Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פגמים בצבע ש(י)תוקנו במסגרת אחריות יצרן - האם זכאי לפיצוי על ירידת ערך?


Gali1904
שימו לב! השרשור הזה בן 1445 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעבר בטויוטה הוצעה ללקוח צביעה כללית ע"ח החברה עם אחריות לשנה, הייתי מנסה לפעול לקבל גם במקרה שלך צביעה, תשמור את האישור שהרכב נצבע בחברה ומאמין שלא תהיה בעיה במכירה.

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 37 דקות, yogev20 כתב:

כל רכב שעבר צביעה שאינה מהמפעל, תהיה לו ירידת ערך גם הוא עבר צביעה על ידי היבואן. 

על כמה וכמה צביעת רכב בשלמות.

יהיה קשה יותר למכור רכב עם צבע מתקלף מרכב שעבר תיקון, מכיר מס' אנשים שקנו בזמנו קורולה 12 לבנה לאחר צבע כללי ולא התרגשו מהעניין יותר מדיי. לאחר תקופה מכרו בלי יותר מדיי בעיות.

כמובן שזה לא האידיאל רכב שעבר צבע אבל בנק' שפותח השרשור נמצא זאת האופציה העדיפה בשבילו.

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.5.2020 בשעה 22:02, yohai71 כתב:

כבר עלה כאן בפורום בכמה הזדמנויות, כמו בשרשור הזה, שם כתבתי:

 

מדובר במחלה של הדגם (סיוויק חמש דלתות דור תשיעי), וכמו שאתה רואה, לא מוגבל לישראל. ככל שהתקדמו בשנים ובמתיחות הפנים, כך יש פחות התקלפויות. אצלי, בסיוויק טורר (סטיישן), שאחרי עדכון קל\ מתיחת פנים, יש התקלפות רק בחלק מקורה A של הנהג, ושאר הרכב תקין. אני יכול לחיות עם זה, אז עזבתי.

 

רק בשרשור זה הגיבו כמה שהבעייה קיימת אצלם. עכשיו מסתבר שלא מדובר רק בסיוויקים.

 

בגלל 3-4 מקרים של קילופי צבע בהונדה HRV  החלטת לקרוא לנזק מחלה שלדעתי זה לא נכון. חבל שלא קראת לזה מגיפה ואז בכלל היה שמח.

 

שלחתי את התמונות של קילופי הצבע לשני מכונאים מומחים (לא צבעים/פחחים) ושניהם קבעו חד משמעית שהקילוף אינו תוצאה של צביעה מקורית של הייצרן.

 

בעלי המקצוע שפניתי אליהם היו בעבר משתתפים קבועים בפורום ואני סומך על חוות הדעת שלהם.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור עובד של ״מאיר״ ממליץ לך להגיד למכונאים שפנית אליהם לא ללכת לתחום הפחחות.
אם הרכב היה עובר תאונה/ תיקון צבע הלקוח היה מיודע לפני המסירה.
במידה ולא בוצע תיקון צבע על ידי פותח השרשור (ולפי הבנתי לא בוצע תיקון כזה) ככל הנראה מדובר בפגם ייצור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, מרק10 כתב:

 

בגלל 3-4 מקרים של קילופי צבע בהונדה HRV  החלטת לקרוא לנזק מחלה שלדעתי זה לא נכון. חבל שלא קראת לזה מגיפה ואז בכלל היה שמח.

 

שלחתי את התמונות של קילופי הצבע לשני מכונאים מומחים (לא צבעים/פחחים) ושניהם קבעו חד משמעית שהקילוף אינו תוצאה של צביעה מקורית של הייצרן.

 

בעלי המקצוע שפניתי אליהם היו בעבר משתתפים קבועים בפורום ואני סומך על חוות הדעת שלהם.

 

קטונתי מלהתעמת עם מכונאים מומחים, אפילו אם הם לא צבעים\מומחים.

 

אבל את העובדות, אני מכיר- התופעה קיימת ונרחבת, כפי שהועלה כאן ובשרשורים אחרים, כולל בפורום שהעליתי לינק אליו (וגם שם יש יותר משרשור אחד). וזה בכלל באנגליה. לא נראה לך ההגדרה "מחלת  דגם"? קרא לזה איך שבא לך, אבל נזק זה לא, אלא פגם בייצור.

 

וכן, אני מודע לעובדה שמדובר ב-HRV. הרי כתבתי- "מסתבר שלא מדובר רק בסיוויקים". האם יש יותר מ"3-4" מקרים? לא יודע. בסיוויקים יש, והרבה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, zvit כתב:

@LEGACY 1.8 קרא בעיון את הפוסט הפותח. הרכב באחריות, היבואן לא מתנער. עיקר הדיון הוא על ירידת ערך.

 

דיברתי על הסיוויק בת 6 של אחי שעברה צביעת קורות וגג על חשבון היבואן.

לעומת זאת טויוטה דרשו השתתפות של כ 5000 שח עבור צביעת קורולה בת 10.

ברור לי שהרכב של פותח השרשור באחריות ואין לי ספק שהיבואן יתקן אותו "בשקט"..

אגב, לא היה ריקול אצל היבואנים לעיל למרות שמדובר בדבר נפוץ ברכבי החברה..

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב , למה ריקול לפגם אסטטי ? אולי קריאת שירות שקטה. גם זה בספק.

אם יבוא להם יתנו צבע חינם גם אחרי 36 חודשים. מה שמעניין איך זה מסתדר עם 10 שנות אחריות נגד חלודה שקיבלתי לרכב.  

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, מרק10 כתב:

 

בגלל 3-4 מקרים של קילופי צבע בהונדה HRV  החלטת לקרוא לנזק מחלה שלדעתי זה לא נכון. חבל שלא קראת לזה מגיפה ואז בכלל היה שמח.

 

שלחתי את התמונות של קילופי הצבע לשני מכונאים מומחים (לא צבעים/פחחים) ושניהם קבעו חד משמעית שהקילוף אינו תוצאה של צביעה מקורית של הייצרן.

 

בעלי המקצוע שפניתי אליהם היו בעבר משתתפים קבועים בפורום ואני סומך על חוות הדעת שלהם.

הפחח שאני מכיר ואצלו החבר תיקן אמר שזה נפוץ ביותר בסיביקים כאלה , פגם בייצור ויותר מכך - שלח את החבר להתעמת עם היבואן במסגרת האחריות לפני שקיבל את העבודה על עצמו. 

אני גם דיי בטוח שזה רק בצבע הלבן המדובר. 

 

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1445 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...