Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשמע רעש חריג מהמנוע לפחות לפי הסרטון.

יש לך קבלה על השיפוץ שאתה יכול להעלות כדי שנוכל לראות מה הוחלף ? 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 9 שעות, colauti 9 כתב:

נשמע רעש חריג מהמנוע לפחות לפי הסרטון.

יש לך קבלה על השיפוץ שאתה יכול להעלות כדי שנוכל לראות מה הוחלף ? 

לא אין לי מחר אני אלך למוסכניק שחבר שלי מטפל רק אצלו המליץ ניראה ואני יעדכן כי נגיד היום לא היו תיקתוקים בכלל ועם הא ופעם חוזר וגם אני לא מרגיש שום שוני בנסיעה .

פורסם

תתחיל   מהקל  לקשה!  1. בורג   בצמיג  או  משהו דבוק   לצמיג  2.בורגים  משוחררים  בגלגל 3.  תפוח  קצה הגה   או  תפוח משולש  רופף/פגום 4.  צירייה   פגומה   רעש   יותר חזק  בסיבובים. וגם בנסיעה ישרה.  מיסב  נבה קדמית  שחוק/תפוס.    בהצלחה! 

פורסם
לפני 42 דקות, פבלין כתב:

תתחיל   מהקל  לקשה!  1. בורג   בצמיג  או  משהו דבוק   לצמיג  2.בורגים  משוחררים  בגלגל 3.  תפוח  קצה הגה   או  תפוח משולש  רופף/פגום 4.  צירייה   פגומה   רעש   יותר חזק  בסיבובים. וגם בנסיעה ישרה.  מיסב  נבה קדמית  שחוק/תפוס.    בהצלחה! 

 

לפני 42 דקות, פבלין כתב:

תתחיל   מהקל  לקשה!  1. בורג   בצמיג  או  משהו דבוק   לצמיג  2.בורגים  משוחררים  בגלגל 3.  תפוח  קצה הגה   או  תפוח משולש  רופף/פגום 4.  צירייה   פגומה   רעש   יותר חזק  בסיבובים. וגם בנסיעה ישרה.  מיסב  נבה קדמית  שחוק/תפוס.    בהצלחה! 

 

לפני 42 דקות, פבלין כתב:

תתחיל   מהקל  לקשה!  1. בורג   בצמיג  או  משהו דבוק   לצמיג  2.בורגים  משוחררים  בגלגל 3.  תפוח  קצה הגה   או  תפוח משולש  רופף/פגום 4.  צירייה   פגומה   רעש   יותר חזק  בסיבובים. וגם בנסיעה ישרה.  מיסב  נבה קדמית  שחוק/תפוס.      כל  זה   במצב נסיעה   התחלת נסיעה!  לפי הסרטון הרכב עומד במקום!    בעייה בראש מנוע  גש למוסך דחוף  לא מומלץ להמשיך לנסוע  ככה!בהצלחה! 

 

פורסם
לפני 27 דקות, פבלין כתב:

 

 

 

היום הייתי הרעש לא נשמע הוא בדק את הראש מנוע ואמר שהוא תקין לחלוטין הרעש בא והולך אז קשה מאוד לדעת מה זה 

 

לפני 1 דקה, Avir678 כתב:

היום הייתי הרעש לא נשמע הוא בדק את הראש מנוע ואמר שהוא תקין לחלוטין הרעש בא והולך אז קשה מאוד לדעת מה זה 

 

וגם שוב אני אסביר זה רק כשהאוטו בעמידה ובהילוך בנסיעה הכל כרגיל אין שום רעש 

×
×
  • תוכן חדש...