיצובישי אין פתחי מיזוג אחוריים בשנים הללו, לא זוכר אם יש בהונדה.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

ל-CRV יש גיר אוטומטי עם 6 הילוכים. הוא באמת לא זריז במיוחד אבל דווקא לא מאוד בזבזן ביחס לג'יפון אוטומטי כבד עם הנעה כפולה.

ה-HRV רכב חסר ייחוד לחלוטין, איכות תא נוסעים מאכזבת, יחידת הנעה עצלה והדבר היחיד שסביר בו זה המרווח במושב האחורי והשימושיות.

ב-100K לרכב משפחתי שיורד לשבילים מדי פעם הייתי מחפש טויוטה ראב 4 או סובארו פורסטר. נכון, הם יקרים מהונדה CRV ומיצובישי אאוטלנדר, אבל זה בגלל שהם רכבים טובים יותר.

פורסם (נערך)

בדקתי באינטרנט והגיר בדור הקודם של ה- crv לפני הדור הנוכחי המצוייד בגיר רציף, היה 5 הילוכים פלנטרי בשילוב מנוע 2 ליטר אטמוספרי.

 

מדובר ביחידת הנעה וותיקה מאד של הונדה וזהה להונדה אקורד מאותם שנים ועוד מהדור של האקורד שהחל להימכר בישראל בשנת 2003 ואולי אפילו לפני כן.

 

בקיצור יחידת הנעה לא מציאה.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

אתה צודק, אין לי מושג אם המנוע זהה לאקורד זהה אבל לגיר האוטומטי יש 5 הילוכים.

אני לא יודע איך אתה מחליט אם יחידת ההנעה היא 'מציאה' או לא, גם זה שהיא מיושנת לא ממש משנה. בפועל מדובר במנוע וגיר עם פעולה חלקה ונעימה מאוד, ללא תקלות ידועות ובעיות אמינות, רמת ביצועים וצריכת דלק סבירה.

×
×
  • תוכן חדש...