Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר למנגנון לניאגרה


דניאל1983
שימו לב! השרשור הזה בן 1376 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רוצה לעדכן שהיה אצלי היום אינסטלטור.
עשה עבודה טובה עם פירוק האסלה והחלפת האטמים בצינור ניקוז לביוב.
אבל לגבי המנגנון הוא בהתחלה אמר שהמנגנון שלי דפוק ורק מנגנונים של פלסון טובים ושהוא בטוח ב100 אחוז שהבעיה במנגנון.
אחרי שהוא החליף אותו והטפטפוף לא הפסיק אז פתאום הוא אמר שהבעיה באסלה כי כמו שאני אמרתי בהתחלה המים נאספים בשקע ומטפטפים לאסלה. הוא אמר שאם לא נכנסים מים חדשים לניאגרה והשעון לא מסתובב אז זה סימן שהמנגנון תקין.


Sent from my SM-G985F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

בעקבות השירשור הזה החלטתי גם לטפל סוף סוף בניאגרה שדולפת כבר יותר משנה... החלפתי גומיה, ניקיתי טוב את כל הניאגרה מבפנים כולל תשומת לב מיוחדת לכל האזור שליד הגומיה. עדיין יש דליפה, בעצם מהרגע שיש מים בניאגרה, אז הבעיה לא במצוף.

אני מניח שהשלב הבא זה החלפה של המנגנון? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבדיקה הכי טובה זה לנתק את הניאגרה מהאסלה, למלא בה קצת מים, ולראות אם מטפטף מהצינור שמתחבר לאסלה או לא.

אם כן, ממליץ על מנגנון תוצרת ספידני

 

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...