Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

 

ברשותי פיקנטו 2016. נקנתה יד ראשונה מהיצרן.

כבר לא מעט זמן שהמים בוישרים מתרקונים מהר, אני ממלא, ולאחר יום יומיים נשאר במיכל כמות שמספיקה לשפריץ-2 .

 

מדובר בנזילה שהיא מאוד מאוד איטית, מילאתי מים, בצהרי היום, לא נוזל ישר, מתעורר למחרת בבוקר ורואה שלולית מתחת לרכב.

 

אפשר לבדוק ולתקן לבד עם אפוקסי כלשהו? או שחייב מוסך ? הבנתי שעלות החלפה היא בערך 700-800 שקל כולל עבודה, ובתקופה הזו זה די כבד עלי.

 

אשמח לעצה בנושא. תודה!

 

פורסם

הנזילה היא מהמיכל עצמו? אולי היא מהמשאבה?

מיכל כזה ו\או משאבה עולים גרושים באליאקספרס. 

פורסם
לפני 1 שעה, GOLF כתב:

הנזילה היא מהמיכל עצמו? אולי היא מהמשאבה?

מיכל כזה ו\או משאבה עולים גרושים באליאקספרס. 

 

היי, תודה על המענה!

 

איך אני יכול לדעת?

פורסם

גם אצלי ברכב (פאביה) נזל הכל והמוסכניק אמר שזה כסף קטן פשוט קונים מיכלית פשוטה חדשה כולל התקנה

אשמח אם מישהו שכבר תיקן בעבר יעדכן

תודה לפותח השרשור

 

משתדל לעזור

פורסם

המיכל ינזול רק אם חטף מכה. תבדוק אם הבעיה היא מהמשאבה

700-800 שקל נשמע לי יקר מאוד. תשלח לי בפרטי מספר שלדה ואברר לך מחיר של החלק.

×
×
  • תוכן חדש...