Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2218 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

ברצוני לדעת עלויות אחזקה כגון דלק, ביטוח, ירידת ערך, טסט שנתי, טיפולים.

אני יודע שזה משתנה מאדם לאדם אך בכל זאת ארצה לדעת איזה דגם יותר עדיף לי לרכוש.

השוואה בין  הדגמים: ספיריט ו-קומפרוט שנת 2015.

הרכב ישמש לנסיעות עירוניות ובין-עירוניות.

עריכה אחרונה על ידי -Sparco-
פורסם

בתור אחד שהיה לא ספיריט 2.0 2014

ולאחי יש קומפורט 1.5 2014 שעדיין אצלו,

 

ביטוח בספיריט עולה כ1000 ש"ח יותר, והטסט יקר בכ400 ש"ח.

בנסיעה רגילה צריכת הדלק כמעט זהה, אולי הקומפורט טיפה יותר חסכונית, לא משהו רציני, אך במאמץ ההבדל גדול יותר לטובת ה1.5

בספיריט יש התראה מקורית על סטיה מנתיב.

ירידת ערך זהה לדעתי, אל שוק הספיריט חזק יותר.

טיפולים לא יודע, אך בספיריט נתקלתי בתקלה של רעש צלצול מהמנוע שהתברר בסוף שהיה כשל במותחן רצועת אלטרנטור, עלות תיקון 1400 ש"ח במוסך יבואן, 2 מוסכים מורשים אך לא מאזדה לא ידעו מה הבעיה, אחד אמר ממיר קטליטי והשני הפנה אותי ישר לחברה.

 

אני מאמין שבנסיעה עירונית ה1.5 יהיה חסכוני יותר,

בבינעירוני ה2.0.

פורסם

אם אתה יכול להרשות לעצמך תיקנה את הספיריט, ההפרש באחזקה זניח אבל האיבזור הרבה יותר מפנק, מנוע יותר חזק ושוק הרבה יותר חזק.

טסלה 3 2022

פורסם

מבחינת השוואה, מדובר באותו רכב, הספיריט מגיעה עם מנוע חזק בהרבה 165 כ"ס לעומת 120,

 

ההבדל באבזור לטובת הספיריט הם:

1. חלון נפתח בגג

2. מערכת להחלפה אוטומטית בין אורות דרך לאורות גבוהים

3. מערכת התראה על סטיה מנתיב

4. פנסי קסנון עם תאורה עוקבת פניה, מנגנון סיבוב מכאני.

5. כניסה ללא מפתח.

 

ספיריט עם נתונים נורמלים ההצעות מתחילו מ68K בערך

קומפורט עם נתונים כאלה אפשר למצוא כבר סביב ה59K

 

זה אומר שהספיריט כנראה תשמור יותר טוב על ערכה, כאשר הקומפורט גם לא רעה הכלל, וגם אם ההפרש של כעשיריה שווה לך את התוספת של האבזור הנוסף.

פורסם (נערך)

משנת 2016 האבזור של הקומפורט זהה לספיריט נכון?

לגבי המחיר ביד 2 לא ראיתי מחירים כמו שאתה מציין, אלא יותר גבוהים וגם המחירון לוי יצחק יותר גבוה.

לגבי צריכת דלק מנוע ה1.5 יותר חסכוני או שאין הבדל?

עריכה אחרונה על ידי -Sparco-
פורסם (נערך)

גילוי נאות קודם כל-אני מוכר ספיריט שמפורסמת פה גם בפורום המכירה.

מבחינת האמינות,אמינות מופתית, אך עלויות אחזקה שוטפות לא זולות כל כך.

הצמיגים הם 18', מצבר Start&Stop שעולה כ800-1000, וכך גם הצלחות והרפידות לא זולות (במוסך מורשה).

צריכת הדלק לא רעה בכלל, סביבות ה-1 ל12 בממוצע לנסיעה שחלקה הגדול בפקקים, הרבה יותר חסכוני בבין עירוני.

הטסט לא הכי זול, אם אני זוכר נכון כ-1,800 ש"ח.

 

הייתה לי גם לתקופה קצרה אקטיב מנוע 1,500 מהשכרה (דרך העבודה), מאובזר מאוד לדעתי ביחס לדגם בסיסי, למרות שקצת כבד.

בגלל המנוע והתוספות הנוספות (קסנון, חיישני אורות, חיישני גשם, ג'אנטים, צג מהירות שקוף ועוד) לטעמי הספיריט/פרימיום (בשנים המתקדמות יותר) עדיפות לדעתי.

לגבי קומפורט פחות מכיר ולכן לא יכול לחוות עליה דעה...

בהצלחה ואם יש שאלות נוספות אשמח להשיב.

עריכה אחרונה על ידי adir10
×
×
  • תוכן חדש...