Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פגמים בצבע ש(י)תוקנו במסגרת אחריות יצרן - האם זכאי לפיצוי על ירידת ערך?


Gali1904
שימו לב! השרשור הזה בן 1443 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם צביעה מקורית יוצאת לפעמים עם פגמים באיכות הגימור. ואיך שזה נראה, במידה ולא עבר צביעה מהירה בארץ עקב

הובלה שלומפרית, זה בהחלט פגם בייצור. ( לפי אופי הקילוף שלא מאפיין קילופי לכה)

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

צבע מתקלף זה רק פגם אסטטי. כמו שריטות חנייה. כנראה בגלל זה לא נפתחו הרבה שרשורים בנושא. מה גם שרוב הנהגים בכלל לא חברי פורום .

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, מרק10 כתב:

אם היה כשל בזמן צביעת הרכב קרי אשמת ייצרן הרכב מעניין למה לא נפתחו כאן כמה אשכולות עם כותרת "הונדה סיויק מתקלפת כמו בצל ייבש"-לא להתקרב לרכב".

 

מעניין שהחבר של אייל לא פתח כאן איזה אשכול באורך הגלות בנושא.

למה לכתוב בפסקנות כזו אם אין לך מושג?

 

כבר עלה כאן בפורום בכמה הזדמנויות, כמו בשרשור הזה, שם כתבתי:

 

מדובר במחלה של הדגם (סיוויק חמש דלתות דור תשיעי), וכמו שאתה רואה, לא מוגבל לישראל. ככל שהתקדמו בשנים ובמתיחות הפנים, כך יש פחות התקלפויות. אצלי, בסיוויק טורר (סטיישן), שאחרי עדכון קל\ מתיחת פנים, יש התקלפות רק בחלק מקורה A של הנהג, ושאר הרכב תקין. אני יכול לחיות עם זה, אז עזבתי.

 

רק בשרשור זה הגיבו כמה שהבעייה קיימת אצלם. עכשיו מסתבר שלא מדובר רק בסיוויקים.

  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 11 שעות, EMPTY כתב:

לא יודע אם זה רק אני או שברכבים של השנים האחרונות איכות הצבע הרבה יותר גרועה מצביעה של רכבים נניח מלפני 10 שנים?

מדבר על רכבים פשוטי העם לא BMW ודומה.

 

גם לי היה רושם כזה מסקודה פאביה 2015 שהיתה לי. מלא חורים בצבע (stone chips) והגג שהיה בצבע אחר התקלף בכמה מקומות וחשף את הצבע שמתחתיו.

 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, גם הדור ה8 (2009) של הסיוויק האצ' לא הצטיין בנושא הצבע, הרכב שלנו הגיע מאנגליה והיו בו לא מעט פגמים בצבע (יתכן מאד שחלק מהפגמים מההכנה הזוועתית שעושים בארץ) בנוסף, הציפוי השחור על הספויילר התחיל להתקלף אחרי 6-7 שנים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שציינו קודם, בסיוויקים לבנות היה את זה והיבואן תיקן על חשבונו גם לאחר גמר הארחיות.

לעומת זאת בטויוטה דרשו כסף למרות שהם מודים שמדובר בפגם ייצור!

בשני המקרים מדובר בניסיון אישי.

גש למוסך ותראה להם את הנזק.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@LEGACY 1.8 קרא בעיון את הפוסט הפותח. הרכב באחריות, היבואן לא מתנער. עיקר הדיון הוא על ירידת ערך.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

רק כדי לסגור את נושא מקור הבעיה, בכל המקרים האלה של קילוף ברכב צעיר (קורולה, הונדה שונות), זה מגיע היישר לשכבת הציפוי והם באותו גוון חום אפרפר כזה, שונה מצבע היסוד שמשתמשים בו צבעים בארץ ובכלל.

תקלת יצרן בפירוש.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai
  • רעיון טוב! 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.5.2020 בשעה 09:33, רועי5 כתב:

 קילוף כזה כשמדובר ברכב צעיר יחסית, מאפיין תיקון מאוחר לשלב הצביעה במפעל היצרן, שלרוב הוא ברמה גבוהה וקצת קשה להאמין שיפתח מין ליקויים כאלו. כדאי לבדוק אם הרכב עבר תאונה שחייבה צביעה מאוחרת כזו.

 

בתאריך 4.5.2020 בשעה 08:46, david brown כתב:

 

מוזר מאוד! זה לא קילוף "נורמלי" של רכב מודרני שעמד בשמש מספר שנים ("בועות" בלכה ופגיעה בצבע) נראה כי הלכה לא קיימת. אין קשר לאיכות הגימור כיוון שגם האיכות הירודה ביותר היום כוללת שכבת לכה מסוימת. הרכב יד שניה/שלישית/רביעית? נראה כי האיזור הזה נצבע בעבר ברשלנות. בדקי היסטוריה..

הרכב חדש. רכשנו אותו בחברה. לא עבר תאונה. הוא עדיין באחריות יצרן.

לפני 2 שעות, LEGACY 1.8 כתב:

כמו שציינו קודם, בסיוויקים לבנות היה את זה והיבואן תיקן על חשבונו גם לאחר גמר הארחיות.

לעומת זאת בטויוטה דרשו כסף למרות שהם מודים שמדובר בפגם ייצור!

בשני המקרים מדובר בניסיון אישי.

גש למוסך ותראה להם את הנזק.

הרכב חדש. רכשנו אותו בחברה. לא עבר תאונה. הוא עדיין באחריות יצרן.

בתאריך 4.5.2020 בשעה 08:14, Gali1904 כתב:

היי

יש לי רכב הונדה hrv סוף שנת 2017

לפני כחודש התחיל להתקלף הצבע בדלת ועכשיו שמנו לב שגם בגג.

מציינת כי הרכב עובר רק שטיפה ידנית!

הלכנו למוסך שם נאמר לנו שיצבעו לנו את הגג והדלת. 

הרכב חדש. רכשנו אותו בחברה. לא עבר תאונה. הוא עדיין באחריות יצרן.

האם מקובל לבקש פיצוי בנוסף? הרי ערך הרכב יורד.

מצ״ב תמונות.

8F445687-0DF9-44BC-A031-A1774EA09DC7.jpeg

747F6539-3249-4358-B3DF-D25035761EA7.jpeg

 

 

בתאריך 4.5.2020 בשעה 08:18, save כתב:

איכות גימור נמוכה . תתייעץ עם שמאי מטעמך האם שווה להפעיל ביטוח.

לדעתי לא.

 

 

הרכב חדש. רכשנו אותו בחברה. לא עבר תאונה. הוא עדיין באחריות יצרן.

 

השאלה אם אפשר לקבל פיצוי על ירידת ערך?

בתאריך 4.5.2020 בשעה 08:18, save כתב:

איכות גימור נמוכה . תתייעץ עם שמאי מטעמך האם שווה להפעיל ביטוח.

לדעתי לא.

 

 

הרכב חדש. רכשנו אותו בחברה. לא עבר תאונה. הוא עדיין באחריות יצרן.

 

השאלה אם אפשר לקבל פיצוי על ירידת ערך?

בתאריך 4.5.2020 בשעה 09:33, רועי5 כתב:

 קילוף כזה כשמדובר ברכב צעיר יחסית, מאפיין תיקון מאוחר לשלב הצביעה במפעל היצרן, שלרוב הוא ברמה גבוהה וקצת קשה להאמין שיפתח מין ליקויים כאלו. כדאי לבדוק אם הרכב עבר תאונה שחייבה צביעה מאוחרת כזו.

הרכב חדש. רכשנו אותו בחברה. לא עבר תאונה. הוא עדיין באחריות יצרן.

 

השאלה אם אפשר לקבל פיצוי על ירידת ערך?

לפני 23 שעות, GOLF כתב:

איך מהתמונות אתה יכול לקבוע שהלכה לא קיימת? או שהאזור נצבע? 

פגמים בצביעה זה אולי נדיר יחסית, אבל קורה. 

הרכב חדש. רכשנו אותו בחברה. לא עבר תאונה. הוא עדיין באחריות יצרן.

 

השאלה אם אפשר לקבל פיצוי על ירידת ערך?

לפני 22 שעות, מרק10 כתב:

מהתמונות נראה בבירור שהרכב עבר תיקון צבע בארץ. צביעה שנעשתה במפעל הייצרן לא מתקלפת בצורה כזו.

 

הרכב חדש. רכשנו אותו בחברה. לא עבר תאונה. הוא עדיין באחריות יצרן.

 

השאלה אם אפשר לקבל פיצוי על ירידת ערך?

לפני 13 שעות, מרק10 כתב:

אם היה כשל בזמן צביעת הרכב קרי אשמת ייצרן הרכב מעניין למה לא נפתחו כאן כמה אשכולות עם כותרת "הונדה סיויק מתקלפת כמו בצל ייבש"-לא להתקרב לרכב".

 

מעניין שהחבר של אייל לא פתח כאן איזה אשכול באורך הגלות בנושא.

הרכב חדש. רכשנו אותו בחברה. לא עבר תאונה. הוא עדיין באחריות יצרן.

 

השאלה אם אפשר לקבל פיצוי על ירידת ערך?

בתאריך 4.5.2020 בשעה 09:33, רועי5 כתב:

 קילוף כזה כשמדובר ברכב צעיר יחסית, מאפיין תיקון מאוחר לשלב הצביעה במפעל היצרן, שלרוב הוא ברמה גבוהה וקצת קשה להאמין שיפתח מין ליקויים כאלו. כדאי לבדוק אם הרכב עבר תאונה שחייבה צביעה מאוחרת כזו.

הרכב חדש. רכשנו אותו בחברה. לא עבר תאונה. הוא עדיין באחריות יצרן.

 

השאלה אם אפשר לקבל פיצוי על ירידת ערך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור קונה פוטנציאלי לא הייתי ממהר לצבוע אלא רק בעת סגירת עסקה במידה והקונה מעוניין בכך.

צביעה מדליקה נורה אדומה, וזה שצילמת לפני ואחרי ובזמן העבודה לא פקטור ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלת יותר מפעם אחת וקיבלת תשובה.

 

אנסה לחדד. היצרן (או במקרה שלנו, נציגו, היבואן) מחויב לתקן את הפגם בייצור. בכלל לא ברור אם הוא חייב לפצות אותך בגין ירידת ערך (ובפרט אם היא די זניחה)

 

אתה יכול לשאול אותם - אולי יציעו לך חלופה בצורת טיפול חנם או טרייד אין במחיר מחירון.

 

אתה רוצה ללכת "עד הסוף"? קח שמאי, ותתבע אותם. אישית לא הייתי עושה את זה, והייתי מנסה לקבל מהם פיצוי שאינו כספי כפי שציינתי.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, _DownLoaD_ כתב:

בתור קונה פוטנציאלי לא הייתי ממהר לצבוע אלא רק בעת סגירת עסקה במידה והקונה מעוניין בכך.

צביעה מדליקה נורה אדומה, וזה שצילמת לפני ואחרי ובזמן העבודה לא פקטור ..

 

יש משהו במה שאתה אומר אבל כלל לא בטוח שפות"ש מתכנן למכור את הרכב בעתיד הקרוב. בנוסף, נראה שהקילופים רק הולכים להתפשט עם הזמן (והקיץ הקרוב רק יאיץ את התהליך). אין מה לחכות שהרכב יראה כמו כלב דלמטי, עדיף לטפל וזהו. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, מרק10 כתב:

אם היה כשל בזמן צביעת הרכב קרי אשמת ייצרן הרכב מעניין למה לא נפתחו כאן כמה אשכולות עם כותרת "הונדה סיויק מתקלפת כמו בצל ייבש"-לא להתקרב לרכב".

 

מעניין שהחבר של אייל לא פתח כאן איזה אשכול באורך הגלות בנושא.

כי הוא לא חי בעולם הפורומים ואין לו עניין ברכב , בקושי הוא יודע איך קוראים לרכב שלו  ומבחינתו זה אמצעי מהגעה מנקודה א' לב' .

 

במקרה דיברתי איתו היום והוא סיפר לי שהדלתות שלו התחילו להתקלף באותה צורה.   (הרכב הוא סיביק 2013 דרך אגב) 

 

את הגג והמשקופים הוא כבר צבע לפני יותר משנה .

 

לפני 8 דקות, GOLF כתב:

 

יש משהו במה שאתה אומר אבל כלל לא בטוח שפות"ש מתכנן למכור את הרכב בעתיד הקרוב. בנוסף, נראה שהקילופים רק הולכים להתפשט עם הזמן (והקיץ הקרוב רק יאיץ את התהליך). אין מה לחכות שהרכב יראה כמו כלב דלמטי, עדיף לטפל וזהו. 

 

 

במקרה כזה הייתי מתקן ומוכר.  

עריכה אחרונה על ידי אייל

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1443 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...