Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אתמול שמתי לב שאחרי שמורידים את המים עדין יש טפטוף חלש של מים. ויש פס מאבנית איפה שיש את הטפטוף.

בגלל שהמנגנון נראה מאוד ישן החלטתי להחליף אותו.

עכשו התקנתי מנגנון חדש של חברת ספאדיני, אבל שמתי לב שגם המנגנון החדש נוזל בדיוק באותה צורה!

בהתחלה הייתי בטוח שהמנגנון דפוק, אבל לפני הפירוק של המנגנון החלטתי לעשות ניסוי קטן.

הרמתי את המיכל כשהוא מלא במים, המיכל לא נזל מהצינור שמתחבר לאסלה! אבל הטפטוף לאסלה המשיך אפילו בלי המיכל!

שמתי לב שבחור באסלה שאלו מחברים את הניאגרה יש מובלעת קטנה שבה עומדים מים, וכנראה משם הם מטפטפים לאסלה.

מעניין למה עשו את זה ככה....

 

 

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

 

 

פורסם

תעלה תמונה שנבין לאיזו מובלעת אתה מתכוון.

 

לגבי הניאגרה נקה את התושבת שעליה הגומיה אמורה לאטום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בד״כ אם המים ממשכים לזרום בטפטוף לתוך האסלה אז זו הגומית אטימה בתחתית המנגנון. עולהכמה שקלים באייס או  הום סנטר.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

יש 3 סיבות לתופעה.

הנפוצה היא הגומיה המדוברת, הבאה בתור זו תושבת גומייה לא נקייה והשלישית שסתום בריכה תקול (זה שמחובר למצוף ואמור לסגור את זרימת המים מהברז).

 

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני החלפתי את המנגנון ואת המצוף לחדשים.
וכמו שכתבתי גם כאשר אני מפרק את הניאגרה מהאסלה, עדיין יש טפטוף לאסלה. אפילו בלי ניאגרה!

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

פורסם

באסלה יש רק מעבר מים ומה שאתה מתאר מתאים למשהו שסופג ט

את המים ומטפטף. זה יכול להיות סמרטוט, ספוג או סתם ג'יפה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אין שם שום דבר שסופג...
אבל כמו שאמרתי יש שקע שרואים אותו מהחור שאלו נכנס הצינור הרחב של הניאגרה.
בשקע הזה יש מים עומדים שמטפטפים כמו שעון חול לאסלה.
הם מטפטפים אפילו בלי ניאגרה.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

פורסם
לפני 4 שעות, Night Driver כתב:

יש 3 סיבות לתופעה.

הנפוצה היא הגומיה המדוברת, הבאה בתור זו תושבת גומייה לא נקייה והשלישית שסתום בריכה תקול (זה שמחובר למצוף ואמור לסגור את זרימת המים מהברז).

 

 

סיבה רבעית - שסתום בריכה תקין אבל לא מכוון (יש על זרוע המצוף בורג כיוון) מה שגורם לשסתום להיסגר מאוחר, אחיר שמפלס המים כבר הגיע לגובה פתח העודפים. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני 8 שעות, דניאל1983 כתב:

אין שם שום דבר שסופג...
אבל כמו שאמרתי יש שקע שרואים אותו מהחור שאלו נכנס הצינור הרחב של הניאגרה.
בשקע הזה יש מים עומדים שמטפטפים כמו שעון חול לאסלה.
הם מטפטפים אפילו בלי ניאגרה.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
 

תעלה תמונה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לפני שאתה נכנס לסרטים, כפי שציינו קודמיי: קודם כל ותמיד - כאשר מחליפים את הגומייה הראשית - יש לנקות גם את התושבת/שטח האטימה עליה היא סוגרת. גם שם מצטברת לפעמים אבנית ומפריעה לגומייה לאטום.

איך מנקים? סקוטשברייט או דומה, מעט מסיר אבנית או נוזל אסלות (כל דבר שמכיל חומצת מלח).

פורסם

לא יודע אם יש קשר בין הדברים, שמתי לב שאחרי שמורידים מים מתחילה נזילה במשך כמה שניות מהצינור פלסטיק שמחבר בין האסלה לביוב.
הנזילה היא מהגומיה העבה שנמצאת בין האסלה לצינור.
האסלה עומדת על הקרמיקה ומחוברת עם שני ברגים וסיליקון לרצפה.
דיברתי עם אינסטלטור, הוא אמר שאת הגומיה צריך לשחזר ולא להחליף.
בגלל שכדי להחליף אותה צריך להזיז את האסלה וזה יכול לשבור את הקרמיקה

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...