Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מכיר כזו בישראל. רוב רוכשי ב.מ.וו כלל לא מתעסקים בזה ומעדיפים 330e,  530e או 740e ובקיצור נהיגה וניהוג לא ממש מעניינים אותם אלא סתם רכב יוקרה עם הסמל הנכון. המעט שרוכש דגמים כגון M2 או M235i לרוב קוראים בפורומים בחו"ל המלאים במידע עשיר ונמצאים בקשר עם הסדנאות הנכונות כך שהם לא צריכים עוד איזה פורם. אולי זה גם קשור בגיל, מניח שרוב רוכשי ב.מ.וו, בניגוד למוצרי VAG, הם מבוגרים יותר ולכן גם פחול פעילים בתחום זה.

פורסם

גם אני לא מכיר קהילה כזאת, אבל בעברי הרחוק שיפרתי E30 מודל 84 עם קיטים של M3 שיצאה מ86, כולל הנמכות חיזוקים ושיפורים ומה לא...

איזה ב.מ.וו. יש לך ?

אני כן יכול לשלוח אותך לכמה אנשים שעבדו ועובדים על דגמים מסויימים, אחת הפך כזאת לרכב דריפטים עצבני ומפחיד, אחרים ניפחו להם את הצורה והכרתי השתלה של מנוע 3.5 6 צילינדר בטור שיצא קומפלט ממנוע של 635 ונכנס כולל גיר לבודי של סדרה 3.

פורסם

סדרה 2, משופרת. כרגע עם תוכנה, קוילאוברים ומערכת בלימה משופרת. את כל החומר אני קורא בחו"ל והתקנות בארץ (כמו חלקי מתלה/היגוי) אני מתקין אצל טיג, שם אני גם מבצע את הטיפולים השותפים כרגע. 

פורסם

עם סדרה 2 אני לא יודע לעזור לך

 כשהתעסקתי בב.מ.וו. סדרה 2 לא הייתה קיימת אפילו לא על הנייר, טורבו הייתה מילה גסה בבווריה והאלקטרוניקה היחידה באוטו הייתה בלוח שעונים...

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)
בתאריך 25.5.2020 בשעה 15:00, ch2856 כתב:

לא מכיר כזו בישראל. רוב רוכשי ב.מ.וו כלל לא מתעסקים בזה ומעדיפים 330e,  530e או 740e ובקיצור נהיגה וניהוג לא ממש מעניינים אותם אלא סתם רכב יוקרה עם הסמל הנכון. המעט שרוכש דגמים כגון M2 או M235i לרוב קוראים בפורומים בחו"ל המלאים במידע עשיר ונמצאים בקשר עם הסדנאות הנכונות כך שהם לא צריכים עוד איזה פורם. אולי זה גם קשור בגיל, מניח שרוב רוכשי ב.מ.וו, בניגוד למוצרי VAG, הם מבוגרים יותר ולכן גם פחול פעילים בתחום זה.

 

שמע,  יש לך דעה מאוד נחרצת שלא יכול להיות שחובב נהיגה יקנה רכב פלאג אין :-)

 

אני קניתי, ואני לא מכיר אותך אז זו לא תחרות, אבל אני משער שאני חובב נהיגה לא פחות ממך. מצד שני 80% מהנהיגה שלי היא בעיר ושם השקט והחיסכון בנהיגה חשמלית כמעט ממכרת (זר לא יבין זאת...). 

בעיתים הרחוקות שכן יוצא לי לרעות איתה בכבישים יותר מעניינים היא לעולם לא איכזבה אותי, ויודעת לעשות דברים שמתחרותיה לקבוצה (פלאג-אין או לא)  יכולות לחלום עליהם (מלבד אלפא ג׳וליה אני מודה).

אני מתייחס לתקופה שלפני ששיפרתי את הגברת, היום היא כבר חזקה יותר מ340 (אבל כמובן בלי השישה צילינדרים הנהדרים).

 

כל מה שאני כותב פה הוא כמובן מאוד אישי, אבל הסיבה לזה שהרוב המוחלט של רוכשי המותג היום בארץ רוכשים את דגמי הפלאג-אין ממש לא קשורה להאם הם חובבי נהיגה או לא, אלא לעובדה שאלא הדגמים היום שמהווים תמורה לכסף, מה שלא ימשך עוד הרבה זמן.

 

לעניין פותח השרשור לא חסרים קהילות כאלה אונליין אם האנגלית שלך טובה, אבל אני גם לא מכיר משהו פה בארץ.

 

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם

אם הוא על סטייג 2 אז יש לו סביב 340 סוסים וכ 55 קגמ. כך שבעצם יותר חזק מ 340 סטנדרתית.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
בתאריך 17.6.2020 בשעה 13:05, robertf כתב:

 

 

 

כל מה שאני כותב פה הוא כמובן מאוד אישי, אבל הסיבה לזה שהרוב המוחלט של רוכשי המותג היום בארץ רוכשים את דגמי הפלאג-אין ממש לא קשורה להאם הם חובבי נהיגה או לא, אלא לעובדה שאלא הדגמים היום שמהווים תמורה לכסף, מה שלא ימשך עוד הרבה זמן.

 

 

 

בזה אני בהחלט מסכים, תמורה מעולה לכסף. הבעיה שלי היא שאני מחבב "ניהוג באמצעות הדוושה"  ואת זה אפשר להשיג קצת פחות בדגמי הפלאג-אין, לפחות מהניסיון שלי. זה לא שאי אפשר לגרום לניתוק האחיזה באמצעות הדוושה, אפשר בהחלט, זה פשוט פחות מדויק ונשלט בגלל ההנעה ההיברידית ומשקל הסוללה על הציר האחורי. אבל אין ספק שאם הייתי מחפש פלאג-אין, אז זו עדיין הייתה סדרה 3, את מרצדס אני שומר לגיל 70 :-)

 

340 כ"ס זה אפילו סטייג' 1. זה מנוע B48 כמו בדגם 320i עם 184 כ"ס ויחס דחיסה של 11:1. זה מנוע שבסטייג' 1 ממוצע אפשר להוסיף לו כ-80 כ"ס בלי שום שינוי של רכיבים תומכים. והנה מחמאה לפלאג-אין, משקל הסוללה מאחור משפר את יכולת ההתמודדות של הצמיגים עם שפע המומנט של רכב משופר :-). 

פורסם

לא נתווכח אבל סטייג 1 ב b48 בגרסת 184 יתן סביב 280 כוח סוס .בשילוב עם חשמל זה בערך 320 סוסים. סטייג 2 זה עוד איזה 20-30 סוסים

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בתור אחד שקיבל בין הראשונים את הרכב הזה בארץ , קצת התעניינתי .

רוב הרכבים האלה דווקא נקנים בסקנדינביה ושם יש גם את רוב החבריה שמשפרים

יש 2 סוגי מנועים שיכולים להיות מורכבים ברכב , אחד של 320I  - B48B20A והשני של 330I - B48B20B וכפועל יוצא גם יכולת השיפור.
לי מותקן ברכב מנוע  330I  - B48B20B 

מצורפת תמונה של רכב עם מנוע כזה ב- STAGE1 

89368676_3705117306195119_7028651092992851968_o (2).jpg

×
×
  • תוכן חדש...